Şimdi Ara

Yeni FCA Modelleri, ZF'in 8 ileri otomatiğini kullanacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.178
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bence çok iyi bir gelişme.




    "ZF'nin FCA'ya vereceği yeni otomatik şanzımanın üretimi 2022'de başlayacak.
    FCA Grubu'nun (Fiat Chrysler Automobiles) yeni gelecek arkadan itişli ve 4 tekerden çekişli otomobillerinin ZF markalı yeni bir 8 ileri otomatik şanzıman kullanacakları bilgisi ortaya çıktı. Bu bilgi, FCA ile ZF arasında yapılan yeni bir anlaşmadan doğrulanmış durumda. Hatta ZF, bu anlaşma kapsamında FCA'nın verdiği siparişin, bu yeni 8 ileri otomatik şanzıman için verilen en büyük 2.sipariş olduğunu da belirtiyor.

    ZF'in geliştirdiği 8 ileri otomatik şanzımanın 4.jenerasyonu olacak olan bu yeni şanzıman, elektrikli araçlara her zamankinden daha uygun olacak şekilde tasarlanmış. Bu şanzımanın, motoru önde ve yatay şekilde konumlandırılmış tüm araçlara entegre edilebileceği de belirtiliyor. ZF'in 8 ileri otomatik şanzımanının bu en gelişmiş versiyonunun üretimi de 2022 yılında Saarbruecken fabrikasında başlayacak. İlerleyen zamanlarda da üretimin ABD ve Çin'de de başlayacağı da belirtiliyor.

    ZF'in CEO'su Wolf-Henning Scheider de "FCA tarafından global şanzıman sağlayıcısı şeklinde nitelendirilmekten memnun olduğumuzu belirtebiliriz. FCA'dan yeni 8HP şanzıman için aldığımız sipariş, en büyük 2.sipariş oluyor. Aynı zamanda bu yeni şanzıman, plug-in hibrit otomobiller gibi yenilikçi araçlara verdiğimiz desteği de doğruluyor." şeklinde bir açıklamada bulunuyor.

    FCA'nın bu yeni ZF şanzımanı için verdiği sipariş miktarının 10-15 milyar dolarlık bir miktara tekabül ettiği de gelen söylentiler arasında yer alıyor. Ayrıca son yıllarda olduğu gibi yine BMW de ZF'in 8 ileri otomatik şanzımanını kullanmaya devam edecek. Yani 8HP şanzımanın yeni jenerasyonu, FCA Grubu'nun yeni otomobillerinde olacağı gibi BMW'nin yeni modellerinde de görev yapacak. Yaklaşık 3 ay önce BMW, ZF ile bir anlaşma yapmıştı ve bu da ZF'in tarihinde alınan en büyük sipariş olmuştu. Bu haberimizden öğrendiğiniz üzere de ZF'e ikinci en büyük sipariş FCA'dan gelmiş oldu."


    Kaynak:https://tr.motor1.com/news/358139/yeni-fca-modelleri-zf-sanziman/







  • Oooo yoksa arkadan itiş EGEA yollara mı çıkıyor.

    İşin şakası bi yana firmalar yavaş yavaş artık düzgün şanzumanlara geçip şanzuman sıkıntısından kurtulmaya çalışıyorlar.

    Darısı VAG ın Avrupa araçlarına artık.


    FCA acaba pick up larına falan mı getirecek bu şanzumanı. Bildiğim kadarıyla ZF9 önden çekiş araçlar için yapılmış bir şanzuman. Her ne kadar ZF8 kadar iyi olmasada .

    ZF ile direk anlaşma sağlansa ZF8-9 artık ne gelirse onu kullanacaklar derdim ancak direk ZF8 anlaşması biraz ilgincime gitti.

    Yalnız Spyder Zf8 ile çok tatlı bir makina olur. Normalde Mx 5 i daha önde görürdüm ancak tahtından edebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uza -00- -- 5 Temmuz 2019; 13:30:8 >
  • Arkadan itişli ve 4 tekerden çekişli araçla diyor. Bizlik bir şey yok. Yarı otomatik Egea'ya devam.
  • Maliyetler karlılık oranları için artık her firma tek bir şeyde odaklanıyor, önceden olsa belki kendi şanzımanını geliştirirdi güçlü modeller için ama artık maliyeti kısmı dönemi. Belki bir kaç sene sonra Egea da bile Dct olmayacak onu geliştirmek yerine direkt geliştiren birinden tedarik edecekler.
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Benim ZF zaten patladı hocam. Isı eşanjörü patlayıp şanzumana su alıyor. Şanzuman içindeki Tüm balatalar,piston takımları,contalar değişti 10 bin lirayı buldu.


    Otomatik şanzumanların hiçbirine güvenilmez aslında ZF , DSG farketmiyor. İllaki biyerde patlak veriyor. He benimki 120 Bin kmde patladı . eski DSG lerde çok erkende patlayan var 150 bin km gelip hiç ellenmemiş DSG si olanda.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.