Şimdi Ara

Honda jazzz i-shift hakkında bilgi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.612
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2.nesil yani 2009-2012 model arası jazz almak istiyorum. Genelde 2012 modellerde tekrar donulen cvt sanzuman öneriliyor. Lakin onlarda ishift sanzumanlara göre daha pahalı butcem yetmiyor. Hasılı ishift sanzumanli jazz alacağım. Bu sanzuman hakkında bilgisi olan kullanan var mı? Teşekkür ederim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • bende bakındim fakat önermiyorlar zaten hondada vazgeçti ondan. benimde param i-shiftlere yetiyordu vazgeçtim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • civic hb işe aynı motor ve şanzumanı kullanır vazgeçme sebebi sorunlu olması değil geçişler ama o kadar abartılı değil alınır binilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • m_kucukaksoy kullanıcısına yanıt
    yıgıdo5858 kullanıcısına yanıt
    Cevaplar için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birkan Demir Çalışkan'ın keyifli Honda Jazz incelemesi var. İzlemenizi tavsiye ederim. Şanzımandan da bahsediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alışmak lazım şanzımana dayıoğlunda var biraz sarsıntılı vites geçişi ama masraf çıkarmadı ona ben önermem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • i-shift honda'nın yarı otomatik bir şanzımanı. açıkçası 2011 1.4 hb civic'te kullanma fırsatı bulmuştum, çok kötü bir şanzımandı. gerçi 1.4 civic'te kötü bir arabayda 0-100 değeri açısından özellikle çok zayıftı.
  • Uzak dur.
  • Cevaplar için herkese teşekkür ederim. Hali hazırda kullanan var mı acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • O ihtiyaç ve beklentini karşılıyor ise, ona buna bakma al gitsin.

    Benim kardeşim 2 yıl kadar jazz i-shift kullandı, bende her İstanbula gittiğimde kullandım. Ondan sonra Cıvıc sport 1.4 i-shift alındı, onu da A180 AMG alınana kadar kullandı ve o Civic araç 2 küsür yıl kadar da Antalya da 2. araç olarak benim evin önünde kaldı, ihtiyacım olduğunda kullandım.

    Tamam vites geçişleri hissedilir derecede ama yumuşak kullanımda yok denecek kadardır, sert kullanırsan keyifsiz olur.

    Bu aracı almamak için bir sebep değil, zamanla araca alışınca hepsi geçer. Netice de diğer yarı otomatik tek kavramalardan farklı değil.

    Dediğim gibi; millete bakarsak araba alamayız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • meddah58 kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam. Henüz geçen hafta bir tanıdığımıza aldık 2012 CVT olanı. Ancak 1.4 atmosferik motor -kendi turbo dizel aracımızdan sonra öyle hissettirmiş de olabilir bilmiyorum- önce bir gitmiyor gibi geliyor sonra alışıyorsunuz. Yokuşlar alacağımız kişinin öncelikli soru işaretiydi, internette tam otomatik (CVT de dahil) viteslerin geri kaçırma sorunu olmadığı söyleniyordu ancak denediğim zaman dik yokuşlarda gaza seri davranılmazsa geri kaçabileceğini gördüm. Bunun dışında bu yarı otomatikler yani genelde manuelin robotize edilmiş halleri bana nedense çabuk patlayacak hissi veriyor böyle robotun canı sıkılıp değiştirmeyecekmiş gibi .

    Şanzımanı hariç bilgi vermem gerekirse, tabi ihtiyaçlarınız doğrultusuna değinmişsinizdir, şehiriçinde manevra kabiliyeti, direksiyon hakimiyeti ve görüş açıları gayet güzel, şehirdışı kullanımlarda da sizi üzmeyecek kadar konfor sunabilen, ayağınıza hakim olabildiğiniz sürece 6.5 - 7 litrelerde gezebileceğiniz güzel şirin bir araç. Nasip olur inşallah.




  • Cevap ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bütün yarı otomatik şanzımanlar gibi i-shift te kötü özellikle düşük viteslerde kötü. 3 den sonra değişimleri hissetsen de çok rahatsız edici de değil.
    Lakin bi Honda aldığınızda aradığınız sağlamalık robotize ve maalesef bosch üretimi parça ile (yanlışsa düzeltin) sekteye uğramış . Eğer i-shift alacaksanız şanzıman için exper harici bi de Honda servisine götürüp kavrama değerlerini ve arıza kodları olup olmadığını kontrol ettirin. Kavrama değerlerini öğrenerek bitmeye yakın mı değil mi görmüş olursunuz. Arıza kodları i-shift sisteminde sorun var mı yok mu fikir verir.
    Vites değişimleri yavaş olsa da sarsıntılı ve sert olmaması gerekiyor bunlara bakın. Sert ve sarsarak değişiyorsa sistem düzgün çalışmıyor demektir. (Sarsıntıdan kastım selam çaktırması değil o standart donanımda) Arıza kodu yoksa değişimler normalse kavrama da bitmeye yakın değilse alınabilir. Kavrama bitmeye yakında 4 bin papel civarı değişim ücreti ve sistemin kendini kalibre etmesi için neredeyse bir gün süren servis süresi var.
    I-shift ecu bozulabiliyor bu araçlarda bayi anında değişim yolunu öneriyor. 17 bin tl. Ama gereksiz, tamir eden yabancı firmalar var üstelik ömür boyu garanti ile ve 2000-2500 tl fiyatlara.
    Yani en güzeli cvt ama bunları değerlendirerek i-shift de alabilirsin. Ya da başka araçlar artık sana kalmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etusch -- 7 Temmuz 2019; 22:26:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • etusch kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Çok faydalı bilgiler verdiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende 2010-2012 i-shift civic hb düşünüyorum. henüz kullanma fırsatım olmadı ama bence insanlar abartıyor. tamam bir dsg değil tabi ama sağlamlık ve sorunsuzluk açısında dsg den üstün gözüküyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.