Şimdi Ara

Lenovo IdeaPad 330 Ekranda Çizgi Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.088
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar yeğenime Lenovo IdeaPad 330 model laptop aldık. Bugün kargodan geldi ve direk windows 10 pro kurdum. Ekranda bir anda çizgi çıkıyor ve saniyelik olarak geri kayboluyor. Video ve resim ekliyorum aşağıya. İşin garibi laptopu hdmi ile lcd tv ye bağlıyorum ama çizgiler lcd tv de çıkmıyor. Laptopta mx150 ve intel vga ekran kartı var . İntel ekran kartının driverlarını kurunca çizgiler daha çok artıyor. Driverı kurmadığım zaman yok gibi tek tük anca oluyor. Sizce neden kaynaklıdır bu durum ? Donanımsal olma ihtimali var mı ? Ve eğer öyle ise iade edebilir miyim acaba. N11 den Bt teknolojiden aldım ürünü.


    Videoda 20. saniyeden sonra daha çok belli oluyor.https://www.youtube.com/embed/Fp2gpMhdOj0


    Lenovo IdeaPad 330 Ekranda Çizgi Problemi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akon -- 23 Ağustos 2019; 0:30:44 >







  • Yuh ya seri noyu kontrol ettiğimde garantisi 6.ay da başlamış görünüyor. Bu nasıl oluyor. Resmen bana kullanılmış ürün mü sattılar.
  • ben de 3 gün önce aldım bilgisayarı bt teknolojiden yine n11 den lenovo ideapad 330. aynı sorun bende de var. şu ana kadar ne yaptınız anlatabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadow123.

    ben de 3 gün önce aldım bilgisayarı bt teknolojiden yine n11 den lenovo ideapad 330. aynı sorun bende de var. şu ana kadar ne yaptınız anlatabilir misiniz?
    Ayrı ayrı windowslar kurdum belki windowstandır diye ama malesef problem devam etti. Dün lenovo ile iletişime geçtim. Tam 50 dk ka onlar uzaktan bağlanıp her türlü yöntemi denediler ve yine düzelme olmayınca servise göndermem gerektiği i söylediler.

    Bt teknoloji kesinlikle alışveriş yapılmayacak bir firma. Hiçbir şekilde mallarının arkasında durmuyorlar. N11 şartlarına göre sorgusuz sualsiz iade almaları gerekirken kesinlikle iade almayacaklarını söylediler. Bana verdikleri cevaplar aşağıda ki gibidir:

    quote:

    Ürün İadesi
    Merhabalar ben ürünü iade etmek istiyorum. Bu durumda herhangi bir problem yaşamam değil mi ? İade seçeneğini seçip ürünü size yollayacağım ? Bildiğim kadarıyla 14 gün içerisinde cayma hakkım var ?
    23 Ağustos 2019 Cuma
    B-T-TeknolojiOnur Bey; Elektronik ürünlerde güvenlik bandı açıldıktan sonra ürün 2.el'e düşer ayrıca kurulum da aynı durumu sağlar. Ürün için hata mevcutca Lenovo dan alacağınız raporla işlem yapabilirsiniz. Saygılarımızla


    quote:

    İade
    Bana sattığınız ürünü daha önce başkasına da satmışsınız. Belli ki 2. el ürün. Seri numarasını tarattığımda 6. ayda başlamış görünüyor. Kutuyu açmadan ürünü kontrol edemem sanırım değil mi ? N11 kurallarında kutuyu açsam bile iade edebileceğim belirtilyr
    23 Ağustos 2019 Cuma
    B-T-TeknolojiAdil Bey; Başkasına satış değil, bizim Lenovo Türkiye den depomuza satın aldığımız tarihtir sorgulatabilirsiniz. 2.el ürünümüz bulunmamaktadır. Raporsuz iadeler red olur. Bilg; Saygılarımızla


    quote:

    İade
    Bakın n11 iade haklarına hiçbir konuda uymuyorsunuz. kutu açıksa bile iade hakkım olduğu yazıyor siz olmaz diyorsunuz. iadelerde kargo ücreti satıcıya ait diyor siz hayır alıcıya ait diyorsunuz.
    23 Ağustos 2019 Cuma
    B-T-Teknolojiİade kargolarda satıcı öder, verilen kod la gönderiyorsunuz. Kargo konusunda bir yorumda bulunmadım yazışmalarda Onur Bey. İade konusunda daha önce de belirttiğimiz gibi mevcut şartlarda iadeniz red olacaktır. Bilg;


    ve halbuki kargo için ürünün altında bu şekilde kırmızı ile yazı yazmışlar:
    quote:

    ÖNEMLİ NOT

    MAĞAZAMIZDA SATILAN TÜM ÜRÜNLER ÜRETİCİ VEYA TÜRKİYE YETKİLİ DİSTRİBÜTÖR ÜRÜNÜ OLMAKTADIR.

    ÜRÜNLE İLGİLİ YAŞAYACAĞINIZ HERHANGİ BİR SORUNDA FATURANIZ İLE YETKİLİ SERVİS NOKTALARINA BAŞBURABİLİRSİNİZ.

    ÜRÜN DEĞİŞİM VE İADE İŞLEMLERİNİZİ

    MNG KARGO İLE 332066116 MÜŞTERİ

    NUMARASI BT SANAL MARKET TEKNOLOJİ LTD ŞTİ FİRMASI

    ADINA ÜCRETİ SİZİN TARAFINIZDAN

    ÖDENEREK GÖNDERMENİZ

    GEREKMEKTEDİR BUNUN DIŞINDA

    GÖNDERİLEN İADELER TARAFIMIZDAN

    KABUL EDİLMEYECEKTİR.


    Eğer sizde de bu sorun yaşandı ise bence bu modelde kronik bir sorun bu. Bence sizde geç olmadan lenovo ile iletişime geçin ve aynı satıcıdan alındığını ve aynı problemi yaşadığınızı söyleyin. Ben size özelden bilgilerimi vereyim ve oradan kontrol ettirin.

    Ben ürünü dün servise gönderdim ve değişim talep ettiğimi belirttim. Bakalım ne olacak ama bütün moralim bozuldu ve hevesim kaçtı açıkçası.




  • çok teşekkürler ben de lenovoyla irtibata geçmeyi düşünüyorum.
  • akon kullanıcısına yanıt
    Garanti bilginiz fabrika çıkış tarihine göre görünür sistemlerde. Siz faturanızı lenovo teknik desteği arayıp oraya ilettiğinizde sistemde düzeltme yapıyorlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.