Şimdi Ara

Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
2.663
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  • Bu yılın başında makyajlanan tasarımı ve yeni teknolojileriyle tanıtılan 2019 Mercedes-Benz V Serisi elektriklendi. Markanın isim politikası kapsamında Mercedes-Benz EQV adını alan elektrikli model, tasarımındaki ufak değişimleri de beraberinde getirdi.
     

    Ön gösterimi geçtiğimiz Mart ayında Concept EQV ile yapılan 2020 Mercedes-Benz EQV’nin eATS adı verilen kompakt yapıdaki aktarma organları bir elektrik motoru, soğutma sistemi, güç elektroniği ve sabit oranlı şanzımandan oluşuyor. Ön aks üzerinde bulunan ve enerji geri kazanım teknolojisine sahip motor 205 beygir güç ve 360 Nm tork üretiyor. Elektrikli V Serisi bu kombinasyonla birlikte maksimum 160 km/s hıza ulaşabiliyor.

    2020 Mercedes-Benz EQV’de kullanılan bataryanın kapasitesi 90 kWh. Aracın zeminine düz bir şekilde yerleştirilen lityum iyon batarya kabin tarafında herhangi bir alan kaybı yaratmıyor. Tek şarjla 405 kilometre sürüş menzili sağlayan bataryanın 11 kW’lık standart sarj cihazıyla dolum süresi 10 saatten az olarak verilmiş. Fakat 2020 Mercedes-Benz EQV’de 110 kW hızlı şarj desteği de mevcut ve bu özellik sayesinde %10 - %80 arası dolum 45 dakikada gerçekleşiyor.

    Dış tasarımı büyük oranda Mart ayındaki konsepte benzeyen 2020 Mercedes-Benz EQV, 5,140 mm ve 5,370 mm olmak üzere iki farklı gövde uzunluğuyla tercih edilebiliyor. Bu seçeneklerin aks mesafeleri sırasıyla 3,200 mm ve 3,430 mm olarak ölçülüyor. Arka bölümde farklı koltuk konfigürasyonları sunulan araç 6,7 veya 8 kişilik olacak şekilde satın alınabiliyor. Üzerindeki bataryalarla birlikte 3,500 kg ağırlığa sahip olan aracın bagaj hacmi tercih edilen kombinasyona göre 1030 litreye kadar çıkıyor.

    Hızlanma veya frenleme esnasında bataryayı şarj eden 2020 Mercedes-Benz EQV’deki enerji geri kazanım seviyesi direksiyonun yanındaki kulakçıklar vasıtasıyla ayarlanabiliyor. Alman üretici, enerji geri kazanımının sürüş deneyimini kötü etkilemediğinin altını çiziyor. Ayrıca sürüş deneyimini artırmak amacıyla geliştirilen E+ gibi farklı sürüş modları da 2020 Mercedes-Benz EQV’nin özellikleri arasında.

     

    Standart V Serisi ve Vito modelleriyle birlikte İspanya’da üretilecek olan 2020 Mercedes-Benz EQV’nin ilk gösterimi Eylül ayındaki Frankfurt Otomobil Fuarı’nda yapılacak. Aracın fiyatı ise henüz belli değil.

     



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
     



  • Önü ne kadar başarılıysa arka taraf o kadar sıradan olmuş.
    Sarj yerinin tamponda bulunması gerçekten saçma olmuş.

  • Şu emanet tablet den bir bıkmadılar.

  • Ön ızgara Gillette marka tıraş bıçaklarına benziyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Elektrikli doblo olsa ne tutar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burgunaydin

    Elektrikli doblo olsa ne tutar
    Dünya da tutar ama Türkiye de tutmaz hocam. Bizim buralarda doblo enişte arabası konumunda olduğu için pek rağbet göstermezler.
    Mercedes’e gelirsek daha uzun menzilli olabilirdi bence. Tesla dar alanlarda daha uzun menzil sunabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O sınıfta peugeot rifter da elektrikli olabilir
    Yani o tip araçların başarılı olacağını düşünüyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çok kötü çook !!! 2006 vita tasarım olarak bunun içinden geçer.

  • Kocaman araç menzil olarak bayağı düşük kalmış. Güvenlik sebebiyle sanırım daha büyük batarya koyamıyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu menziller 4000 lere bi çıksa

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • expressimo kullanıcısına yanıt
    Vita nedir tereyagi markasimi?.Arabanin neresi kötü? , sende olsa binmezsin öylemi? Yani sirf laf olsun diye elestiri yapanlar sadece bizim ulkemizde var dikkat ettim sadece pahalli arabalara camur atiyoruz. Bence dusmanligi markalara degil %150 vergi koyan sisteme gösterin....

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • petrolde bu kadar dışa bağımlıyız ne var yani şu araçlara devlet destek verse de petrol belasında büyük ölçüde kurtulsak .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluENight

    petrolde bu kadar dışa bağımlıyız ne var yani şu araçlara devlet destek verse de petrol belasında büyük ölçüde kurtulsak .
    Akü kirasını unutuyorsunuz.

    Sahi bu kapitalist patrondevlet mi çok zeki? Yoksa tüketiciler mi çok ama çok abdal?

    Bataryası niye kiralıkta? Aracı satılık? Böyle saçma sağlak bir dü'zen mi olur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burgunaydin

    Elektrikli doblo olsa ne tutar
    https://tr.motor1.com/news/303661/tofas-argeden-elektrikli-doblo/

    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı

    Elektriğe devam: 405 km menzilli Mercedes-Benz EQV tanıtıldı
  • Drummerrrr kullanıcısına yanıt
    Laf olsun diye konuşan sensin bence. Yazım hatası yapmış olabilirim ve tasarımı beğenmemiş olabilirim ama bu size kabalık hakkı vermez.

    Sana örnek vereyim bir w211 e bak bir de w212 ye... Kapı lara bak özellikle,biri adobe photoshopla yapılmış şekilde düz iken diğeri bildiğin sanki bentley ortak yapımı gibi estetik. Yeni tasarımlar ruhsuz kusura bakma benim eleştirim bu yönde.

    Vergileri de ekleyince değmez hale geliyor bu doğru ama bu markaya boku vergiden dolayı atmak değil etli ile sütlüyü karıştırıyorsun. Yazdığım mesajı hatırlamıyorum ama aracı hiç beğenmedim.
  • Öncelikle bu aracı 1 senedir kullanıcısı olarak yorum yapayım araç gayet başarılı hergün 183 km gidiş 183 km dönüş yol yapıyorum ve gittiğim yerde şarja takıp dönüyorum şarj yeterliliği hava ve kullanıma göre değişiyor akü kirası diye birşey yok akü ömrü 8 yıl araç türkiyede satışa çıkmadığı için mercedes desteklemiyor bir çok özelliği kullanamayabiliyorsunuz ama bakım masrafı yok sadece polen filitresi gibi değişim var yağ vs yok baltalar kullanıma göre daha bitmedi 2 ton 650 kg lastikleri siparişle geliyor yakıt fiyatlarına bakılırsa caravelle ile aylık 18 bin yakıtla gittiğimiz yolu 4500 tl aylık la gidiyoruz konforu olsun özellikleri olsun diğer araçlarla kıyas esilmez vitonun üzerinde illaki eksi kusurlar var öncelikle anahtarı eski mercedes anahtarı 140 km hız limiti var onu açtırmakmiçinmülke desteği lazım mercedes me kullanılamıyor destek lazım vs istanbul içi.için gaywt yeterli başarılı menzil 405 değil en ful de 315 gidilebilir diyor oda bir önceki sürüş şeklinize göre belirliyor eğer sakin kullandıysanız bu menzili verir agrasif ve çok rüzgarlı havada 250 veriyor ve en iyi sonuç 22 derece havada daha iyi

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.