Şimdi Ara

HEPSİBURADA'DAN ÜRÜN ALMAYIN, ALDIRMAYIN!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
8.595
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lütfen konuyu öne çıkaralım herkes görsün.

    Ocak ayında forumdan birisinden şu ürünü aldım:https://www.hepsiburada.com/kingston-hyperx-predator-16gb-2x8gb-3000mhz-ddr4-ram-hx430c15pb3k2-16-pm-HB0000031D3Z

    Ürün sorunlu çıktı. Sahibinin geri alıp almayacağını bilmediğim için kendim halletmeye çalıştım. Sorun şu: normalde bu ramlerin üzerinde 3000 MHz yazıyor fakat sisteme taktığınızda 2400 MHz olarak çalışıyor, XMP dediğimiz olayla 2667 ya da 2933 MHz hızlarda kullanabiliyorsunuz. Fakat bu ramlerde bu hızlardan herhangi birine çektiğinizde bilgisayarımda kitlenme, donma oluyor, bilgisayar bazen yeniden başlatıyor fakat açılmıyor, fanlar dönüyor ardından duruyor ışıkları sönüyor, sonrasındaysa tekrar dönmeye başlıyor ışıkları yanıyor ve bu böyle tekrar ediyor. Tabi bu fanların dönmesi durması olayı ramleri komple çıkartıp bilgisayarı öyle açmaya çalışırsanız da olur.

    Her neyse ben hepsiburada ile görüşüp durumu izah ettim. Bana ürünü ancak fatura sahibinin yollayabileceğini, ürün tamir görse bile fatura sahibine gönderileceğini söylediler. Diyorum Vatan bilgisayardan alınan ürünleri yolluyorum faturası benim adıma olmasa bile garantideki işi bittiğinde bana veriyorlar. hepsiburada ise bizde prosedür böyle diyip işin içinden çıkıyor.
    EDİT: Bu arada Kingston'un bana davranış şekli de aşağıdadır:
    HEPSİBURADA'DAN ÜRÜN ALMAYIN, ALDIRMAYIN!

    Çoğunuz biliyorsunuz zaten elektronik ürünler tamir vs olmaz genellikle, ya değişim verilir ya da para iadesi yapılır. Hepsiburada bunların ikisini de yapmıyor. Diyelim ki Kingston, ramleri değiştirin yenisini verin dedi, Hepsiburada para iadesi yapıyor ama fatura sahibine, halbuki stoklarında aynı ram aynı şekilde var ve bunu değiştirmek zorundalar. Diyelim ki para iadesi çıktı, yine bu iadeyi bana yapmıyorlar gidiyorlar fatura sahibine yapıyorlar. Vatan Bilgisayardaki hediye çeki olayı zaten yok. Öyle olsa yine kabulum gider başka ram alırım daha kötüsü de olsa bir şekilde işin içinden çıkarım. Şimdi 1 ay ramsiz kalacağım gibi işin sonunda da ışık yok.

    Dün akşam artık illallah edip şikayetvar'a konu açtım. Ayrıca ramin fatura sahibine de yazdım. Bugün ise hepsiburada tarafından arandım. Asıl bomba burda patladı:

    Durumu izah ediyorum bana bir şekilde yardımcı olun mağduriyetimi giderin diyorum yok. Bari diyorum ramlerin durumu hakkında bilgilendirin yok. En sonunda patladım bu nasıl iş bir daha sizden ürün de almayacağım aldırmayacağım diye, bu sefer telefondaki Tarık Bey beni "o zaman siz bilirsiniz kendiniz nasıl hallediyorsanız edin" şeklinde korkutmaya çalışarak tehdit etti. Ram fatura sahibi kargo kodu vermese dımdızlak ortada kalacaktım. Hala mağduriyetimin giderilip giderilmeyeceğini bilmiyorum da. Servisten çıkan sonuca göre ram fatura sahibi bana parayı ya da tamir görmüş ramleri yollamazsa hadi bir de burdan yak diyip bununla uğraşacağım. Anlayacağınız hepsiburada.com'dan ürün ALMAYIN, ALDIRMAYIN, MAĞDUR OLURSUNUZ.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moonson -- 25 Temmuz 2019; 14:55:4 >







  • Sizinki biraz uyanıklık oluyor.2. el ürün almışsınız atıyorum piyasa değeri 700 tl iken siz 200 e almışsınız e servise verdim para iadesi oldu oh ne güzel 200 tl ver 700 tl al nerede öyle güzel iş :).Bura da hesap soracağınız ürünü aldığınız kişi hepsiburada gayet normal bir cevap vermiş nerden bilsin belki çalmış da olabilirsin.Neden kendini riske atıp sana ödeme yada değişim yapsın ki? Bence ürünü kimden aldıysanız onunla iletişime geçin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haqueim

    Bu mesaj silindi.
    Kardeş 2. el ürün de olsa ben bu ürüne para veriyorum, hepsiburada faturalı diye garantisinden yararlanamıyorum. Sen böyle şey gördün mü hayatında? Vatan Bilgisayardan almış olsaydım böyle bir sorunla karşılaşmadan garantiye verebilecektim ve ürünü yine ben teslim alacaktım. En kötü ihtimal ürünün fatura fiyatı kadar hediye çeki alacaktım. Şimdi bu hak mı sen söyle?
  • Madem bu ramler böyleydi eleman sana niye sattı ? Hbden önce sana satan elemana hesap sorsana bozuk ürünü sana niye satmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Senin direk yetkili servisle iletişime geçmen lazım. Hepsiburada gibi firmalar aracıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrCaner

    Madem bu ramler böyleydi eleman sana niye sattı ? Hbden önce sana satan elemana hesap sorsana bozuk ürünü sana niye satmış
    Ürünün böyle olduğunu eleman biliyor muydu bilmiyor muydu benim de bir fikrim yok. Kimsenin günahını almak istemiyorum. Sonuçta ürünü ben satın almışım artık benim olmuş, bundan sonra da derdiyle de iyi taraflarıyla da ben ilgilenmek zorundayım. Ama hepsiburada buna izin vermiyor. Ürün fatura sahibinden çıktığı gibi garantisiz kalır diyor deyim yerindeyse.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doknisot

    Senin direk yetkili servisle iletişime geçmen lazım. Hepsiburada gibi firmalar aracıdır.
    Yetkili servisle zaten görüştüm. Kendileri ancak ve ancak hepsiburada yoluyla ürünü kabul ediyorlar. Ayrıca ömür boyu garanti falan da palavra, 2 sene garantisi bittikten sonra ücretli tamir yapıyorlar.
  • büyük ihtimal amd sistem kullanıyorsun ve ramlerde sorun olduğunu düşünmüyorum bildiğin uyumsuzluk sorunu bu, bil istedim

    elbette iade hakkını kullan başka model seç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B-2 Spirit -- 25 Temmuz 2019; 15:15:1 >
  • Burada sorunlu bir tutum varsa sizin ikinci el olarak aldığınız ürününün faturası olmaması veya para iadesi olursa fatura sahibine olacak olması .bundan daha doğal bir durum yok bence . Direk konu açıp ürün almayın aldırtmayın falan komik olmuş bence . Bizzat hepsiburada ile sorununuz da olmamış . Bence bir daha düşünün derim .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İlk sahibinin hepsiburada'dan aldığı ürünü, siz ikinci el olarak o kişiden satın aldınız ve faturanız yok. Buraya kadar yazdıklarım doğru ise hepsiburada'ya kızmakta haksızsınız, ürünü satın aldığınızı ispat etmeniz mümkün değil bu senaryoda, firmanın tek muhatabı fatura sahibi. Vatan bilgisayar yapıyor diye tüm firmalar yapacak zorunluluğu yok, belki mediamarkt veya teknosa da yapmıyordur aynı uygulamayı.

    Eğer elinizde ilk sahibinin faturası var ise o zaman iş değişir bence. Kanuni nizami satılmış ve hepsiburada'nın sattığı bir mal olduğu kanıtlıdır bu durumda ve garanti kişileri bağlamaz ürünü bağlar. Bende henüz 6 aylık bir otomobili sahibinden 2.el alsam ve servise götürsem sen git ilk sahibi gelsin mi diyecekler. Mantıksız.

    Zor bir durum vesselam..
  • HB'den HB'nin kendi sattığı ürünler dışındaki hiç bir satıcıdan ürün alınmaz. X bir satıcıdan Type-C kablo aldım. 2 ay sonra bozuldu. HB bizimle değil satıcı ile iletişime geçin dedi. Satıcı dedimse sarı çizmeli mehmet ağa ! Araki bulasın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • amd uyumsuzluğu ile alakası yok, bu ramlerin kodunu heryerde tarattım ve hepsi de ryzen 5 2600 ile uyumlu olduğunu söylüyor. bugüne kadar benden başka kimse ryzen ve bu ramleri beraber kullanarak sorun yaşamamış. bendeki ramler sorunlu ve değişmesi gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Phaldor kullanıcısına yanıt
    Hocam 2. el ürün alırken ürün garantiliyse zaten ürünü faturasıyla beraber alıyorsunuz. Hatta garantisi bitmiş olsa bile faturayla beraber alırsınız. Bende de ramlerin faturası var zaten. Satın aldığım zaman pdf olarak o da geldi. Yazıyı okursanız bu tarz bir durumda sadece hepsiburada çamura yatıyor, diğer firmalarda böyle bir şey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rryzen

    Burada sorunlu bir tutum varsa sizin ikinci el olarak aldığınız ürününün faturası olmaması veya para iadesi olursa fatura sahibine olacak olması .bundan daha doğal bir durum yok bence . Direk konu açıp ürün almayın aldırtmayın falan komik olmuş bence . Bizzat hepsiburada ile sorununuz da olmamış . Bence bir daha düşünün derim .
    Hocam bu sizin düşünceniz, inşallah başınıza aynısı gelir de mağdur olursunuz, başka türlü anlamazsınız çünkü durumu.

    Ben kalkıp bir ürüne para veriyorum. Ürünün var olan 2 senelik garantisinden yararlanamıyorum. Yok ya? O zaman ikinci el ürün alanlar ölsün yaşamasın. Biraz mantıklı olun böyle bir saçmalık olabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • moonson kullanıcısına yanıt
    Su açıdan bakın siz ürünü çalmış da olabilirsiniz . Ve urunu garantiye yollayıp değişim sağlayıp aradan sıyrılacaksınız belki hepsiburada da kendince bir takım önlemler almış ve çok da kötü bir durum değil açıkcası

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Phaldor kullanıcısına yanıt
    Hepsiburada bakmam veya başka birşey demiyor ki işlemler fatura da yer alan fatura sahibi üzerinden yürür diyor ki haklılar . Değişim olursa zaten sorun yok ama hediye ceki veya para iadesi olacaksa fatura da ismi olan kişi adına olur ki bu da çok normal . Bence arkadaş urunu aldığı kişi ile konuşup durumu anlatıp yardımcı olmasını beklemeli çünkü başka bir yolu yok veya itiraz edeceği bir mecra vs yok diye düşünüyorum ama haksız da olabilirim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moonson

    Hocam 2. el ürün alırken ürün garantiliyse zaten ürünü faturasıyla beraber alıyorsunuz. Hatta garantisi bitmiş olsa bile faturayla beraber alırsınız. Bende de ramlerin faturası var zaten. Satın aldığım zaman pdf olarak o da geldi. Yazıyı okursanız bu tarz bir durumda sadece hepsiburada çamura yatıyor, diğer firmalarda böyle bir şey yok.
    İşte bende bunu diyorum aslında ilk cümlemin sonunda. Kanuni tarafını bilemem belki zorunluluk vardır ahkam kesmeyeyim ama en azından piyasa koşullarında Vatan bilgisayar yapıyor hepsiburada'da illa yapacak diyemeyiz. Hukuken zorunluluk yoksa yapmamakta serbest, hoş değil belki ama haksız diyemeyiz.

    Türkiye'de insanlar mal ve hizmet alımı sonrası sorun yaşadığında kaderiyle baş başa maalesef. Mesela benimde halen kullandığım OLED tv'de geçmiş zamanda logo yanığı sorunu yaşayıp firma garantiden değişim yapmadı diye mahkemelik olanlar var. Üstelik adam ürünü firmanın kendisinden almış ve ilk sahibi, ben ise çok şükür tv'de sorun yaşamadığım gibi tv'yi alırken yanında hediye olarak verilen cep telefonu ilk senesi dolmuşken ana kartı yaktı. Firmanın kendi servisine değil hizmet veren distribütör servisine götürdüm, abartmıyorum 1 saat içinde ana kartım sorgusuz sualsiz değişti ve teslim ettiler.

    Kısacası bu işlerin bir düzeni bir etiği yok, beklememekte lazım. Malı sıfır olarak kendin aldıysan ve sorun çıkarsa çarp kafalarına ama ikinci el aldıysan (tüketim ürünlerinden bahsediyorum) allah yardım etsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rryzen

    Su açıdan bakın siz ürünü çalmış da olabilirsiniz . Ve urunu garantiye yollayıp değişim sağlayıp aradan sıyrılacaksınız belki hepsiburada da kendince bir takım önlemler almış ve çok da kötü bir durum değil açıkcası
    Çaldığım ürün için fatura sahibine verilen kargo koduyla ürünü garantiye yolluyorum çok mantıklı zaten bu da. Ayrıca adamın ürünü çalınırsa gitsin hepsiburadaya bildirsin garantiye gitmesini engellesin. Ben parasıyla almışım fatura sahibi de söylüyor bana niye hırsız muamelesi yapılıyor o zaman?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • moonson kullanıcısına yanıt
    Ben genel bir detaydan bahsettim . Kimse size hırsız muamelesi yapmıyor . Bence fatura Sahibi ile görüşün ve anlaşın .ama direk buraya firma karalamak veya almayın aldırtmayın demek çok saçma

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moonson

    Çaldığım ürün için fatura sahibine verilen kargo koduyla ürünü garantiye yolluyorum çok mantıklı zaten bu da. Ayrıca adamın ürünü çalınırsa gitsin hepsiburadaya bildirsin garantiye gitmesini engellesin. Ben parasıyla almışım fatura sahibi de söylüyor bana niye hırsız muamelesi yapılıyor o zaman?

    Alıntıları Göster
    Burada haklı olduğunuz nokta şu, bir ürünün diyelim 2 yıllık bir garantisi var ve bu garantiyi ürünün kimin elinde olduğuna bakmaksızın sunmak zorunda firma. Esas olan usulüne uygun faturalı satılmış ve garantisi devam eden bir ürünün söz konusu olması. Sorun ise bu garantinin işletilmesi sırasında izlenecek yol ve ne yazık ki firmanın dediği oluyor bu durumlarda. Malı aldığınız kişi sütü bozuk biriyse risk büyük, güvenmekten başka çareniz yok.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.