Şimdi Ara

apple onarım merkezi sağlam telefonumu bozdu !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
1
Favori
1.674
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İPhone 7 Plus bir yıllık garantisi devam eden telefonumu Maltepe bireysel şubesine şarjın geç olması ve bazen olmaması şikayeti ile verdim. İki gün sonra 3299 TL karşılığında yeni telefon verebileceklerini telefonun tamir olamayacağını ve fiziksel hasar nedeniyle garanti kapsamında olmadığını belirttiler. Ben kabul etmedim telefonum çiziksiz, tertemiz ve hiçbir şekilde düşmedi ve sıvı teması olmadı. Olay bundan sonra başlıyor; Servise verdiğimde çalışır durumda olan telefonumu geri iade aldığımda Home tuşu, parmak izi çalışmıyor ve hiç şarj olmuyordu. APPLE ONARIM MERKEZİ SAĞLAM OLAN HOME TUŞUNU BOZARAK GERİ VERDİ VE TEST AŞAMASINDA OLABİLİR BÖYLE ŞEYLER DEDİLER. Bireysel iletişimi aradığımda müşteri hizmetlerini arayın dediler. Defalarca Apple desteği her aradığımda, bağlandığım her temsilci "halledeceğiz, birlikte aşacağız, siz canınızı sıkmayın, biz sizin için buradayız" diyerek dalga geçer gibi pışpışlıyorlar. 6'ncı kez görüşmemde sizin telefon testi kaldıramamış parçalar o aşamada bozulmuş olabilir, bizim yapabileceğimiz bir şey yok dediler. Ben de sağlam telefonum bozarak verdiniz siz nasıl firmasınız dediğimde yasal hakkınız var şikayetçi olun diyerek beni savuşturdular. Bunun üzerine Ankamall Gürgençler'e telefonumu götürdüm. Telefonumu servise bıraktığım gibi geri almak istiyorum. Bozdukları yerleri onarsınlar en azından dedim. Onlar da fatura olmadan alamayacaklarını söyleyerek salladılar. Alt kattan Teknosa'dan telefonun faturasını çıkararak beş dakika sonra yeniden gittim. Telefonu onarıma göndermek istediğimi söyledim. Faturayı götürdüğümde çalışanın suratından düşen bin parça. Neyse telefonu verdim. Akşama mesaj geldi onarıma göndermeden iade ediyorlar garanti kapsamı dışında diye. Apple güya dünya markasıymış. Vatandaşın 3 kuruşuna göz diken hırsız bir firma. Ne servisleri, ne onarım merkezi, ne de müşteri hizmetleri sadece oyalamak başka işleri yok. Bu dünyada elimden geldiğince hakkımı size yedirmeyeceğim. Kimin vebali varsa fazlasıyla başınıza gelir inşallah.







  • Hocam vazgeçmeyin tüketici hakem heyetine başvurun çoğunlukla tüketicinin yanında oluyorlar. Geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet eskiden çok daha iyiydi ve ne olursa olsun direk sıfır cihaz veriyorlardı ancak bu durumu suistimal edenler oldu ve onlar yüzünden teknik servis ve Apple ın Türkiye’ye karşı olan tavrı baya bir değişti...

    Teşekkürler Türkiye...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün e devlet üzerinden başvurdum hocam. Sonucu da burada paylaşırım. Teşekkür ederim.
  • kaan907kaan kullanıcısına yanıt
    Haklısınız suistimal her zaman olur fakat benim üzüldüğüm nokta telefonun başka yerlerini de bozarak vermeleri ve apple müşteri hizmetlerinin bana dediği "cihazın test aşamasında bazı parçalarının bozulabileceği" cümlesi. Bu sanki hasta ameliyatı kaldıramadı başınız saolsun der gibi. Cihazı pert edip yolladılar. Apple gibi bir firma bunu yaparsa memleketteki diğer firmaları düşünemiyorum artık.
  • ama şimdi bilemeyiz ki ne kadar doğru söylüyorsun bildiğim kadarıyla cihazı servise almadan önce form ile beraber fotoğraflarını çekiyorlar cihazın eğer bunu uyguladıysalar işin oldukça zor ellerinde belge var çünkü
  • Evet yanımda fotoğrafını çektiler. Teknisyen yanımda telefonu home tuşunu kullanarak sıfırladı. Eğer çalışmasaydı servis giriş tutanağına bunu mutlaka yazardı. Sadece kılcal çizikler mevcut ibaresi yazılı servis giriş tutanağında.
  • Apple servisleri o kadar suistimal edildi ki artık maalesef artık eskisi gibi değiller.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dr20mouse kullanıcısına yanıt
    Bence keyfi davranıyorlar. Aynı gün aynı servise iki telefon götürdüm. birisi yukarıda anlattığım kızımın kullandığı telefon. Diğeri de çalıştığım yerde ki müdürün telefonuydu. Onun ki iphone xr. Düşürmüş arka kamera siyah ekranda kalıyordu. Onu serviste bir günde onarım merkezine göndermeden garanti kapsamında kamera değiştirip verdiler. " Düşürdüğü halde garanti kapsamından" parça değiştirdiler. Benim telefonumda sıfır hata çiziksiz, darbesiz, herhangi bir sıvı teması da olmadığı halde onarım merkezine gönderdiler ve garanti kapsamına alınmadı. Bu servisin iki yüzlü keyfi bir uygulaması değil midir?
  • Bu millete az bile şimdi sayıcam sayamıyorum karaktersizlikleri çakallıkları bir tek kendilerini akıllı sanıp insanların, şirketlerin iyi niyetini suistimal etmelerinden dolayı olay buralara kadar geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.