Şimdi Ara

Motor blok çatlama

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
4.670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba dün arkadaşımın arabası 200 binde 2011 dizel Ford focus hararet uyarısı alıyor hemen çekiyor sağa ordan çekici ile sanayiye gidiyor motoru açıyorlar blok çatladı tüm motor ve çıkma blok bulunacak diyorlar. Aklımız pek alamadı bu kadar kısa hararetle blok çatlaması. Hararet 110 ları görmüş durduklarında 5 dk fan çalışmış arabanın suyu var yağı var. Biz üst kapak contasıdır hadi üst kapaktır dedik ama böyle beklemiyorduk anlayan varsa anlatabilir mi? Piston gömlek Sekman nasıl her şey gidebiliyor konuyu da hem meraktan hem de belki 2 3 bin kurtarırız diye fikir almak için açıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Weightless -- 22 Haziran 2019; 18:19:59 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • rektifiyeci halleder onu niye komple blok değişriyor ki?
    bu iş ustanın işi değil rektifiye - motorcu nun işidir. gömlek geçirip arayı kaynak yaparlar.
    ayrıca hararetten değil silindir içine su almasından dolayı yüksek basınçtan dolayı kırılmış. sulu gömlek olduğu için aradan çatlatmış. çok olan birşey ford psa motorlarında.
  • Başka bir ustaya daha gösterin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 110larda blok çatlamaz öyle hemen. Başka bir ustaya gösterin aracı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Material-Engineer

    110larda blok çatlamaz öyle hemen. Başka bir ustaya gösterin aracı.
    Fotoğrafını güvendiğimiz başka ustaya gösterdik doğru çatlamış dedi 110 luk araba
    https://i.hizliresim.com/yGMzya.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Weightless -- 22 Haziran 2019; 19:52:36 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başka bir yere göstermenizde fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Silindir başları gitmiş . Dizel araba nasıl blok kırmış anlamış değilim dersinize iyi çalışın koparmasinlar sanayide

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çatlayan yer neresiymiş?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alttaki iki silindirin arası sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana motora daha önce gömlek çakılmış gibi geldi. Çatlayinca içeriye doğru meyil vermiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rektifiyeci halleder onu niye komple blok değişriyor ki?
    bu iş ustanın işi değil rektifiye - motorcu nun işidir. gömlek geçirip arayı kaynak yaparlar.
    ayrıca hararetten değil silindir içine su almasından dolayı yüksek basınçtan dolayı kırılmış. sulu gömlek olduğu için aradan çatlatmış. çok olan birşey ford psa motorlarında.
  • Blok çatlamış ise , tamir filan hikaye, ustaların cebini doldurmaktan

    başka bir şey değil, başıma geldi biliyorum, yeni çıkma blokla da uğraşmayın,

    bir an önce arabayı elden çıkarmaya bakın, benim yaptığım hataya düşmeyin,
  • Ford almak bu devirde cesaret ister,full problem yazık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel motor rdktefiyesini 2,3 bine kurtaramazsın. Ayrıca blokta agır hasar yok gibi. Yeni gömlek çakılıp piston segman atılacak. Silindir kapağına dokunmadan sadece alt tarafı 3, 3.5 gibi kurtarabilirsiniz. O da ancak yarım rektefe olur. Ne kadar gider bilinmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CLİO SYMBOL -- 27 Haziran 2019; 1:48:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gömlek falan kurtarmaz bunu kritik bir yerden çatlamış, boşuna ümitlendirmeyin adamı.
    Yarım motor 4-6 bin lira arasına bulunuyor.Ivırı zıvırı da en az 2 lira tutar.
    En çıkma motor almak.
  • Şans çatlamış işte. Çok geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun çıkma parçalar bile çok pahalı zaten tamirini yapacak usta 1.000- 2.000 tl arası işçilik parası alacak. Malzeme fiyatlarını hiç söylemiyorum bile tahminimce 7.9 bin tl arası çıkar. GERÇEKTEN BLOK ÇOK ZARAR GÖRDÜYSE. KESİNLİKLE 3-4 TANE DAHA USTAYA GÖSTERİN.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -PoseidoN- -- 27 Haziran 2019; 10:44:28 >
  • passatın hararet ikazı sürekli yandığı halde 1500 km yol gittim
    sonra ustaya gösterdim bunun derdi nedir diye
    usta baktı arabayı susuz kullanmışsın blok çatlamış kanyak yapacaz dedi
    sadece 40 lira aldı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BayBaba

    Blok çatlamış ise , tamir filan hikaye, ustaların cebini doldurmaktan

    başka bir şey değil, başıma geldi biliyorum, yeni çıkma blokla da uğraşmayın,

    bir an önce arabayı elden çıkarmaya bakın, benim yaptığım hataya düşmeyin,
    Benim de Hyundai Dizel ile başıma gelmişti, blok gerçekten çatlamış ise mümkün oldukça masraf yapmayın, ben yaptığım masrafa yanıyorum, çünkü sonuç olarak yine de tam düzelmedi ve sattım aracı...

    Masraf sonrası bile uzun yolda uzun yokuşlarda hararet çıkıyordu tekrardan...

    Masrafları yaparken doğal olarak aynı sorunu yaşayanlarla tanıştım, hepsi de aynısını söyledi, yaptığımız masrafa yazık!

    Motor bloğu gerçekten çatlamışsa geçmiş olsun, o araçtan kurtulmaya bakın! Bir daha randımanlı çalışmayacaktır o motor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BayBaba

    Blok çatlamış ise , tamir filan hikaye, ustaların cebini doldurmaktan

    başka bir şey değil, başıma geldi biliyorum, yeni çıkma blokla da uğraşmayın,

    bir an önce arabayı elden çıkarmaya bakın, benim yaptığım hataya düşmeyin,
    eee araba elden çıkacak sonra aracı alan ne yapacak peki? yaptığınız hatayı detaylı anlatırsanız hepimiz öğrenmiş oluruz neden böyle bir şey yapılması gerektiğini...
  • çatlak hakikaten sıkıntı bir yerden olmuş ama iyi bir usta yapabilir. he türkiye'de ustalar genelde literatür karıştırmak yerine bodoslama girişerek elde ettikleri tecrübelerle usta oldukları için gerçekten böylesi bir çatlağa başarılı bir şekilde müdahale edebilir mi bilmiyorum. gel ağabey yaparız deyip motorun ırzına geçecek çok usta var.

    motor çatlaklarına dikiş gayet yapılan bir şey, yeni araçlarda toleranslar daha sıkı olduğu için işler zor oluyor ve sonuçlarda sıkıntılı oluyor. umarım halledebilirsiniz.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.