Arkadaşlar amazondan dün gece sipariş verdim, sebebini anlamadığım bir şekilde hesabımı kilitlemişler ve ürünlerin elime geçmeyeceği konusunda bir mail aldım. Sabah uyandığımda ben de başka bir siteden siparişimi verdim. Mailime girdiğimde amazonun parayı çektiğini ve ürünleri kargoladığı ile alakalı bir mail aldım. Ben bu ürünleri amazona nasıl geri iade edebilirim. Ürünleri hiç almayıp direk geri gönderirsem kartıma para iadesi yapılır mı?
Fax atmamı istiyorlar hesabı açmam için bir de fax numarası yollamışlar mailde. İnternetten ücretsiz fax sitesinden fax atmayı denedim ama hata verdi acaba çalışma saatleri dışında denediğim için mi hata veriyor?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme