Şimdi Ara

BMW 116i 2011 (Boğaz kelebeği temizliği ile çözüldü)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.387
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, 2011 model Bmw 116i aracım var.

    ☆ Aracın kalkışı, yolda gidişinde ve çekişinde bir sorun yok.

    ☆ Aracımda LPG mevcuttur. LPG takılalı 1 gün oldu.

    ☆ Araçtaki problemi (yada benim problem diye nitelendirdiğim) şöyle anlatayım;

    araç yavaşlarken (kasis ve ani yavaşlama ile dururken) klima açık konumdayken (23 derece civarinda) motor devrini koruyamayıp bazen stop etmektedir. Aynı durum benzinde iken motor devri 700 devire düşüp, sonra 1000 devrin üzerine çıkmaktadır.

    ☆ Internette forumlarda ve açılan sayfalara bakınca çok kafa karıştırıcı yorumlar var. Yani arabaya benzin dök yak modeline geliyor.

    Bu konuda çektiğim birkaç videoyu yükleyip linkini koyacağım. Bunları izleyip bana fikir vermenizi istiyorum.

    https://youtu.be/fDO1sZ4A4Zc


    Sorunu boğaz kelebeği temizliği ile çözdük.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ygtsm -- 9 Ağustos 2019; 16:32:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Merhaba,
    Aynı durum bende de var. Gaz kelebeğinin kirlenmiş olması ya da buji ve bobinlerden olabileceğini okudum netteki araştırmalarımda. Ustaya gidemedim henüz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bence de maf sensörü ya da boğaz kelebeği sorunlu.

    1.Önce maf sensörünün fişini çekip kullanmayı deneyin sorun kaybolursa nokta atışı yapmış olursunuz. (Limp moda düşme ihtimaline karşın obd2 cihazınızın olmasını öneririm arıza lambasını silersiniz.

    2. Sorun devam ederse boğaz kelebeğini würth ya da liqui molly throttle valve cleaner ile temizlemeyi deneyebilirsiniz.

    3. Başka bir sorunlu parça da olabilir o yüzden Bmw carly yada Ista d (rheingold) ile arıza taratırsanız zaten sorunu söyleyecektir çok büyük ihtimal.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam Aynı Sorun Bendede var, Arabanın Ojsikjen Sensörü Veya Hava Akışmetresinden Kaynaklandığını Düşünoyorum. Araç Boğuluyormuş Hissi Veriyor. Sonra Toparlıyor Kendini. Şuan İçin İstop Etme gibi Şeyler Yaşamadım Fakat Tecrübelerim Egzoz Manifoltuna Bağlı Oksijen Sensöründen veya Emme Manifoltuna Bağlı Oksijen Sensöründen Olabileceği. Baktırmadım Aracı Arıza Tespiti İçin Tamamen Aklımdakileri Söylüyorum ( Yanlış Bilgilendirme Olmasın )
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.