< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan_efe -- 12 Haziran 2020; 18:33:38 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan_efe -- 12 Haziran 2020; 18:33:38 > |
Neredeyse bütün çin malı scooterlari deneme fırsatım oldu yuki de dahil eğer siz yuki ile SYM kiyasliyorsaniz hiç motor işine girmeyin bence 😄
|
Fıddle'ın diğerlerine göre biraz fazla yaktığı kime göre neye göre doğrudur ? ama benzini içiyor abiiiii yaaaa 30/32 kuruş
yakıyor tamamen şehir efsanesidir. rodaj süresi boyunca ; (0/1000 km arası rodaj süresinde min. 20/kms max. 50/kms arası hız yapıldı) yakıt tüketimi ORTALAMA 21/22 kuruş. (tank kapasitesi 6 lt , 6 lt X 6,81 tl = 36,60 tl. 36,60 tl / 165-170 km = km/s.. 21/22 kuruş) LASTİK MARKASI : DURO Rodaj süresi bitiminde ( 1000/ 1500 km arası) yakıt tüketimi ORTALAMA 22/23 Kuruş. 6lt X 6,81 tl = 36,60 tl 36,60 tl / 160-165 km = km/s.. 22/ 23 kuruş. (rodaj bitiminde min.40/kms max. 80/kms arası hız yapıldı) LASTİK MARKASI : MİCHELİN CİTY GRİP. İlk yağ değişimi 300 km.. ikinci yağ değişimi 1000 km.. Kullanılan yağ MOTUL SCOOTER EXPERT. 10/40. Orjinal fabrika çıkış lastikleri DURO (İlk iş bunları city grip ile yada güvendiğiniz herhangi bir lastikle değiştirin) Lastik basınç'ı : ÖN 31 ARKA 32 (Artçı ve sepet dahil) Benzin : Kurşunsuz süper min. 90 oktan Ağırlık :112 / 116 kg +/- 1 Neden almalıyım ? inanılmaz rahat,konforlu ve kendi sınıfına göre güçlü bir makine , kocaman bir seleniz ve istediğiniz pozisyona göre oturma imkanınız var.(benim gibi 1,69 cm adam içinde 1,80 cm adam içinde... ayaklarımı nereye koyacağım diye bir derdiniz yok bu size kalmış.) gidon çok yumuşak ve emrinize amade. şehir içi sürüşlerinde boyut / kg / estetik noktasında fark oluştuyor vespa ile olan benzerliğini yakışıklı korumalı bir mont , kask ve diğer koruma aparatlarıyla tamamladığınızda efective açıdan şahane kontras yakalıyorsunuz. Neden almamalıyım ? Şahsi irademdirki Hiç bahane yok bu makineyi almayın diyeyim ! Başlangıç motoru denilen şey bana göre tam olarak bu alet. İnanın hiç üzmez her dediğinizi yapar. ama duruma göre 22/23/24 belki 25 kuruş çok beeeeee ben tasarruf istiyorum derseniz o sizin bileceğiniz iş. çünki ben tasarruflu pcx 125 de kullandım. 30 km sonra indiğimde totom bana küsmüş , sağ ayağım uyuşmuş (Bu arada sağ ayağım 1,3 cm kısa) fren elim (sol) acıyordu. Fıddle III ilede aynı mesafeyi yaptığımda bunların hiç biri olmuyor işte bu yüzden bana göre şahane.. Artıları : Sınıfına göre ve bana göre en estetik makine.. Konfor maximum. gösterge paneli çok sade ve şık sadece ihtiyacınız neyse size onu vaad ediyor karambol yok,ve her şey elinizin hemen altında.. sinyal nerde ? korna nerde ? gibi bir sorun asla olmayacak (bajaj pulsar kullandım sinyal korna ararken çakıyordum az daha) 110/120 km/s hıza ulaşabiliyorsunuz (ben max 85 gördüm ve kahramanlığım orada sonlandı:) 125 km gören arkadaşlarım var ki 125 cc bu kadar ufak bir makine için BENCE çok başarılı) 112/116 kg ağırlığı ile istediğiniz hareket kabilyetini fazlasıyla veriyor ,trafikte ayaklarınız yerdeyken eller serbest. ( zayıf ve bir ayağı kısa adam olarak söylüyorum bunu) Gidonun hemen altında bir kapak var anahtarınızla uyumlu,açtığınızda sağ ve sol bölme olarak karşınıza çıkıyor ruhsat,cüzdan, telefon ufak tefek neyiniz varsa hepsini alır dikkat etmezseniz fark etmeyeceğiniz minik bir kapakcık var aynı bölümde, kapakcığı çekerseniz ki ben çektim sanırım bir usb giriş bağlantısı için tasarlanmış. kapağı kapalı pozisyona getirdiğinizde sizi bir plastik kelepçe karşılayacak. alış-verişe giderseniz poşetlerinizi veya sırt ,el,bel çantanızı asın diye...kask takmayı denemeyin sığmıyor :) Sele bagajı açmak için bagaj anahtarına ihtiyacınız yok sadece kısa fara basmanız yeterli. kişisel güvenlik noktasında sele altı bagajı açtığınızda sizi karşılayan sarı bir tuş var lock/ unlock.. Bu tuşu lock seviyesine getirdiğinizde motora asla benzin gitmeyecek ve sabaha kadar marşa bassınlar motor calışmıyor olacak ayrıca tuş lock seviyesindeyken belli bir süre marşa basmayı denediklerinde motor kendini kilitleyecek ve artık marşta çalışmıyor olacak.. yani allah korusun motorunuzu çalmak isterlerse ya kaldırıp kamyona yükleyecekler yada anahtar ile birlikte çalmaları gerecek. bunun içinde bir gemici zinciri ile herhangi bir sokak ortasına bağladığınız motor maksimum güvende olacak . Eksileri : Aynalar bildiğin makyaj aynası ,ruj süreceksen ideal ama arkadan geleni görmek istiyorsan çok ince ayar yapman gerekli ilk zamanlarda ulaaannnn nerde bu diyene kadar vızzzzzzzzz yanımından bir şey geçiyordu hemde sıfırımdan (her seferinde tansiyonum 1500) kendimce aynaları sol geniş sağ dar olarak ayarlayıp çözüm geliştirdim ki şimdiye kadar başarılı. (rabbim kimseye kaza bela vermesin inşaallah) Sele altına kask veya koruyuculu mont koymaya çalışmayın ! ben çok çalıştım oradan biliyorum :) ama kağıt havlu,aynalar için bez,3-5 alışveriş poşeti ve orta boy bir bel/sırt/el çantası gibi minimal şeyler işte onlar acaip sığıyor.. Ön fren disc arka fren kampana abs yok. ( 2018 125 cc i için ) ŞEHİR EFSANELERİ : Abiiiiiiii 30/32 Kuruş yakıyor bu ne yaaaaaaaaaa (yok öyle bir şey) Aga tipi şahane ama 65/70 km'den sonra fena titriyor (Fiddle II sorunuydu Fiddle III'de asla yok) Ben 80 artçım 90 kg yokuş çıkamadık (sürücü 69 kg, orta artçı 72 kg ,son artçı 75 kg = 216 kg ) kurtuluş akarca yokuşunu araştırın,biz oradan 3 kişi güle oynaya çıktık :) Gidon sıkıntılı sürekli sıkı tutmalısın ..Yalanın dik alası (bildiğin pamuk helva sadece tutmuş olmak için tut hepsi bu) NOT )Bende sizler gibi fiddle III almaya karar verdğimde bu sorularla karşılaşmış ve bir kaç bo.. bilgi dışında hiç bir sonuca ulaşamamıştım.. ne yaptıysam hepsini kayıt altına alıp bir gün benim gibi hiç bir şey bulamayan adamlara Paylaşmak istemiştim. kısmet bu güneymiş.. Tekerinize taş değmesin. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan_efe -- 6 Temmuz 2019; 21:15:0 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi codeThoreau -- 30 Ekim 2019; 13:16:56 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi codeThoreau -- 30 Ekim 2019; 15:23:22 > |