Şimdi Ara

[Videolu] Megane 4 1.5 dCi ile Leon 1.2 TSI'ı denedik. 80-180 Rolling

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
77
Cevap
0
Favori
4.975
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba sevgili Otomobil Genel Ahalisi,

    Geçtiğimiz günlerde bahsettiğim iki aracı çevre yolunda deneme fırsatı bulduk.

    Megane 4 1.5 dCi EDC Icon Hatchback, 17 jant, 110 beygir, tek kişi, 75 kg sürücü dahil 1385 kg ağırlık verisi, sürücü arkadaş 95 kg

    Leon 1.2 TSI Style Manuel 110 Beygir, 17 jant, 2 kişi, 1213 kg sürücü dahil ağırlığı + 85 kg bir yolcu.

    80 civarı basıp 180'de bıraktık. Videoda ilk kısımlarda plakanın gözükmemesi için blur uygulaması yaptım.




  • İlk defa böyle bir rolling görüyorum. Benim bildiğim yan yana 80 sabit giderken 3 korna veya herhangi bir işaret sonrası gazlanır.

    Önüne kıracakmış gibi girmişsin o arkadaşın da kornayı duyduğunu sanmıyorum bence tepki veremedi ilk başta senin yanına gelmeni falan bekledi.


    Fark hakkında yorum yapmıyorum Tsi motor gerçekten seri 0-200 e kadar çok canlı sonrası zaten önemli değil. 100 e kadar DSG yürütüyor diyenler bir türlü kabullenemiyor ama 0-180 gayet yeterli. Kim 220 üzerini görüyor ki ? Benim için 80-160 yeterli gerisi boş aksiyon.
  • Hocam sanki tam roll olmamış gibi reno hiç basmıyor sanki ama videodanda olabilir bide kornaya 3 kere bastıktan sonra aranızda biraz fark var yada videodan dolayı ben tam anlayamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KenzoParis

    Hocam sanki tam roll olmamış gibi reno hiç basmıyor sanki ama videodanda olabilir bide kornaya 3 kere bastıktan sonra aranızda biraz fark var yada videodan dolayı ben tam anlayamadım
    Korna'ya basarken direk köklüyor gazı megane, bende Leon'da aynı anda gazladım, hatta Megane erken bile bastı diyebilirim, daha hafif ve turbo benzinli de olmasının etkisiyle direk geçiyor Leon.
  • 1.2 tsi 105 hp lik makinaysa bu kadar fark açmaması lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    1.2 tsi 105 hp lik makinaysa bu kadar fark açmaması lazım
    105 değil, 110'luk olan. Ben hafifliğe veriyorum asıl farkı, ama diğer verilere bakınca da, hem son hızda (187 Megane, 191 Leon) hem de 0-100 verileri (10.2 Leon, 12.3 Megane) arasındaki fark Leon lehine.
  • İlk defa böyle bir rolling görüyorum. Benim bildiğim yan yana 80 sabit giderken 3 korna veya herhangi bir işaret sonrası gazlanır.

    Önüne kıracakmış gibi girmişsin o arkadaşın da kornayı duyduğunu sanmıyorum bence tepki veremedi ilk başta senin yanına gelmeni falan bekledi.


    Fark hakkında yorum yapmıyorum Tsi motor gerçekten seri 0-200 e kadar çok canlı sonrası zaten önemli değil. 100 e kadar DSG yürütüyor diyenler bir türlü kabullenemiyor ama 0-180 gayet yeterli. Kim 220 üzerini görüyor ki ? Benim için 80-160 yeterli gerisi boş aksiyon.
  • Motorun sesi çok hoş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüksek devirde dizel torku fazla veremediği için roll de çoğu benzinli araç aynı beygirdeki dizeli yer bitirir. Benzinde hem 1500 devir vites atmadan devir çeviriyorsun fazladan dizele göre, yani beygiri daha uzun soluklu alıyorsun. Dizeller 0-100 de iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    İlk defa böyle bir rolling görüyorum. Benim bildiğim yan yana 80 sabit giderken 3 korna veya herhangi bir işaret sonrası gazlanır.

    Önüne kıracakmış gibi girmişsin o arkadaşın da kornayı duyduğunu sanmıyorum bence tepki veremedi ilk başta senin yanına gelmeni falan bekledi.


    Fark hakkında yorum yapmıyorum Tsi motor gerçekten seri 0-200 e kadar çok canlı sonrası zaten önemli değil. 100 e kadar DSG yürütüyor diyenler bir türlü kabullenemiyor ama 0-180 gayet yeterli. Kim 220 üzerini görüyor ki ? Benim için 80-160 yeterli gerisi boş aksiyon.
    Tam yan yana gelmediğimiz için, rolling denemez fakat ne diyeyim, anlayın işte Kornayla eş zamanlı bastık, arkadaşta sport modunda ayağı gazda bekliyordu, kornayı da gayet duydu yani, kendisinin en ufak bir bahanesi olmadı, gazı kökledim bu kadar gidiyor daha ne yapayım dedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: escanor_

    Motorun sesi çok hoş.
    Soundaktor denilen olay o. Biraz abartıyor yani



    Youtube'da baya örneği var.
  • Orada 1.6 dizel egea olsaydı hepsini çiğ çiğ yerdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SuperchargerrEgeaa S kullanıcısına yanıt
    ALLAHIM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuperchargerrEgeaa

    Orada 1.6 dizel egea olsaydı hepsini çiğ çiğ yerdi
    Adam bu sefer haklı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    Adam bu sefer haklı.

    Alıntıları Göster
    Teşkürler hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2tsi ve 1.6 atmosferik de durumlar ne olur ki
  • SuperchargerrEgeaa S kullanıcısına yanıt
    Tabikide haklı olacaksınız.
    Megane daha ağır daha az torklu daha az beygirli daha küçük bir motora sahip
    Leon zaten tork fakiri beygiride az bir araç.
    Egea kesinlikle ezecek.
    Karşılaştırmaya 1.3 MJ veya 1.4 Fire koymanız gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    105 değil, 110'luk olan. Ben hafifliğe veriyorum asıl farkı, ama diğer verilere bakınca da, hem son hızda (187 Megane, 191 Leon) hem de 0-100 verileri (10.2 Leon, 12.3 Megane) arasındaki fark Leon lehine.

    Alıntıları Göster
    Son hız ve 0-100 verileri yanıltıcı olabiliyor roll da dizel araba daha avantajlıdır her zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Son hız ve 0-100 verileri yanıltıcı olabiliyor roll da dizel araba daha avantajlıdır her zaman

    Alıntıları Göster
    0-100 verileri yanıltıcı olsa da, son hız verileri 0-100e nazaran daha gerçekçi sonuçlar ortaya koyar. Burada da son hız verisi daha yüksek olan araç, daha hızlı.

    Ama hepsinden önemlisi ağırlık, aynı güçteki daha hafif bir aracın, daha ağır olan aracı geçmesinden daha normal bir durum yok.

    Rollde dizel araçların avantajlı olduğu konusundaki fikrinize katılmıyorum, avantajlı olan dizel araçlar olabilir fakat genelleme yapmak doğru değil, bu konu uzunca tartışılır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunpower-storm

    Tabikide haklı olacaksınız.
    Megane daha ağır daha az torklu daha az beygirli daha küçük bir motora sahip
    Leon zaten tork fakiri beygiride az bir araç.
    Egea kesinlikle ezecek.
    Karşılaştırmaya 1.3 MJ veya 1.4 Fire koymanız gerek.
    1.2 TSI Leon, 3. Vites bitene kadar yani 140-142 km/s hıza kadar Egea’nın peşinden ayrılmaz. Fakat daha sonra Egea farkı git gide açacaktır, doğal olarak

    1.3 MJ ve 1.4 Fire Egea rakibi, 1.2 TSI 90 bg ünite olur, Polo, Ibiza gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.