Şimdi Ara

Milenicom Müşteri Hizmetleri Rezillikler Silsilesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
549
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar

    daha önce şu konuda turk.net ile yaşadığım rezillikleri paylaşmıştım.

    Turk.net yaşantılarım için tıkla

    Baktım türk.net ile anlaşamıyoruz bende milenicoma geçiş yapayım dedim. İnternet sitelerine girdim ve 100 mblik 84 tlye olan prestij kampanyası harikaydı. kağıt üstünde herşey mükemmel.

    Prestij kampanya sayfası

    Özellikle Diğer Operatörlerden Geçiş Yapan Müşteriler İçin kurulum ücreti olmaması da harika görünüyordu.

    hemen telefona sarıldım. sonrası tam bir felaket durumu. kendi deyimleriyle butik iss olan milenicom çok övündükleri ve sürekli üstüne basa basa türk.nete nispet yapa yapa reklamını yaptıkları müşteri hizmetlerinin durumu çok vahim.

    o kadar vahim ki tüm sistemin yapısını işleyişini öğrenmek zorunda kaldım diyebilirim. başı kesik tavuk gibiler. kimse ne yaptığını ve ne yapacağını bilmiyor. herkes topu birbirine atıyor.

    Basit bir satış işlemi olsa rahatlıkla gerçekleştirebilecekken işin için nakil girince tüm müşteri hizmetleri çöktü diyebilirim.

    NOT ANLATIMLARIN BİRÇOK YERİNDE YANLIŞ BİLGİ VERİLMİŞTİR. BU YANLIŞLIKLAR YAZININ SONUNDA MADDE MADDE ANLATILACAKTIR. TEKER TEKER MÜŞTERİ HİZMETLERİ İLE YAŞADIKLARIMI BANA SÖYLENENLERİ SİZİNLE PAYLAŞIYORUM. YOKSA İŞLEMLER BÖYLE DEĞİL!

    neyse telefona sarıldım. aradım satış danışmanı arkadaşa meramımı anlattım. İstanbul'da türk.net hattım vardı. bunun milenicom prestij kampanyasına taşınmasını istediğimi kurulumun adresime yapılmasını istediğimi anlattım. hay hay dendi sisteme bakıldı fiber hat vardı. modem ücreti olarak da artık dokuz tl kirama işlemi onayı verdim. kurulumlu prestij paketi alacaktım.

    her şey mükemmeldi. 100mb internet modemimle kurulumuyla bana 94 tlye gelecekti. ek ücret ödemeyecektim. 3 4 güne de internetimin bağlanacağı bilgisi bana verildi.

    ama can alıcı bir nokta vardı. o da sözleşme işlemleri. sordum. sözleşme işlemlerini nasıl yapıyoruz dedim. biz turk.net ile aramızda hallediyoruz sizin birşey yapmanıza gerek yok dediler. hay hay dedim sizin canınızı yerim.

    ancak dedi 24 saat içinde aranacaksınız onayınız alınacak ona göre. peki dedim. onayı veririz olur biter. internet kaç güne bağlanır ki sanki.

    sonrası fiyasko arkadaşlar. şu üstteki görüşmede o kadar hata o kadar eksik ve yanlış bilgi var ki size anlatamam. yavaş yavaş çözeceksiniz.

    öncelikle arandım. onaylıyor musunuz dediler evet dedim. sonraki gün tekrar arandım. sizin internet hattınızda telefonda varmış dediler. valla benim haberim yoktu. size abone no ve hizmet nosu verdim. telefon hattım yoktu benim ki dedim. varmış dediler. eee ne olacak dedim. telefonlu taşıyacağız dediler. tamam dedim. aynı gün tekrar arandım aynı şeyleri söylediler bana tamam dedim.

    böyle 3 günde birçok kez arandım onay, telefon, onay, telefon deyip deyip durdular hepsine tamam dedim.

    sonra şehirdışına çıktım. hop bir telefon daha geldi. İsmim bilmem ne ben evrak lojistik bölümünden arıyorum dedi. eeee dedim sizinle ne işim var benim. evrak gönderimi yapmanız lazım dediler. yahu bana böyle bir bilgi verilmedi ki dedim. bana turk.net ile aramızda halledeceğiz dediler o kadar dedim. ama size 24 saat içinde aranacaksınız demiş olmaları lazım dedi. eee dedi de onay için dedi evram mevrak demedi ki bana dedim. sözleşmenizi mail olarak atacağım siz imzalayıp tarayın atın yeter dedi.

    tamam dedim şehir dışındayım fırsat bulursam hallederim ancak bana 3 4 güne halledeceğiz dediler bakın beşinci gün bitiyor siz arıyorsunuz dedim. ben bilemem orasını ben evrak lojistiğim beni bağlamaz deyip durdu hanım efendi.

    işkillendim açıkcası. tamam dedim evrakları hallederim ama bu satış danışmanı arkadaş bana böyle bilgi vermedi. nereden çıktı bu iş rahatsız oldum dedim. şikayet birimine kayıt açalım olur mu dediler. tamam dedim açın bakalım. ama o kayıt tamamlanana kadar ben sözleşme falan imzalamam ona göre dedim. peki beyefendi dediler.

    şikayet birimi bizim satış bölümü ile yapılan görüşmemizi inceleyecek evrak konusunu dinleyecek ve cevap verecekti.

    aradan 2 saat geçti geçmedi hop bir mesaj düştü telefona. kaydınız incelenmiştir satış danışmanımız size bu bilgiyi vermiştir diye.

    yani satış danışmanı bana evrak lojistikten aranacağımı sözleşmemin mail olarak geleceğini benim onu tarayıp göndereceğimi işlemlerimin ondan sonra başlayacağını söylemiş AMA BENİM HABERİM YOKMUŞ. benim tek bildiğim 24 saat içinde aranıp onay alınacağı o kadar. evrak konusunu türk.net ile aralarında halledeceklerini söyledi bana o kadar.

    haydaaaaaa ne alaka lan dedim. hadi sözleşme imzalarız eyvallah arkadaşlar da benim yaptığım görüşmeyi inceleyip bana yalancı demek nereden çıktı onu anlamadım.

    arandım ardından evrak lojistikten. beyefendi sözleşme dediler. ne demek bu mesaj diye hesap sordum. bu görüşmeyi ben yaptım tamam sözleşme imzalarız kaç dakikamızı alacak eyvallah da benim yaptığım görüşmeyi inceleyip müşteriyi yalancı durumuna koymaları çok zoruma gitti. çünkü evrağın e si geçmemiş sadece türk.net ile aramızda halledeceğiz denen konuşmadan nasıl bunları çıkartabilmişti şikayet bölümü.

    bağlayın beni şikayet bölümününe kim incelemiş benim kaydımı görüştürün beni, benim yaptığım görüşmeyi dinleyip neler konuşulduğunu benden daha iyi nasıl biliyor dedim. bağlayamıyoruz beyefendi dedi.

    o zaman ben müşteriyi aptal yerine koyan yanlış bilgi verip bunun arkasında duran firma ile çalışmam arkadaş dedim. olay bir sözleşme değil ilk sorunda bana yalancı diyen şikayet bölümü mü olurmuş dedim.

    durun bir arayayım onlarla görüşeyim size döneyim dedi. kapattık tekrar aradı. beyefendi dinleyen arkadaş ile görüştüm size evraklardan evrak lojistikten gönderimden vs bahsedilmiş dedi.

    kısacası bana söylenmiş ben altı üstü 3 kağıt evrağı imzalamamak için yalan söylüyorum yani diyecek arkadaş utanmasa.

    iptal edin dedim. insanı aptal yerine koymayın. altı üstü özür dileriz beyefendi bir hata olmuş o kadar deseler herşey güzel olacaktı. (aslında olmayacaktı ilerde anlarsınız) ama ilk şikayette biz yalancı olduk.

    ardından iptal birimi aradı. özür dileriz de bilmem ne de evrakları kurulum ekipleri gelecek onlar getirir siz imzalarsınız da bir ton şey diyor. şikayet bölümünüz bana nasıl yalancı der dedim. görüşeyim bende dedi. bir de iptal bölümü görüştü. söylenmiş size diyor hala. tamam dedim kalsın internet falan istemiyorum. iptal ettik gitti.


    şimdi size hatalardan bahsedeceğim.
    sonra bana mail olarak gelen sözleşmeyi inceleyip milenicom müşteri hizmetleri ile sonraki yaptığım görüşmeler sonucundaki çıkarımları anlatayım.


    1 SATIŞ BÖLÜMÜ BANA İNTERNET SATIŞI YAPAMIYOR TEKNİK OLARAK. ÇÜNKÜ AKTİF İNTENET HATTIM İLE MEVCUT ADRESİM FARKLI YER. NAKİL GEÇİŞLERİNDE KURULUM HİZMETİ YOK. BU DA ŞU AN EVİMDE AKTİF BİR HAT OLMADIĞI İÇİN PORTU BAĞLAYIP KAÇMALARI ANLAMINA GELİYOR.
    YANİ BANA İNTERNET SATAMIYOR OLMALARI GEREKİYOR.
    2 SİTELERİNDE KOCAMAN YAZAN BAŞKA OPERATORDEN GEÇENE ÜCRETSİZ İFADESİ TAMAMEN YALAN.
    ÇÜNKÜ BAŞKA ÖPERATORDEN GEÇENLERİN ZATEN HAZIR HATTI OLDUĞUNU BU YÜZDEN KURULUMA GEREK OLMADIĞI İÇİN KURULUM YOK. YANİ BEN BAŞKA OPERATORDEN GEÇTİM KURULUM İSTİYORUM DİYEMİYORSUNUZ.
    YANİ KURULUM ÜCRETSİZ DEĞİL. BAŞKA OPERATORDEN GEÇTİYSENİZ KURULUM FALAN YOK. OLMAYAN KURULUMU ÜCRETSİZ OLARAK İTELİYORLAR. BENİM GİBİ MEVCUT HAT FARKLI ADRESTE GÜNCEL ADRES FARKLI İSE KURULUM MURULUM HİÇBİRŞEY YOK.
    3 DOĞAL OLARAK FİBER MODEM FALAN DA YOK. KURULUM EKİBİ GÖNDERİLMEYEN ADRESE FİBER MODEMİ KİM TESLİM EDECEK. GÖNDERİLMİŞ SÖZLEŞMEDE FİBER MODEMİN F Sİ GEÇMİYOR.
    4 BANA KURULUMLU OLARAK SATIŞI YAPILAN İNTERNET SÖZLEŞMELERDE KURULUMSUZ. BANA KURULUMLU BİLGİSİNİ VERİYORLAR AMA SÖZLEŞMEDE KOSKOCAMAN KURULUMSUZ YAZIYOR.
    5 KURULUM EKİBİ GELMEYECEKSE GELMEYEN KURULUM EKİBİ BANA NASIL SÖZLEŞME İMZALATABİLİYOR
    HA YETMİYOR SATIŞ EVRAK LOJİSTİK VE İPTAL BİRİMLERİNİN HİÇBİR YETKİSİ YOK. HER SORUNU ŞİKAYET BİRİMİNE PASLIYORLAR. ONLARINDA DIŞ ARAMASI YOK ZATEN. KAFALARINA GÖRE SONUÇLANDIRIYORLAR ANLADIĞIM KADARIYLA. MERAMINIZI KİMSEYE ANLATAMIYORSUNUZ ÇÜNKÜ ŞİKAYET KAYDI AÇTIK DEYİP HİÇ GÖRÜŞEMEYECEĞİNİZ İNSANLARIN ÖNÜNE ŞİKAYETİ ATIYORLAR SONUÇLANDIRIYORLAR. EEEE SONUÇTAN MEMNUN DEĞİL MİSİNİZ TEKRAR ŞİKAYET KAYDI AÇARSINIZ NE OLACAK. KEYİFLERİ GELİRSE MÜŞTERİYİ HAKLI GÖRÜRLER ARTIK.

    YANİ BAŞTAN SONA YALAN ARKADAŞLAR

    bana ne İnternet satabiliyorlar. ne kurulum verebiliyorlar. ne modem verebiliyorlar. ne de sözleşmeyi kurulum ekibi ile imzalatılabiliyor.

    her şey yalan.

    bunları da iptalin ardından sakinleşince tekrar lanet olsun deyip milenicomu arayınca öğrendim zaten. bana anlatılıp vaat edilenlerle sözleşmenin alakası yok.

    eyvallah deyip imzalasam ne ekip gelecek kurulum yapacak, ne modem gelecek, hatta İnternet bile gelmeyecek :D çünkü aktif hat farklı yerde.

    böyle rezillikler yaşadım kısacası arkadaşlar. çok müşteri hizmetleri gördüm ne iş yaptığından habersizini ilk defa gördüm.







  • sonu hariç benzerlerini şu anda yaşıyorum. Bu firmayı öven arkadaşları kınıyorum. 5 defa sordum ne zaman kurulacak diye, gelen cevap işlem devam ediyor. Yahu ne işlemi sözleşme tamam. Deki 3 iş günü anlarım ama yok. Ucuzdur vardır illeti, pahalıdır vardır hikmeti. Belkide bu tarz firmaları sol ya da tt kuruyor. Kendilerine daha sadık kalması için insanların. Kim bilir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.