Şimdi Ara

MİLLENİCOM’DA TAAHHÜTSÜZ, KOTASIZ, FİBER HIZINDA İNTERNET 1 AY BEDAVA! (61. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.759
Cevap
12
Favori
98.436
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5960616263
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    Merhaba,

    Www.milleni.com.tr adresinden “beni arayın” talebi bırakmanızı önerebilirim. Bu şekilde daha sağlıklı bilgilendirilebilirsiniz.
    en iyi abone olma şekli böyle midir?
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Evet en doğru yönlendirmeyi bu şekilde alabilirsiniz ya da daha bilgili bir kullanıcıysanız direk web sitemizden paketinizi kendiniz seçip hiç temsilci ile görüşmeden süreci başlatabilirsiniz. Hangi paketi seçeceğimi biliyorum diyenlere direk siteden kendi işlemlerini yapmalarını tavsiye ediyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LiveStorm-TR

    Bugün başvurdum. 15 dakika içinde "Bağlantı için son aşamaya geçilmiştir." aşamasına geldi. Bu kadar hızlı olacağını zannetmiyorum, kargoya verildi aşamasını bile geçmiş. Nedir bu kargoya verildi aşaması? Ne verildi kargoya?
    Merhaba , yardımcı olmak isteriz. Pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brk___

    1 eylül pazar günü siteden başvuru yaptım. ertesi gün aradılar onayladık. akşama doğru kurye geldi evrakları imzaladık. 5-6 gün boyunca ses seda olmayınca mecbur aradım müşteri hizmetleri sürecin devam ettiğini söyledi. sonrasında bu konuyu açan yetkiliye mesaj attım oda evrakların okunaksız olmasından dolayı başvuru süreci ilerletilemiyor dedi. kaç gündür müşteri hizmetlerini arıyorum halen bir arpa boyu yol kat edemedik. bu gidişle paraya kıyıp tekrardan malum servis sağlayıcıyla sözleşme imzalayacağım gibi duruyor. başvurmadan önce iki kere düşünün derim.
    Merhaba ,pm üzerinden dönüş sağlandı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeTKiYou

    Yaklaşık 10-12 gündür millenicomluyum. TTnetten geçtim. Bulunduğum çevrenin altyapısının iyi olması yüzünden, sağlayıcı firma ne kadar kötü olabilir ki diyordum. Sağlam yanılmışım. Her gün müşteri hizmetlerini aramak zorunda kalıyorum. İlk 10 gün her gece internet gidip geliyor. TTnette yıllarca olmadı. Müşteri hizmetlerini aradığımda önce modemime suç atıldı, ilk 72 saat çok önemli v.s. denildi. Tabi hepsi saçmalık çıkınca bu sefer her aradığımda altyapı çalışması var ondandır denildi. Ben de bu alt yapı çalışmaları benim geçtiğim döneme mi denk geldi yoksa bunlar mı yalancı şüphesiyle ttnet i aradım. Sorduğumda bölgenizde herhangi bir alt yapı çalışması bulunmamaktadır denildi. Millenicom başından kovmak için yalan söylüyormuş anlayacağınız.


    Asıl sorunum ise yakında askere gideceğim ve askere gidene kadar wow a sarayım dedim. Dün bir anda dc yedim ve hiç bir şekilde battlenet üzerinden online olamıyorum. VPN açarak giriş yapabiliyorum sadece. Araştırdım battlenet üzerinden, forumlardan v.s. herkes internet sağlayıcınıza söyleyin diyor. Daha önce yaşamış kişilere ulaştım sordum. TTneti arayıp durumu anlattım anında düzelttiler gibi cevaplar aldım. Bende millenicom un nesi eksik diyerek aradım sonuç tabi ki hüsran. Derdimi anlayabilecek bilgide kimseye ulaşamadım. Sizi teknik ekibe yönlendiriyorum deyip suratıma telefon kapatmalar, sizi aktarıyorum deyip aramanın başına aktarmalar. 2 kere sanırım arıza kaydınızı açıyorum denildi. Ancak ne bir sms var ne ulaşan insan. Son bir ümit buradan yazayım belki ilgilenen olur ümidindeyim. Ancak çok umutlu değilim çünkü firmanın davranışları ve hizmeti ile çizdiği imaj merdiven altı bir firma gibi.
    Merhaba, yardımcı olmak isteriz. Pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz ?




  • Türk Telekom'dan geçiş yapıyorum 11 gün oldu hala bir gelişme yok. Açık iş emri var denildi aradım Türk Telekomu böyle böyle söylediler dedim, kayıt oluşturdular ordan da bir ses yok. Al birini vur ötekine.
  • Mesutzgvn M kullanıcısına yanıt
    Hocam keşke sadece internet pahalı olsa temel gıda, kira ve faturalar...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihsan157

    Annemler için Engel Yok Prestij Kampanyası(100 mb- taahhütsüz) hakkında musteri temsilcisi ile yaptığım görüşmede ; web sitesinde 74.90 tl ve taahhütsüz olan kampanyayı müşteri temsilcisi 100 liranın üstünde bir fiyatla vede 27 ayda taahütlü bir şekilde olduğunu belirterek bilgi verdi. Web sitesi ile sizin söylediğiniz bilgiler arasında neden bu kadar fark var dediğimde web sitelerindeki kampanyaların tarihi bitmiş dedi. Bende kampanyaların 30 eylüle kadar geçerli olduğunu söyleyince ise web sitemizdeki fiyat ve kampanyalara itibar etmeyin dedi.
    Daha önce böyle bir sorunla karşılaşan varmı arkadaşlar. Web sitesi ayrı diyor müşteri temsilcisi ayrı diyor.
    merhaba,

    temsilci ile yaptığınız görüşme tarihi ile birlikte, irtibat bilgilerinizi ve başvuru yaptıysanız, başvuru bilgilerinizi bize pm'den iletmenizi rica ederiz.
    Gerekli kontroller yapılarak, tarafınıza dönüş sağlayacağız.

    iyi günler dileriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    Evet en doğru yönlendirmeyi bu şekilde alabilirsiniz ya da daha bilgili bir kullanıcıysanız direk web sitemizden paketinizi kendiniz seçip hiç temsilci ile görüşmeden süreci başlatabilirsiniz. Hangi paketi seçeceğimi biliyorum diyenlere direk siteden kendi işlemlerini yapmalarını tavsiye ediyorum.
    Teşekkür ederim Alper Bey. Ben abone olmak istiyorum ama abonelik yapacağım daire de ayın 23 ünde olacağım, ayın 23 ünde eve gittiğimde çok gecikmeden internet hizmeti almak istiyorum, ne zaman başvuru yapmam doğru olur? Şu anda şehirdışındayım da.
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Eğer yeni abonelikse yani başka firmadan geçiş değilse 3 -7 gün arasında tamamlanmasını beklerim. Eğer o adreste tam 23’ünde olabilecekseniz. 22’sinde başvuru yapın derim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hat nakilde yaşadığım sıkıntıyı paylaşayım kullanıcılarla da öyle karar verin arkadaşlar tayinim in çıkması üzerine hat nakil işlemleri ile ilgili bilgi almak için millenicom müşteri hizmetlerini aradım bana 3 ile 7 iş günü içerisinde nakil işleminin biteceğini hatta çoğu işlemin saatler içinde sonuçlandığını söylediler bu bilgilere dayanarak taşınma işleminden 1 hafta önce nakil işlemini başlattım bugün 14. Gün olacak halen hat nakil aktivasyonu işlemi devam ediyor görünüyor iş günü olarak 9ö güne giriyoruz aciliyet defalarca belirtmeme rağmen değişen hiç bir şey yok müşteri hizmetleri haklısınız diyip hiç bir şey yapmadan(ticket açalım demek hariç) kapatıyor bu hikaye daha sürecek gibi sizlerinde bilgisi olsun bir durum oluşmazsa millenicom iyi ancak bir arıza bir nakil durumunda ayvayı yediniz demek bilginize.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sean2645

    Hat nakilde yaşadığım sıkıntıyı paylaşayım kullanıcılarla da öyle karar verin arkadaşlar tayinim in çıkması üzerine hat nakil işlemleri ile ilgili bilgi almak için millenicom müşteri hizmetlerini aradım bana 3 ile 7 iş günü içerisinde nakil işleminin biteceğini hatta çoğu işlemin saatler içinde sonuçlandığını söylediler bu bilgilere dayanarak taşınma işleminden 1 hafta önce nakil işlemini başlattım bugün 14. Gün olacak halen hat nakil aktivasyonu işlemi devam ediyor görünüyor iş günü olarak 9ö güne giriyoruz aciliyet defalarca belirtmeme rağmen değişen hiç bir şey yok müşteri hizmetleri haklısınız diyip hiç bir şey yapmadan(ticket açalım demek hariç) kapatıyor bu hikaye daha sürecek gibi sizlerinde bilgisi olsun bir durum oluşmazsa millenicom iyi ancak bir arıza bir nakil durumunda ayvayı yediniz demek bilginize.
    Merhaba,

    Yardımcı olmak isteriz. Pm üzerinden bilgilerinizi iletebilir misiniz ?




  • millenicom kullanıcısına yanıt
    1.5 saat kadar önce pm den bilgi verdim dönüş bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiber hızında derken 1Gbit, 10Gbit gibi rakamlar düşünüyor insan. Buda olur umarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sean2645

    1.5 saat kadar önce pm den bilgi verdim dönüş bekliyorum
    Merhaba, pm üzerinden dönüş sağlandı.
  • Birde bana dönüş yapan olsa.Sözleşme imzaladıktan sonra bugün 23 üncü gün :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanbagiscan

    Birde bana dönüş yapan olsa.Sözleşme imzaladıktan sonra bugün 23 üncü gün :(
    Merhaba,yardımcı olmak isteriz. Pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? iyi günler dileriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    Eğer yeni abonelikse yani başka firmadan geçiş değilse 3 -7 gün arasında tamamlanmasını beklerim. Eğer o adreste tam 23’ünde olabilecekseniz. 22’sinde başvuru yapın derim.
    Teşekkür ederim, evet yeni abonelik, geçiş değil. Teşekkür ederimm
  • millenicom kullanıcısına yanıt
    merhaba şuan twitch yayınlarını hiçbir şekilde izleyemiyorum, bu konuda bir bilginiz var mı? yayınlar çevrimdışı gözüküyor, vpn ile sorunsuz izleyebiliyorum. ilk kez başıma geldi bu olay millenicom kullanıyorum. modem resetledim ama sonuç aynı

    vpn ile izleyebiliyorum tekrar belirtiyorum yani bilgisayar / tarayıcı kaynaklı değil olay

    MİLLENİCOM’DA TAAHHÜTSÜZ, KOTASIZ, FİBER HIZINDA İNTERNET 1 AY BEDAVA!

    edit : aynı zamanda psn ve steam'e de giremiyorum şimdi farkettim, vpn ile giriliyor yine. (steam uygulaması çalışıyor ama store sayfasına giremiyorum.)


    https://store.steampowered.com/

    store.playstation.com/tr-tr/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b0Ni -- 11 Eylül 2019; 20:50:28 >




  • 
Sayfa: önceki 5960616263
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.