Şimdi Ara

TÜRK.NET REZİLLİKLER SİLSİLESİ /NAKİL SÜRECİNDE YAŞADIKLARIM/

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
529
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sorunlarım çözülene kadar güncellenecektir.

    3 haziran itibariyle güncelleme eklenmiştir.

    Merhaba arkadaşlar. bugün size burada türk.net'in nakil sürecinde bana yaşattıklarınız ki hala da bu eziyet devam ediyor tane tane anlatmaya çalışacağım.

    2 yıldır türk.net ile düzeyli bir ilişkimiz vardı. eski vodafonenet aboneliğimin taahhüdü bitince türk.nete geçmeye karar verdim. evraklar kargolandı herşey hazırlandı internetim bağlandı. ara sıra kesilmeler haricinde bir sıkıntı yaşamadım yiğidi öldürelim hakkını yemeyelim.

    ancak ne olduysa tayinimin çıkması ve nakil işlemlerimin başlangıcında oldu.

    öncelikle henüz nereye yerleşeceğim belli olmadığı için türk.net aboneliğimi memleketteki evime taşımaya karar verdim. ilk defa online hizmetlere giriş yaptım diyebilirim.

    nakil bölümünü tatlı tatlı doldurdum. ardından pat önüme bir mesaj düştü. işleminiz gerçekleştirilemiyor sizin birşey yapmanıza gerek yok biz sizi ararız diye. allah allah dedim geçtim. ardından 1 2 güne arandım da.


    telefondaki beyefendi nakil başvurumu görüntülediğini ama memleketteki evimde boş port olmadığını söyledi.

    burası çok ilginç çünkü evim şehir dışında müstakil bir bina. kutu evimin 200 metre ilerisinde. kutunun etrafındanki ev sayısı bir elin parmaklarını geçmiyor. bağırsan kimse duymaz öyle bir mevki. İstanbulda ankarada boş port olmadığını duymuştum da karadenizin bir ilçesinde ücra şehir dışı bir mahallede bu iş nasıl oldu ben anlam veremiyordum.

    peki dedim sıradaki işlem nedir ne yapacağız. telefondaki beyefendi türk telekomu aramamı onlarla görüşmemi sık sık aramamı söyledi. nasıl yani ben mi takibini yapacağım portun dedim. evet dedi. ben türk telekomu haftada birkaç defa arayıp portun boşalıp boşalmadığını teyit ettirecek ve ardından türk nete bakın portum boşalmış! diye haber verecekmişim.

    neyse dedim. peki tamam. yakın bir akrabamız doğrudan bu kutulardaki bağlantıları sağlıyor. internet bağladığımızda kendisine abi bizim nete bi bak bea diyorum. tamam reis diyor gidiyor kutuya yarım saate internetim geliyordu. yani içerden torpilliydim :)

    aradım abiyi. abi böyleyken böyle boş port yokmuş dedim. yahu sizin muhitte nasıl olur bu iş dedi. adam da anlam veremedi. neyse dedi kutuya eklenen bir cihaz var. samsundan geliyor o cihaz ama bizim depolarda vardır illaki. ben bi tane bulurum kutuya eklerim sana port açar internetini bağlarım dedi. eyvallah abi adamsın dedim kapattım telefonu. internetim nasıl olsa gelecekti. herşey hazırdı.

    ama bir sorun vardı. abim aradı. oğlum burada boş port var ki dedi. nasıl port yok dediler sana ben şu an kendim kontrol ediyorum sizin orada port sorunu yok dedi. allah allah dedim bi arayayım türk.neti. pardon destek kaydı açayım yani.

    zaman geçti tekrar arandım durumu anlattım. böyle böyle boş port var doğrudan yetkiliye ulaştım adam kutu boş diyor dedim. hayır dolu diye inat ediyor. hanım efendi adam kutuya bağlantıları yapan adam diyorum hayır diyor port yok da yok.

    yani türk telekomda kutuya doğrudan bağlantıyı yapan adam kendi sisteminde boş portu görüyor. kutuya gidip bakıyor boş portu canlı canlı görüyor. Türk.net Allah olmuş varı yok ediyor. inatlaştık hiçbir şekilde kabul etmiyorlar.

    müşteri hizmetlerinin görevi müşteriye yardımcı olmaktır değil mi. türk.net biz göremiyoruz yardımcı olacağım başka bir konu var mı deyip telefonu suratıma kapattı :) hani sistemde bir hata vardır eksik vardır inceleyelim beyefendi bi de biz soralım araştıralım gibi cevaplar sakın beklemeyin.

    bitti mi! HAYIR! DAHA BU NE Kİ NE REZİLLİKLER VAR OKUYUN!

    neyse dedim. zaten yeni eve taşınıyorum. oraya bari alırım internetimi. evime taşındım yerleştim. önüme elektrik su doğalgaz faturasını aldım. dışarda da fiber kutusu görmüştüm bir kontrol ettim ki fiber altyapısı dahi var. toki sitesi kocaman binlerce kişi yaşıyor.

    neyse yine destek kaydı yine bilmem kaç saat sonunda arandım.

    dedim böyle böyle taşındım adresimi vereyim buraya nakil yapın. tamam dedi hanım efendi. arzuydu ismi galiba allah belasını versin.

    ne doğalgaz ne elektrik ne de su faturamda yazan adresi kabul etmiyor hanım efendi. Türk.net olan boş portu yok etmişti ya hani. bu sefer bir tık ileriye taşıdılar.

    ADAM KOSKOCAAA TOKİ SİTESİNDEKİ APARTMANI YOK ETTİ YA. YOK DİYOR BÖYLE BİR ADRES. YAHU ELEKTRİK FATURASI VAR SU FATURASI VAR DOĞALGAZ VAR NASIL YOK DİYORUM.

    böyle bir adres sistemlerimizde görünmüyor beyefendi diyor. koskoca toki sitesindeki apartman nasıl sisteminizde görünmez diyorum. belediye sisteme giriş yapmamıştır diyor. ne yapacağız diyorum. belediyeye başvurun demesin mi.

    KOSKOCA TOKİ SİTESİNDE ADRESİ BULAMADIĞI YETMEDİĞİ GİBİ ÇAMURU BELEDİYEYE ATIYOR HANIM EFENDİ.

    yahu diyorum yan dairemde superonline var karşı dairemde vodafonenet var nasıl yok benim adresim kaç senelik toki binası nasıl adres yok diyorum.

    yardımcı olamam yok böyle bir adres deyip kestirip atıyor. yahu diyorum bana bir yetkiliyi verin ben yetkili ile görüşmek istiyorum diyorum. yetkili yok diyor. iyice birbirimize giriştik artık laubali laubali konuşmaya başladı kadın.

    başka birine bağlayın beni diyorum ben sizinle sorunumu çözemiyorum iyice konuşmalarımız kavgaya döndü diyorum.

    başka birine de bağlayamam sizi diyor. ne nakil ediyor ne başka birine aktarıyor hanım efendi.

    ben sizinle konuşmak istemiyorum başka birine bağlayın yeter diyorum. destek kaydına yazın tekrar arzuyla konuşmak istemiyorum diye de not düşün diyor.

    BÖYLE BİR MÜŞTERİ HİZMETLERİ HAYAL EDEBİLİYOR MUSUNUZ ARKADAŞLAR

    iptal edin diyorum faks çek diyor :D

    SONRASI AYNI TERANE ZATEN. NE ARIYORLAR NE SORUYORLAR ARTIK. İNTERNET HATTIM KUZU KUZU BEKLİYOR.

    2 AYDIR KULLANAMIYORUM HATTIMI.

    iki gün önce tekrar destek kaydı bıraktım. dün aranmışım mesai saatlerimin içinde. duymamışım telefonu. daha arayan soran yok. allah allah niye aramıyor bunlar dedim online işlemlere giridm ne göreyim.

    ARADIK ULAŞAMADIK MUSA BEY YAZIP DESTEK KAYDIMI KAPATMIŞLAR.

    BÖYLE BİR HİZMET OLUR MU İNSANI MESAİ SAATİNDE BİR KEZ ARAYIP ULAŞAMAYINCA DESTEK KAYDIMI KAPATMAK NEDİR YAHU. BARİ KAPATMAYINDA SONRA TEKRAR ARAYIN UTANMIYOR MUSUNUZ.

    BÖYLE YANİ ARKADAŞLAR UZUN OLDU BİLİYORUM İÇİMİ DÖKDÜM. SİZ SİZ OLUN BULAŞMAYIN DERİM.

    Güncelleme 1: Nakil talebimi benimle görüşmeden kapatan kişi hakkında online hizmetlerden şikayet kaydı olusturdum. gelen cevap aşağıdadır.
    TÜRK.NET REZİLLİKLER SİLSİLESİ /NAKİL SÜRECİNDE YAŞADIKLARIM/

    Yani nakil bölümü sisteminde kapalı. bu yüzden müşteri temsilcisi ile halletmem gerekiyor. aradık ulaşamadık deyip destek talebimi kapattıkları yetmiyor bu durumu belirttiğimde dalga geçer gibi arayarak ya da sms ile bilgilendirme yapıyoruz diyorlar.

    Ben sizden bilgi değil hizmet ve işlem bekliyorum. nakil başvurusuna nasıl sms atarak işlem yapıyorsunuz dalga mı geçiyor türknet benimle anlamıyorum!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcalisir -- 3 Temmuz 2019; 13:30:17 >







  • Merhaba, nakil işlemlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ne pmsi hocam yüz tane destek kaydım var son iki günde 3 destek kaydı bıraktım arayan soran yok.

    Önce sisteminizdeki destek kayıtlarına düzgün müdahale edin

    Bu konuyu da eksisozluk ve diğer birçok platformda paylaşacağım ki insanlar rezilliklerinize'şahit olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bbk kodu diye bir kod var o kod ile bulamama imkanları yok arada sistemler sorun yaşatabiliyor benim binadada altyapı gözükmüyordu oldugy halde türk telekom müdürlüğüne gittiğim için anında yardımcı olmuştular direk ekipleri aramişti mesaisi bitmese gün içinde sorunu çözecekti kutu üzerinde yazan numaralardan bu altyapı gözükmemesi olayı çok saçma türknet sürekli sorunlu firma yapa altyapısı olmadiği sürece hayatta bulaşmam bunlara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oturduğun sitede fiber (ftth, fttb/eth) varsa zaten hizmet veremezler, turknet sadece bakır hat üzerinden adsl/vdsl satıyor. iptal ettirmen lazım. kimlik fotokopisi eklenmiş a4 kağıda internet ve telefon hizmetimi iptal ettirmek istiyorum diye dilekçe hazırlayıp imzala ve faksla yolla.
  • mcalisir kullanıcısına yanıt
    Aboneliğinize ulaşabilmem için GSM numaranızı PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, Ttnet ile halihazırda 2 yıllık sözleşmem var. Aralıkta kontratı yeniledik.

    Şimdi taşınıyorum ve turk net e geçmek istiyorum. İnternetim hemen açılır mı, bekler miyim?

    Ek olarak modemim tt netin. Bana modem veriyor musunuz?

    Bir de üzerime halihazırda babamın kullandığı bir hesap var başka adreste. Aynı isim ile iki farklı adreste abonelik alabiliyor muyum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eyes-on-you kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizi de aramızda görmek isterim. Aktivasyon süreci genel olarak 3 ila 5 iş günü sürüyor. Modem ücreti 349 TL'dir. Bir abonelik sadece bir adreste kullanılabilir. Detaylı bilgi verebilmemiz için GSM numaranızı PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.