Şimdi Ara

Vodafone Sözüne Sahip Çıkmıyor! Pişmanlıktır !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Geçen aya kadar Turkcell kullanıcısı idim ve daha uygun olsun diye Vodafone a bakayım dedim(kaşındım). İnternetten Red'li 15 Plus tarifeye 95₺ başvuruda bulundum. Telefon açtılar ilk etapta kabul ettim, ardından saha danışmanlarından öğrendiğime göre aynı paket 80₺ veriliyormuş ve hattı getirmek için arayan kuryeye vazgeçtiğimi tekrar başvuracağımı belirttim. Tekrar telefon açtı vodafone ve bu sefer Red'li 15 Plus 80₺ karşılığında bana taahhüt edildi. Kurye aradı kartımı aldım. Son onay için arandığımda ise daha önceden 80₺ diyen vodafone bu sefer 95₺ diyor, kabul etmedim. Bu sefer de müşteri ile konuşmayı bilmeyen ..... hanım aradı işte ilk sefer 95 olanı kabul etmiştiniz diyor. E iptal ettim ve ardından 80 olarak anlaştık diyorum beni dinlemiyor. Yahu müşteri hakkı diyorum, biz haklıyız diyor(ciddiyim). Ben de bu duruma istinaden 24 Mayıs tarihinde Şikayetvar da şikayet oluşturdum ve asıl macera o zaman başladı, şikayet linki;https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafone-verdigi-sozu-tutmuyor-7

    ve şikayetim için Vodafone müşteri hizmetlerinden 29 Mayıs 2019 saat 10.27' de Onur bey aradı, ilişik ekran görüntüsünden de görebilirsiniz. Vodafone a geçersem müşteri memnuniyeti adına seçeceğim herhangi bir tarifenin fiyatından %35 indirimli (tarifenin indirimsiz fiyatı üzerinden), taahhüt ve cayma bedeli olmadan hattıma tanımlayacağının sözünü verdi. Yapmam gereken ise hattımı vodafone a taşımak ve şikayetime yanıt olarak Onur beyin beni geri aramasını talep etmekti. Ben de bu söze güvenerek aynı gün Vodafone bayiine giderek hattımı Vodafone a taşımak için başvuruda bulundum. Lakin defalarca şikayetime Onur beyin beni araması için yanıt yazmama rağmen aranmadım! Vodafone müşteri hizmetlerini iki defa aradım şikayet kaydı oluşturdum, bana Onur beyin söz verdiği indirim konusundan bahsederek şikayet kaydı oluşturdum ve iki şikayet kaydım için gelen mesajda da: görüşme kaydım incelenmiş, görüşme içeriğinde sorun yokmuş?! Yahu ben yalan mı konuşuyorum? Ben hattımı ne diye taşıdım? Bu konuyu tüm sosyal medyada dağıtacağım konusunda şüpheniz olmasın. Asla ama asla Vodafone kullanmayın, çevremde herkese bu durumu anlatacağım. İnsanları nasıl kandırdıklarını dile getireceğim. Bildiğin adamlar dolandırıcı olmuş. Şimdi hattımı tekrar Turkcell' e taşıyacağım. Ben yandım, sizler yanmayın.
    Bu konuyu ekşisözlük e de taşıdım. Rica etsem orada destek olur musunuz. Link;https://eksisozluk.com/entry/91267177

    Vodafone Sözüne Sahip Çıkmıyor! Pişmanlıktır !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hDundar -- 14 Haziran 2019; 14:26:42 >







  • Diğer oparatorlerinde onlardan pek farkı yok ben bu anlattiğın olayın bir değişiğini Turkcell de yaşadım tüketici hakem heyeti ne başvur bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, ikametinizin olduğu ilçedeki tüketici hakem heyetine başvurunuzu yapabilirsiniz.
  • 14 yıldır Turkcell kullanmıyorum şuan Vodafonenin yaptıklarını 15 yıl önce Turkcell'in yaptıkları. Vodafone ilk kuruldugundan beri,Cem Uzan zamanından beri de Vodafone (Telsim) kullandım kesintisiz. Malum 3G'de fena degildi Vodafone. Turkcellden nefret etmeme rağmen Turkcell için dolandırıcı ve sahtekar demedim.
    Vodafone'de son 2 yıldır gördüklerim üzerine boştaki 1 hattım hariç aktif 2 battımı taşıdım. Kesinlikle çok organize birşey deniyorlar. Tekrar tekrar yazmak istemiyorum,bazı konularda yazdım anlattım. İnternet hızı kalitesi sorunu bir yana diğer durumlar eğer iyi şikayet edilirse BTK'nın lisans iptalime kadar gider.
    BTK'ya yaptiginiz sikayeti çözümlendi deyin kapatalım diye bana 2 ay yalvardılar. BTK şikayetlerinin önemli oldugunu o zaman anladım. Sorun çözümlendi sözünü size söyletmek istiyorlar. 25 TL üstü paket ve tarifelerde asla Vodafone önermiyorum.
    12 ay x 1GB hediye olarak tarifeye tanımlanan hediye interneti kafalarına göre 3.ayda iptal eder,haklısınız ama genel müdürlükten gelen direktif böyle der. Saçlarınız beyazlar. Paket yenileme saatinde paket yenilenmez,sistemlerde sorun var derler 10 saat paket gelmez TL uçar gider. Hattından çekiyor görünür,ekranda 4.5G yazar ama internete girmez.
    SMS gönderirsin gitti görünür ama ulaşmaz.
    Bu durumlar son 2 yılda,son 1 yılda iyice çok olmaya başladı,eskiden nadir olurdu. Uzak durun derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emekli Komutan -- 15 Haziran 2019; 23:52:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ya Turkcell saha personeli annemin imzasını taklit ederek babamın kullandığı hattı devir yaptı :D Vodafone'a çok yüklenmeyin sistem her yerde bir şekilde sorunlu işliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beter.böcek kullanıcısına yanıt
    2 kimliği de gördü mü eleman. Kimlikleri inceleyince eş oldugu anlasilinca ben olsam ben de bu riski alırdım. Abartmamak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.