Şimdi Ara

Benim arabam tank gibidir vs o tenekeye mi para verdin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
2.234
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forum ortamında defalarca söylediğim şey şudur: yol durumu, araç hızı v.b çarpışma şartları bilinmeden ortadan ikiye ayrılmış veya çamaşır sepeti büyüklüğune inmiş araç resimleri paylaşmak tamamen boş yapmaktır. Özellikle forumda defalarca yaftalanan yerden yere vurulan araçlarlar için açıyorum bu konuyu. İgtv videosudur.

    https://www.instagram.com/tv/B0I19c5HLek/?igshid=jtqf9c5gqe51

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Güvenliği kaporta ya da şasi sağlamlığı sanan arkadaşlar var. Güvenlik bunlardan ibaret değildir ekipman ve darbe sönümlemek çok önemlidir.

    2011 model symbolle takla atmışlığım vardır. Kimisinin gözünde karton kaportası olan aracın tavanı dahi doğru düzgün çökmedi. Beni bir şekilde korudu ve çıktım araçtan. Asıl sorun 2 airbagini de açmamasıydı.

    Mevzu kaporta değil. Mevzu airbagler ve aracın darbeyi yumuşatması. Yoksa tank gibiymişte volvoymuşta audiymişte. Bir tırın altına girmeye bakar kola kutusu gibi ezilirsin.
  • Tarcanlara düşer gelecek ay

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yolun yanında yaya kaldırımı olduğuna göre hız sınırı 50 km geçmez. Bu kadar düşük hızda ikiye ayrılması çok ilginç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Direkler ciddi sağlam oluyor ve görece düşük hızlarda bile bir arabayı peynir gibi kesebiliyor.
  • arac Q7 galıba
  • Vat öyle cahiller ma hiçbişekilde laf anlatamazsın yorma kendini

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu arabanın bu hale gelme olasılığı milyonda 1 rakamı sallıyorum ama normal bir aracın bu hale gelme olasılığı daha yüksek.

    Yani tank gibi olan araç var teneke gibi olan araç var. Uzun yolda her türlü bu aracı tercih ederim içinde ailem olacaksa. Küçücük B sınıfı araçlarla kendinizi kandırmayın böyle videolara bakarak teselli olmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 21 Temmuz 2019; 10:11:50 >
  • Geleceğin kuş serisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güvenliği kaporta ya da şasi sağlamlığı sanan arkadaşlar var. Güvenlik bunlardan ibaret değildir ekipman ve darbe sönümlemek çok önemlidir.

    2011 model symbolle takla atmışlığım vardır. Kimisinin gözünde karton kaportası olan aracın tavanı dahi doğru düzgün çökmedi. Beni bir şekilde korudu ve çıktım araçtan. Asıl sorun 2 airbagini de açmamasıydı.

    Mevzu kaporta değil. Mevzu airbagler ve aracın darbeyi yumuşatması. Yoksa tank gibiymişte volvoymuşta audiymişte. Bir tırın altına girmeye bakar kola kutusu gibi ezilirsin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kimbehicayy

    Vat öyle cahiller ma hiçbişekilde laf anlatamazsın yorma kendini
    bence sen biraz kendini yorsan iyi olur :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ErkekAdamınNickiUzunOlur

    bence sen biraz kendini yorsan iyi olur :)

    Alıntıları Göster
    Sana cevap yazıp kendimi yordum lanet olsun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Birininki milyonda 1miş ötekininki daha yüksemiş. Bu kafa değişmez. Bindiğiniz hic bir araca güvenmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _mp_ kullanıcısına yanıt
    Hız limitinde gittiğini nereden öğrendiniz? 60kmh limit olan yerde 170 yapanı gördüm ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Q7 cok yüksek ihtimalle ortadan kaynaklı, ayrıldığı yer çok düzgün kopmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1000 kuzgun aşkına nolmuş bu arabaya böyle!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iterif

    Güvenliği kaporta ya da şasi sağlamlığı sanan arkadaşlar var. Güvenlik bunlardan ibaret değildir ekipman ve darbe sönümlemek çok önemlidir.

    2011 model symbolle takla atmışlığım vardır. Kimisinin gözünde karton kaportası olan aracın tavanı dahi doğru düzgün çökmedi. Beni bir şekilde korudu ve çıktım araçtan. Asıl sorun 2 airbagini de açmamasıydı.

    Mevzu kaporta değil. Mevzu airbagler ve aracın darbeyi yumuşatması. Yoksa tank gibiymişte volvoymuşta audiymişte. Bir tırın altına girmeye bakar kola kutusu gibi ezilirsin.
    Taklada zaten ön hava yastıkları açılmaz. Zaten sizi korumuş, hava yastığı açmadan korumuş sadece ama korumuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iterif

    Güvenliği kaporta ya da şasi sağlamlığı sanan arkadaşlar var. Güvenlik bunlardan ibaret değildir ekipman ve darbe sönümlemek çok önemlidir.

    2011 model symbolle takla atmışlığım vardır. Kimisinin gözünde karton kaportası olan aracın tavanı dahi doğru düzgün çökmedi. Beni bir şekilde korudu ve çıktım araçtan. Asıl sorun 2 airbagini de açmamasıydı.

    Mevzu kaporta değil. Mevzu airbagler ve aracın darbeyi yumuşatması. Yoksa tank gibiymişte volvoymuşta audiymişte. Bir tırın altına girmeye bakar kola kutusu gibi ezilirsin.
    Valla şasilerden veya yan direklerden bir darbe alsanız o araba size koruyamazdı.

    Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belli bir hızdan sonra güvenlik falan yalan oluyor. Euro NCAP testleri de zaten düşük hızlarda yapılıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu Q7'deki kaza esnasınsa yolcu fırlatma özelliği hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu arac toplanmis . birlestirilmis araclardan. kaza aninda kaynak yerlerinden atiyor. dumduz demir olsa nasil kopacak oyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.