Şimdi Ara

Türk Telekom 8 gündür açılmayan hat

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
538
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba. 8 gün önce Turkcell hazır kart kullanırken türk telekom faturalıya geçiş yaptım . Yeni hat verdiler ama 8 gündür hattım açılmadı. Müşteri hizmetlerini aradığımda evraklar bize ulaşmadı bayiye gidin diyorlar. Bayiye gittiğimde ise evrakların gönderildiğini onlarla ilgili bir problem olmadığını söylüyorlar. Müşteri hizmetlerini her aradığımda aynı cevapları alıyorum. Ortada evrak olmadığı için iptal işlemi de yapılmıyor. Evrakların ulaşması normalde bu kadar uzun sürüyor mu onuda bilmiyorum. Açılması veya iptali için ne yapmalıyım önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hattını başka bir yerden tekrar taşı neden direk faturalıya taşıdınız ki avantajlı tarife mi buldunuz ?


    Taşıma işleminiz onaylandı diye ertesi gün mesaj geldi mi ?

    Artık 1 buçuk 2 günde hat açılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6 günü geçtiyse zaten işlem iptal olmuştur. Tekrar başvurun.
  • Akış açtır iptal etsinler, yoksa baya bi beklersin. Numaranı başka biryere de taşıyamazsın.

    Turkcell'e taşırken böyle olmuştu.

    Mh ile uğraşma twitter'dan yaz grnel merkezdekiler hallederler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bayiye gidip statü sorgulaması yaptırın, iptal olmuşsa bayiden başvurun. Olmadıysa iptal ettirin bayiden tekrar başvurun.

    Eğer bayi iptal edemiyoruz derse, inanmayın. İptal edebiliyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.