Şimdi Ara

Millenicom tarafından dolandırılıyorum!! ÇÖZÜLMEMİŞ YENİ FATURA GELDİ!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
482
Cevap
3
Favori
39.251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
243 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yaklasik mayis sonunda firmayi aradim bolgemde bos port olmadigini biliyordum. Daha öncesinde turknet, turk telekom, superonline, netspeed ile görüştüm port olmadığı için bağlantı yapamıcaklarını söylediler, bir ihtimal belki millenicom yapabilir diye umdum. Once aradigim kisi bolgenizde bos port yok bagliyamayiz dedi tamam dedim kapattim. Bir kac gun sonra millenicom tarafindan biri aradi size yanlis bilgi verilmis bos port yok ama bizim port acma yetkimiz var eger acamazsak hic bir ucret odemezsiniz ama biz kesin 2 hafta içinde baglariz diyerek beni kandirip uyelik surecini baslatti. 21 haziranda hattiniz aktif olmustur diye sms geldi modeme gerekli ayarlayi yaptiktan sonra internet olmadigini fark ettim. Aradigimda henuz uyelik surecinin devam ettigini beklememi soylediler. Bu sekilde haftalar gecti her hafta aradigimda talebiniz alindi dediler ama internet baglantisi bugune kadar gelmedi.

    Asil olay burda basliyor en sonunda dayanamayip iptal basvurusu yaptim. Iptal ederkende bir suru yalanlar, onceliginiz oldugunu belirtelim 2 gun icinde sorununuzu cozelim vs dediler bugune kadar baglasaydiniz dedim ve sureci baslattim. fax istediler dilekceyi hazirlayip fax cekmeye gitcektim ki 8 temmuzda fatura cikarildigini smsini aldim! 30lira baglanti ucreti ve geri kalani kullanim bedeli olarak 48tl fatura cikarmislar!! Hemen teknik destek ekibini aradim neden boyle bir fatura geldi diye sordum hattiniz aktif gozukuyor dediler. aktifse neden benim evimde internet yok 1 gun bile internet verebilmismisiniz bana dedim. Hattinizda internet baglantisi gozukmuyor suan dediler. Internet baglantisi yoksa neden fatura gonderiyorsunuz dedim hattiniz aktif gozukuyor fatura çıkar dediler! Sonrasinda lafi cevirmeye basladilar ve fatura itiraz kaydi bile acmadilar!! Hemen donanim haberden millenicom elemanina yazdim itiraz kaydini acti, aradan 1 hafta gecti faturanin son odeme zamani geliyor bana hic bir sekilde geri donus yapilmadi. Ben suan hattimi kapatsam 48lira haziran faturasi 90lira kalan baglanti ucreti 15gun temmuzdan kullanim ucreti toplam 200liraya yakin fatura gondericeklerini soyluyorlar. Ben hic bir sekilde millenicomdan 1 gun bile hizmet almadim ve bu faturalari odemek istemiyorum.  Bugune kadar superonline, turknet, turk telekom kullandim hic birinde boyle biseyle karsilasmadim resmen internet baglayacagiz vaadiyle dolandirildim. Siz siz olun millenicom baglatirken 50 kere dusunun. Tecrubeli arkadaslardan ne yapabilcegim ile ilgili yardim bekliyorum.

    Abone numaram: 9861494

    Edit 1: hattimiz engelli tarifesi olacakti millenicom tarafindan idda edilen "belgelerinizi iletmemissiniz ondan baglantiniz saglanamiyor" iddasinin, belgeleri ilettigime dair kanitları :https://i.hizliresim.com/od7NE2.png https://i.hizliresim.com/2OZWdE.png https://i.hizliresim.com/Lv3RQG.png

    Edit 2: belgeleri ilettigime dair kanit uzerine millenicomun fikir degistirip " Belgelerinizi iletmişsiniz ama belgeleriniz okunamamis ondan baglantiniz saglanamamis" iddasinin, belgenin her noktasinin acik ve net bir sekilde okunabildiginin kaniti :https://i.hizliresim.com/anEXbz.png (belgeyi pdf olarak gonderdigimi ayrica belirteyim)

    Edit 3: son durum talep gonderirsem hattimin iptal edilecegini, ancak haziranda cikarilan 48tl faturanin ve temmuz sonunda yaklasik 120tllik cikarilacak faturanin iptal edilmeyecegini sozlu olarak beyan ettiler. Hat iptal faximi gonderip, fatura itiraz talebi olusturttum beklemedeyim. Buda fax ile hat iptal talebi gonderdigimin kaniti :https://i.hizliresim.com/1pdYAA.jpg
    16 temmuz 12:54de faxin ulastigini, hat iptal talebinin isleme alindigi mesajini gonderdiler. (tarih: 15 temmuz)

    Edit 4: Son durum olarak hattım henüz iptal edilmedi. tarafıma haksız yansıtılan faturaların iptali için Alper Karaer - Millenicom kullanıcı isimli beyefendinin yürüttüğü incelemenin sonuçlanmasını ve sonuçların foruma açık bir şekilde paylaşılmasını bekliyorum. İptal departmanına yaptığım fatura itiraz talebimle ilgili bir gelişmede henüz yok. Mevcut durumda şuan için 48tl fatura borcum gözüküyor ve 19 temmuza kadar ödememem durumunda faiz işletilecek gibi gözüküyor. Temmuz ayi sonunda ise yaklasik 120lira fatura beni bekliyor. (tarih: 17 temmuz sabahı)

    Edit 5 : ( tarih 17 temmuz) akıllarda en ufak bir soru işareti kalmaması için kendi siteleri üzerinden eriştiğim bilgileri buraya aktarma ihtiyacı hissettim.
    1) harizan ve temmuz aylarında 1mb ile internet kullanamadığımın kanıtı :https://i.hizliresim.com/od7p89.pnghttps://i.hizliresim.com/JV2Nk5.png
    2) Tarafıma gönderilen faturanın kanıtı :https://i.hizliresim.com/DOJm43.png
    3) Buda yaptığım onlarca görüşmelere şikayetlere rağmen mevcut olarak bir şikayet kaydımın olmadığının ve öncesindede herhangibi bir şikayet kaydımın oluşturulmadığının kendi siteleri üzerinden kanıtı:https://i.hizliresim.com/p5Pkzo.png

    Az önce tekrar aradılar bu sefer engelli bireyin nüfus cüzdanı fotoğrafının taraflarına ulaşmadığını tekrar göndermemi rica ettiler, whatsapp üzerinden gönderdim. Belgeleri 21 haziranda gönderdiğime dair kanıtlar edit1'de mevcut. Geçen günde Engelli raporu ulaşmadı demişlerdi onu göndermiştim. Hat iptal talebi gönderdiğim halde neden hala belge istediklerini anlamıyorum.

    Edit 6: ( 17 Temmuz öğleden sonra) : sabah belge için arayan hanfendi tekrar aradı. Belgelerin taraflarına ulaştığını, hattımın aktif hale getireleceğini söyledi. Bende hattımın aktif hale getirilmesini istemediğimi, Mehmet beyle iptal kaydı oluşturduğumu dilekçeyi faxladığımı, çıkan faturaların iptal edilmesini talep ettiğimi söyledim. Sistemden bakıp iptal sürecinin başladığını, faxın ulaştığını söyledi. Talebim doğrultusunda çıkarılan faturaların iptal edileceğini, konunun aciliyetini bildirdiğine 1 2 gün içinde tarafıma tekrar dönüş yapılacağını söyledi. Sonrasında Bu mesaj geldi:

    Degerli musterimiz, 9861494 no'lu aboneliginize ait fatura sikayetiniz incelenmistir. Dönem faturaniza 48,60 TL indirim verilecektir. Iyi gunler dileriz. B016 (haziran ayında tarafıma yansıtılan 48.60tllik faturanın iptal smsi)

    Sms sonrası millenicomdan şükran hanım aradı yaşadığım mağduriyet için özürlerini iletti, söz konusu olan muhtemel temmuz sonu faturasının tarafıma yansıtılmıcağını söyledi. Hattımın iptalinin de en kısa sürede gerçekleşeceğini söyledi. Ayrıyetten donanımhaberdeki konumu kapatmam rica etti, bende kapatmıyacağımı ama gerçekleşen olumlu gelişmeleri de paylaşacağımı söyledim.

    Tekrar millenicom tarafından arandım. Bugun gerçekleşen 5-6. Konuşma oldu sanırım. Sözlü olarak haziran ayına ait 48,60tllik faturanın iptal edildiğini, temmuz ayı sonunda herhangibi bir fatura yansıtılmıcağını, hattımın da iptal işleminin gerçekleştiğini söyledi. SMS olarakta böyle bir SMS geldi:



    Sayin C. K. , 9861494 hesap numarali hattiniza ait yalin internet hizmetiniz 17.07.2019 tarihinde iptal edilmistir. Hattinizla ilgili cikacak son faturanin son odeme tarihinde odenmesi gerektigini, odememeniz durumunda hakkinizda idari takip baslatilacagini hatırlatmak isteriz. B016

    Millenicom online işlemlere artık giremiyorum. Girebilseydim faturanın iptal edilip edilemediğini ss olarak atıcaktım. Gün içersinde e-devlet üzerinden alacak verecek kalmış mı kontrol edip ss ile paylaşacağım.https://i.hizliresim.com/XbdDm7.png

    Edit 7: (18 temmuz) Şuan için son durum sözlü beyanlarına göre; haziranda tarafıma yansıtılan 48.60tllik fatura iptal edilmiştir, Temmuz sonunda ise yansıtılacak yaklaşık 120tllik faturada iptal edilmiştir ve bundan sonrası için benden herhangibi başka bir ücret talep edilmeyececktir. Hattım tamamen iptal edilip firmayla bir ilişiğim kalmamıştır. Benim bu konuda birinci önceliğim benim yaşadığım mağduriyetin başkalarının yaşamasının önüne geçmektir. Başıma gelen bu durumda DH'in gücü, sizlerin desteği ve tepkisi ile firmanın sorunu çözmek için adım atmaya başladığını çok net söyleyebilirim. Konu öncesi ve konu sonrası gördüğüm muamele çok farklıdır. Tek başıma mücadele verseydim o faturalar bana ödettirilirdi bu çok açık. Sonrasında btk,thh,cimer,savcılık dava vs derken belki yıllarca uğraşırdım ve sonuç olarak kazansam bile bir o kadar yıprandığım yanıma zarar olarak kalırdı. Bu yüzden desteğini esirgemeyen herkese bir kez daha çok teşekkür ediyorum.

    Konuyu yeni açmış ve henüz ses getirmemiş olan zaman diliminde, sürecin en başında müşteriye insan gibi davranan, sorununu dinleyip çözüm bulmaya çalışan, elini taşın altına koyup müşteri mağduriyetini gidermeye çalışan ve işini hakkıyla yapan iptal departmanından mehmet beye teşekkür ediyorum. Zira kendisi koca firmada sağlıklı diyalog kurabildiğim sayılı insanlardan. Eğer benim gibi firmanın farklı yetkilileriyle sorununu halledemeyen varsa kendisine bağlanıp danışabilir.

    Edit 8: 6 Ağustos 2019 : Degerli musterimiz,9861494 no'lu aboneliginize ait 20.08.2019 son odeme tarihli faturaniz 57,30 TL'dir. Faturanizi goruntulemek icin tiklayiniz.https://smart.milleni.com.tr/xxxx Faturanizi hemen ödemek icin:https://www.milleni.com.tr/musteri-islemleri/fatura-sorgulama . Odeme yaptiysaniz lutfen bu mesaji dikkate almayiniz. B016 https://i.hizliresim.com/yGzJW9.png

    TEKRAR FATURA ÇIKARILDI. 57.30tl bu ay, sonrasında 2 ay 30 tl, toplamda 117tl fatura hala önümde. BEN BU FİRMAYA DİYECEK BİR ŞEY BULAMIYORUM ARKADAŞLAR. Telefonda bana söylenen bundan sonrası için kesinlikle tarafınıza fatura çıkarılmıcak beyanları yalanmış. Alper beye özelden yazdım ilgili departmana iletmiş geri dönüş bekliyorum!


    Edit 9: Tekrar aradılar faturayı iptal etmek için çıkmasını bekledıklerını söylediler. E-devlette bile alacak verecek gözükmüyor ama adamlar fatura çıkarabiliyorlar hala. Birde fatura çıkarılmadan iptal edilemiyormuş gibi davranıyorlar garip gerçekten. 1-2 gün içinde çıkan 57,30tl lik fatura iptal edilecekmiş. bundan sonrasında herhangibi bir fatura çıkmayacakmış. 30x2 kurulum ücreti vs yansıtılmayacakmış yani yersen. gelişmeleri burdan yazmaya devam edeceğim.

    Degerli musterimiz, 9861494 no'lu aboneliginize ait fatura sikayetiniz incelenmistir. Dönem faturaniza 57,30 TL indirim verilecektir. Iyi gunler dileriz. B016

    Henüz sistemlerinden fatura düşmemiş ama böyle bir sms geldi. Şuan için iptal edilecek gibi duruyor sistemden düşünce editlerim gene.

    Edit 10: Ağustosta çıkarılan fatura sistemden düşmüş. bence her ay böyle kurulum ücreti çıkmaya devam edecek 30tl. Bende kavga gürültü iptal ettirmekle uğraşıcam sanırım. O yüzden başlığı değiştirmiyorum. Bir internet bağlayın dedik diye 2 aydır millenicomla uğraşıyorum. Bakalım daha ne kadar uğraşıcaz. Yaşanan bir gelişme oldukça paylaşmaya devam edeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tazmannia -- 10 Ağustos 2019; 9:8:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Degerli musterimiz, 9861494 no'lu aboneliginiz icin iletmis oldugunuz fatura sikayetiniz degerlendirilmis olup fatura tutarinizda degisiklik yapilamayacaktir. Saygilarimizla B016

    Bu kadarda acik dolandirilmaz insan. Madem fatura cikariyosunuz internet hizmeti verin, internet hizmeti veremiyorsaniz neden fatura cikariyorsunuz?? Gorun arkadaslar bir kisiyi bile kurtarirsam ne mutlu bana. Telefondada gorustum hatti iptal edersem 200liraya yakin fatura cikarilcagini onayladilar. Bunlari nereye kime sikayet edebilirim onerisi olan varmi?
    Bunu yazanın insan olduğu bile şüpheli.

    Hala kopyala yapıştır cevaplar yok firmamız şöyle böyle. la yerim firmanı üç kağıtçı gibi iş yapıp sonrada firma şöyle böyle.

    Adam interneti kullanmadım kullanamadım diyo sen hala fax çek diyosun. Kaçıncı yüz yıldasın firma yetkilisi? Adamlar uzaya gidip geri geliyor bu hala iptal edemesin bi fatura daha gömçürelim diye fax diyor.
    Evet aradiniz " belgelerinizi iletmissiniz ama 1-1.5 aydir neden olduğunu tam bilmedigimiz bir sebepten oturu size internet hizmeti veremiyoruz ama kesinlikle portunuz bagli" dediniz. Bende neden hizmet veremediginiz halde fatura gonderiyosunuz dedigimde konuyu degistirdiniz. Port bagli olsa dsl sinyali gonderebilirsiniz onuda gonderemiyorsunuz. Resmen internetinizi baglayamadik ama faturanizi odemek zorundasiniz diyosunuz bunun adi dolandiricilik degilde nedir? Iptal dilekcemi " adresimde bos port olmadıgi icin hattimin ucreteiz iptalini talep ediyorum" yazarak gonderdim. Telefonda inatla bu ay gelen 48tllik faturamin iptal olmucagini temmuzda ise 90tl (3x30tl kurulum ucreti adi altinda) + temmuz ayindan 15gun gene kullanmadigim internetin kullanim ucretinin faturama yansiyacagini soylediniz. Sureci burasi ile paylasmaya devam edicem goren forum kullanicilarindan ricam konuyu one cikarip daha fazla insanin gormesini saglamalari.
  • Merhaba;
    Şikayetiniz ile ilgili fatura itirazınız oluşturulmuştur. En kısa sürede fatura itirazınız ile ilgili bilgilendirme yapılacaktır.
  • Degerli musterimiz, 9861494 no'lu aboneliginiz icin iletmis oldugunuz fatura sikayetiniz degerlendirilmis olup fatura tutarinizda degisiklik yapilamayacaktir. Saygilarimizla B016

    Bu kadarda acik dolandirilmaz insan. Madem fatura cikariyosunuz internet hizmeti verin, internet hizmeti veremiyorsaniz neden fatura cikariyorsunuz?? Gorun arkadaslar bir kisiyi bile kurtarirsam ne mutlu bana. Telefondada gorustum hatti iptal edersem 200liraya yakin fatura cikarilcagini onayladilar. Bunlari nereye kime sikayet edebilirim onerisi olan varmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazmannia

    Degerli musterimiz, 9861494 no'lu aboneliginiz icin iletmis oldugunuz fatura sikayetiniz degerlendirilmis olup fatura tutarinizda degisiklik yapilamayacaktir. Saygilarimizla B016

    Bu kadarda acik dolandirilmaz insan. Madem fatura cikariyosunuz internet hizmeti verin, internet hizmeti veremiyorsaniz neden fatura cikariyorsunuz?? Gorun arkadaslar bir kisiyi bile kurtarirsam ne mutlu bana. Telefondada gorustum hatti iptal edersem 200liraya yakin fatura cikarilcagini onayladilar. Bunlari nereye kime sikayet edebilirim onerisi olan varmi?
    Merhaba,
    Hattınız aktif olduktan sonra engelli kampanyamızdan yararlandığınızdan için evrak eksikliği olmasından kaynaklı internetinizi aktif olarak kullanamamaktasınız. Evrak gönderimi sizin sorumluluğunuzda olmasından dolayı fatura itirazınız olumsuz değerlendirilmiştir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: millenicom

    Merhaba,
    Hattınız aktif olduktan sonra engelli kampanyamızdan yararlandığınızdan için evrak eksikliği olmasından kaynaklı internetinizi aktif olarak kullanamamaktasınız. Evrak gönderimi sizin sorumluluğunuzda olmasından dolayı fatura itirazınız olumsuz değerlendirilmiştir.

    Alıntıları Göster
    Evraklarimizi baglanti yapmaya gelen elemaniniza whatsapptan attık fotoğraflarınıda çekti imzamizida aldi. Adreste bos port olmadigi icin hizmet alamiyorum. Iptal departmaninizdan mehmet beyle gorustum simdi allah razi olsun ondan kac gundur kac calisaninizla gorustum bir tanesi mehmet bey gibi duzgun aciklayici konusmadi. Mehmet bey port sorunu yuzunden baglantinin gerceklesemedigini onayladi cikan faturalarin yanlis oldugunu kabul etti. Iptal basvurumuzu olusturduk, detayli sekilde fatura itiraz talebi yazdigini ve bu sefer onaylancagini daha oncesinde yanlis yazildigi icin onaylanmadigini dusundugunu soyledi. bugun iptal dilekcesini fax ile gonderecegim sureci burdan paylasmaya devam edecegim.

    Evrakların iletildiğinin kanıtları:
    https://i.hizliresim.com/od7NE2.png
    https://i.hizliresim.com/2OZWdE.png
    https://i.hizliresim.com/Lv3RQG.png



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tazmannia -- 17 Temmuz 2019; 8:13:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazmannia

    Evraklarimizi baglanti yapmaya gelen elemaniniza whatsapptan attık fotoğraflarınıda çekti imzamizida aldi. Adreste bos port olmadigi icin hizmet alamiyorum. Iptal departmaninizdan mehmet beyle gorustum simdi allah razi olsun ondan kac gundur kac calisaninizla gorustum bir tanesi mehmet bey gibi duzgun aciklayici konusmadi. Mehmet bey port sorunu yuzunden baglantinin gerceklesemedigini onayladi cikan faturalarin yanlis oldugunu kabul etti. Iptal basvurumuzu olusturduk, detayli sekilde fatura itiraz talebi yazdigini ve bu sefer onaylancagini daha oncesinde yanlis yazildigi icin onaylanmadigini dusundugunu soyledi. bugun iptal dilekcesini fax ile gonderecegim sureci burdan paylasmaya devam edecegim.

    Evrakların iletildiğinin kanıtları:
    https://i.hizliresim.com/od7NE2.png
    https://i.hizliresim.com/2OZWdE.png
    https://i.hizliresim.com/Lv3RQG.png

    Alıntıları Göster
    Merhaba,
    Adreste port aktif durumda. Port girişiniz sağlanmış durumda olmasından dolayı aktif durumdasınız.Sadece evrak eksikliği sebebiyle internet kullanımı yapamamaktasınız. Bu sebeple porttan dolayı açılan kayıtlar olumsuz değerlendirilmiştir.
  • Klasik millenicom iş, sizde düşmüşsünüz ,geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar bildiğin nitelikli dolandırıcı gibiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • millenicom düşünüyordumda iyiki bulaşmamışım.İnternette yığınla dolandırılma konusu mevcut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: millenicom

    Merhaba,
    Adreste port aktif durumda. Port girişiniz sağlanmış durumda olmasından dolayı aktif durumdasınız.Sadece evrak eksikliği sebebiyle internet kullanımı yapamamaktasınız. Bu sebeple porttan dolayı açılan kayıtlar olumsuz değerlendirilmiştir.

    Alıntıları Göster
    Engelli bireye ait kimlik fotografi, engelli raporu ve vasisine ait kimlik fotografi baglanti yapmaya gelen elemaniniza hem whatsapp uzerinden atildi hemde kendisi geldiginde fotograflarini cekti ve bu kadarinin yeterli olcagini söyledi. Belge ile ilgili bir sıkıntımız yok anlicaginiz. Zaten şu 1 aylik surecte onlarca kez cagri merkezinizle telefonda gorustum sizin disinizda kimse belgeniz eksik ondan baglanti yapilamiyor demedi.

    Ben adresimde bos port olmadigini biliyordum sizden once turknet turk telekom netspeed ile gorustum hepsi port olmadigi icin baglanti yapamayiz dediler. Hatta sizide ilk aradigimda port olmadigi icin yapamayiz dedikten sonra sizin ekibinizden bir bayanin arayip bizim port acma yetkimiz var baglantinizi yapariz demesine kandim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://i.hizliresim.com/gPokzQ.png

    Baglanti yapan elemaninizla cogunlukla telefondan konustuk. Belgeleri whatsapptan atmami istedi attim. O an evde olmadigim icin anneniniz telefonunada atin ordan fotoğraf cekmem gerekiyor dedi tamam dedim attim gelip gittikten sonra tekrar arayip bizim baska yapmamiz gereken bir sey varmi diye sordum sizin isiniz kalmadi mesaj gelince ayarlari modeme girin yeterli dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark matter

    millenicom düşünüyordumda iyiki bulaşmamışım.İnternette yığınla dolandırılma konusu mevcut.
    Aman hocam dikkatli olun goruyorsunuz 1 gun bile kullanmadigimiz hizmete yuzlerce lira fatura cikariliyor ustune bizi sucluyolar belgenizi iletmemissiniz diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark matter

    millenicom düşünüyordumda iyiki bulaşmamışım.İnternette yığınla dolandırılma konusu mevcut.
    Merhaba,
    Millenicom 2004 ten beri en iyi alternatif internet servis sağlayıcı olma hedefiyle 260 bin i aşkın müşterisine kurumsal ve bireysel hizmetler vermektedir. Dolandırıcılık söz konusu mümkün değildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazmannia

    Engelli bireye ait kimlik fotografi, engelli raporu ve vasisine ait kimlik fotografi baglanti yapmaya gelen elemaniniza hem whatsapp uzerinden atildi hemde kendisi geldiginde fotograflarini cekti ve bu kadarinin yeterli olcagini söyledi. Belge ile ilgili bir sıkıntımız yok anlicaginiz. Zaten şu 1 aylik surecte onlarca kez cagri merkezinizle telefonda gorustum sizin disinizda kimse belgeniz eksik ondan baglanti yapilamiyor demedi.

    Ben adresimde bos port olmadigini biliyordum sizden once turknet turk telekom netspeed ile gorustum hepsi port olmadigi icin baglanti yapamayiz dediler. Hatta sizide ilk aradigimda port olmadigi icin yapamayiz dedikten sonra sizin ekibinizden bir bayanin arayip bizim port acma yetkimiz var baglantinizi yapariz demesine kandim.

    Alıntıları Göster
    Tarafınıza arama ile geri dönüş sağlandı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: millenicom

    Tarafınıza arama ile geri dönüş sağlandı.

    Alıntıları Göster
    Evet aradiniz " belgelerinizi iletmissiniz ama 1-1.5 aydir neden olduğunu tam bilmedigimiz bir sebepten oturu size internet hizmeti veremiyoruz ama kesinlikle portunuz bagli" dediniz. Bende neden hizmet veremediginiz halde fatura gonderiyosunuz dedigimde konuyu degistirdiniz. Port bagli olsa dsl sinyali gonderebilirsiniz onuda gonderemiyorsunuz. Resmen internetinizi baglayamadik ama faturanizi odemek zorundasiniz diyosunuz bunun adi dolandiricilik degilde nedir? Iptal dilekcemi " adresimde bos port olmadıgi icin hattimin ucreteiz iptalini talep ediyorum" yazarak gonderdim. Telefonda inatla bu ay gelen 48tllik faturamin iptal olmucagini temmuzda ise 90tl (3x30tl kurulum ucreti adi altinda) + temmuz ayindan 15gun gene kullanmadigim internetin kullanim ucretinin faturama yansiyacagini soylediniz. Sureci burasi ile paylasmaya devam edicem goren forum kullanicilarindan ricam konuyu one cikarip daha fazla insanin gormesini saglamalari.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://i.hizliresim.com/1pdYAA.jpg

    Önce belgeleriniz iletilmemis ondan baglantiniz yok dediniz yukledigim ss sonrasinda teknik bir sıkıntı oldugu icin baglantiniz saglanmamis olabilir dediniz. Neden baglanti saglanmadigini acik acik soyleyemiyorsunuz ben soyleyeyim adresimde bos port yok ama bunu kabul etmiyorsunuz cunku kabul ederseniz fatura ucretlerini tahsil edemiceksiniz. Buda iptal faximin iletim raporu yarin obur gun faxiniz gelmedi diyemeyin diye burayada yukledim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazmannia

    https://i.hizliresim.com/1pdYAA.jpg

    Önce belgeleriniz iletilmemis ondan baglantiniz yok dediniz yukledigim ss sonrasinda teknik bir sıkıntı oldugu icin baglantiniz saglanmamis olabilir dediniz. Neden baglanti saglanmadigini acik acik soyleyemiyorsunuz ben soyleyeyim adresimde bos port yok ama bunu kabul etmiyorsunuz cunku kabul ederseniz fatura ucretlerini tahsil edemiceksiniz. Buda iptal faximin iletim raporu yarin obur gun faxiniz gelmedi diyemeyin diye burayada yukledim.
    Merhaba,
    Tarafımıza iptal talebinizi faks yolu ile iletmeniz durumda hattınızın iptali gerçekleşecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: millenicom

    Merhaba,
    Tarafımıza iptal talebinizi faks yolu ile iletmeniz durumda hattınızın iptali gerçekleşecektir.

    Alıntıları Göster
    Yazdiklarimda yanlis bi yer varsa burasi yanlis deseydiniz hanfendi. Anladigim kadariyla yetkinliginiz fazla degil ben sureci ozelden alper beyle ve iptal departmaninizla devam ettirecegim. Yetkinliginiz olsa zaten işin sacmaligini sizde kabul edersiniz. Internet baglantisi gerceklesmiyor, internet baglanti ucreti yansitiyorsunuz. Internet hizmeti verilmiyor, internet hizmet bedeli yansitiyorsunuz faturaya boyle sacma iş mi olur. Yaklasik 150-200lira bana fatura gondericeksiniz ne icin? Benden kaynakli herhangibi bir sorun olmadigi halde firmaniz internet baglantisini gerceklestiremedigi icin. Gelişmeleri burdan paylaşmaya devam edicem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazmannia

    Yazdiklarimda yanlis bi yer varsa burasi yanlis deseydiniz hanfendi. Anladigim kadariyla yetkinliginiz fazla degil ben sureci ozelden alper beyle ve iptal departmaninizla devam ettirecegim. Yetkinliginiz olsa zaten işin sacmaligini sizde kabul edersiniz. Internet baglantisi gerceklesmiyor, internet baglanti ucreti yansitiyorsunuz. Internet hizmeti verilmiyor, internet hizmet bedeli yansitiyorsunuz faturaya boyle sacma iş mi olur. Yaklasik 150-200lira bana fatura gondericeksiniz ne icin? Benden kaynakli herhangibi bir sorun olmadigi halde firmaniz internet baglantisini gerceklestiremedigi icin. Gelişmeleri burdan paylaşmaya devam edicem.

    Alıntıları Göster
    Merhaba,
    Görüşme esnasındada belirtildiği gibi size yardımcı olmak adına geri dönüş sağlandı. Fakat yardımcı olma talebimi olumsuz değerlendirdinz. İptal işlemleriniz için ise faks göndermeniz dahilinde hattınızın iptal işlemleri gerçekleşecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: millenicom

    Merhaba,
    Görüşme esnasındada belirtildiği gibi size yardımcı olmak adına geri dönüş sağlandı. Fakat yardımcı olma talebimi olumsuz değerlendirdinz. İptal işlemleriniz için ise faks göndermeniz dahilinde hattınızın iptal işlemleri gerçekleşecektir.

    Alıntıları Göster
    Yardimci olmak icin degil bilgi vermek icin aradiginizi soylediniz telefonu kapatmadan önce hatirlarsaniz. Dedigim gibi ben sureci firmanizin baska yetkili isimleriyle devam ettiricem sizinle anlaşamiyoruz hanfendi ilginize tesekkurler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tazmannia -- 15 Temmuz 2019; 17:15:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.