Şimdi Ara

Laptop Usb Portuna Sıvı Teması

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
830
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 26 Temmuz'da Laptop'umun ekran filminin bozulduğu gerekçesiyle garanti kapsamında olduğu için HP yetkili servisine verdim. O sırada çalışan "laptopunuz formatlanabilir" tarzında bir sözleşme imzalatacağını söyleyince bir dakika laptopu açıp önemli dosyam varsa yedekleyeyim telefona dedim ama bir de baktım ki laptop açılmadı. Şarjı yanımdaydı, oradaki prize taktım ama yine açılmadı.

    Ekran filmi (diğer ismi flex kablo sanırım) yüzünden götürdüğüm laptop hiç açılmıyordu. Güç gitmediği belliydi. Durum böyle olunca, bunu da yazdılar sorunlar arasına (tutanak mı denir bilemedim). Ondan önceki gece açılan laptop servise götürdüğümde açılmadı... Verdim ve teslim belgemi alıp ayrıldım.

    Neyse, birkaç gün geçti ve internet sitesinden verdikleri numarayı sorgulayayım dedim. Ürününüz için ücret teslimi bekleniyor gibi bjr yazıyla karşılaştım. Servisi arayınca bana "usb portuna sıvı teması" var dediler ve anakartı da etkilediğini söylediler. Ücret ise 2700'dü sanırım, laptopu ise 2450 TL'ye almıştım(2018 şubat).. Bu fiyatı kabul etmedim ve laptopu teslim alacağımı söyledim.

    Ne yapmam gerekiyor? Laptop gerçekten fiyatına göre harika bir laptoptu. (i5-7200U, 8 gb ram, 950m ekran kartı)
    Şansa bu yazın sonunda üniye gideceğim ve yazılım öğrenmeye başlayacaktım yaz bitmeden.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Up

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bazı servisler en ufak bişeye anakart değişimi yapılacak diyorlar. Arkadaşıma da asus servisi sıvı teması var diye 6000 tl anakart ücreti çıkardı. Kendisi ankarada bir servise yolladı 400 liraya klavyeyi değiştirdiler cihaz yaklaşık 1 yıldır sorunsuz çalışıyor.

    Tavsiyem güvenilir, büyük bir servise verin. Onlar da anakart arızası derse o zaman ilan koyup satarsınız. Tamirciler parça niyetine satın alıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cabriolet1981 kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam, çok teşekkürler yorumun için. Umarım öyledir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.