Şimdi Ara

NetSpeed dolandırıcılığı !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.594
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi forumlar
    NetSpeed adlı rezil firma tarafından yapılan rezilliği anlatmak istiyorum.
    06.08.2019 tarihinden itibaren Internetim kesilmeye başladı. Müşteri hizmetlerini arayınca interneti bir şekilde açıyorlardı. 08.09.2019 tarihinde internet kesildi ve bugüne 23.08.2019 a kadar gelmedi. Bu süreç boyunca hemen her gün aradım her seferinde genel arıza var denilip şikayet kaydı alındı. Her aramada genel arıza nedeniyle oluşan kesintilerde ücret iadesi yapılmakta denildi.
    15 gün boyunca Türk Telekom a geçiş için başvurdum. NetSpeed bugün bana bir aylık fatura çıkarmış. Fatura da düşülecek günler için aradığım da böyle bir uygulamalarının olmadığını eğer faturamı ödemezsem geçiş için onay vermeyeceklerini söylediler.

    İşte NetSpeed böylesine rezil bir firma. Ona göre kararınızı verin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Netspeed' in iyice cılkı çıktı. Ciddiye alınmayan şikayetler, dalga geçer gibi genel arızalar, şimdide sizin yaşadığınız olay. Ama hala bu konulara gelip benim bir problemim yok yazıp gidenler var. Ben artık bu hesapların da netspeed ile alakası olduğunu düşünmeye başladım. Sizden ricam geçiş işlemlerinizin ne durumda olduğunu paylaşmanız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 yıldır afyonda hizmet veremediler !!!
  • Kullanmadığım bir aylık internet için 66 TL ödeyip ayrıldım. Fatura ödenmediği taktirde geçiş işlemini iptal etmekle tehdit ettiler. Faturayı ödeyip geçişi gerçekleştirdim. Şuan turktelekom da 24 MB için 100 TL ödüyorum ama kafam rahat geçen kesinti oldu aradım ekip 1 saatte gelip arızayı giderdi. Türkiye'de şartlar bizi buna itiyor. Kapı Komşum takir takir nete girerken ben 15 gün boyunca genel arıza bahanesiyle oyalandim. Genel arızası 3 günden uzun süren bence ayrılsın boşa zaman kaybı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gncsrc35 -- 2 Eylül 2019; 12:25:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok geç olmadan bir an önce uzaklasın netspeed denen bu firmadan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slowfood

    Netspeed' in iyice cılkı çıktı. Ciddiye alınmayan şikayetler, dalga geçer gibi genel arızalar, şimdide sizin yaşadığınız olay. Ama hala bu konulara gelip benim bir problemim yok yazıp gidenler var. Ben artık bu hesapların da netspeed ile alakası olduğunu düşünmeye başladım. Sizden ricam geçiş işlemlerinizin ne durumda olduğunu paylaşmanız.
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aceloq -- 6 Ekim 2019; 3:42:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slowfood

    Netspeed' in iyice cılkı çıktı. Ciddiye alınmayan şikayetler, dalga geçer gibi genel arızalar, şimdide sizin yaşadığınız olay. Ama hala bu konulara gelip benim bir problemim yok yazıp gidenler var. Ben artık bu hesapların da netspeed ile alakası olduğunu düşünmeye başladım. Sizden ricam geçiş işlemlerinizin ne durumda olduğunu paylaşmanız.
    Hocam neredeyse 1 yildir netspeed kullaniyorum ama cidden neredeyse hic sorun yasamadim. Nadir internetin kesildigi oluyor ancak bunlar TTnet ve superonlinedeyken de oluyordu. Zaten turk telekomun altyapisini kullaniyorlar. Benim evim kutuya cok yakin oldugu icin ve kendi altyapimi cat6 yaptigim icin belki de cok sorun yasamiyorum. Ayrica ben basvurdugumda 75 mb vdsl 76 TL idi taahutsuz basvurdum. Su an paket 84 TL olmasina ragmen hala 76 Tl oduyorum ve Bu fiyata sinirsiz 75 mbit Turk telekom altyapisi ile kac tane firma internet veriyor ki ?




  • Tabi ben sorun yasamiyorum diye diger musteriler sorun yasamayacak diye bir kaide yok. Onemli olan Netspeed firmasinin sorun yasayan musterilere yaklasimlarinin nasil oldugu. Ben basvuru haricinde firmayla iletisime gecmedigim icin yaklasimlarinin nasil oldugunu bilmiyorum.
  • aceloq kullanıcısına yanıt
    İşte mesajınızın asıl bu kısmı önemli. Defalarca başka konularda yazdım. Benim altyapımda aynı koşullarda düzenlendi. Zaten tepki gösterilen kısım kesinti, arıza v.s. değil. Bunlar olduğunda firmaların tepkisi. AKK kalktıktan sonra kendilerince bir saat uygulaması başlattılar. Arayıp bunu söylediğinizde cevap olarak papağan gibi "OMO HOT DOĞORLORONOZ NORMOL" sayıklıyorlar. İnşallah bir problem yaşamazsınız ve rahat rahat kullanmaya devam edersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turktelekom da 2. Ayım internet gayet stabil. Netspeede ödediğim son faturayı söyleyince 150 ₺ kadar cayma bedeli faturanizdan düşecek dendi ve düştü. En azından yalan söylenmiyor. Sadece iki gün net kesildi onlari da ben bir şey demeden faturadan düşmüşler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.