|
Bildirim
|
Hata yapmışsın. Yayanın durması gerek yaya yolunda. Geçiş üstünlüğü arabadadır her daim bu ülkede. Çünkü onlar arabadadırlar ver atomlarını parçalamaya yetişmeleri lazımdır 3-4 saniye önemlidir arabalar için.
|
Audisi olan birinin konu dışında yeri yok. Git burdan burası bimden beslenen kişilere ait bir yer.
|
Audi viral reklamı
|
Gerçekmi bu olay arkadaki tank a çarpmış gibi duruyor :)
|
Parasını verip alıyorsun sonra biniyorsun üstat.
|
Kendi pis düşünceleriyle başkalarını yaftalamak karaktersizliktir.. Suizandır, iftiradır, yalancılıktır. Herkes önce kalbini temizlemeli, kalp temiz olursa başkalarına karşı suizanda bulunulmaz.
|
Ne yalan söyleyeyim ben durmadan önce arkama bakıyorum, çoğu zaman duramıyorum çünkü durduğum an arkadamdaki araçların hiç biri duramayacak ve bana vuracak. Geçenlerde sol şeritteyim ışıklara 50 metre kala yaya geçiti var ben durdum yayalar 2-3 adım attı atmadı sağımdan bir kamyonet öyle bir geçti az daha yayaları biçiyordu. Hayır şerefsiz zaten ışıklara yaklaşıyorsun şehir içinde bu ne hız.
Ayrıca yayalara da kızıyorum adamlara yol veriyorsun adamlar o kadar yavaş geçiyorlar ki aheste aheste, ben kendim yaya olunca bir araç bana yaya kaldırımında ve başka bir yolda geçmem için yol veriyorsa karşıya hızlı veya koşar adım geçiyorum. |
Ben yayalara bulunduğum ile göre veya bölgeye göre yol veriyorum.
Örneğin izmirde/aydında vs. yayaya yol verdiğimde arkadaki arkadaş gayet güzel yavaşlıyor, yaya da benim durduğumu gördüğü anda teşekkür edip yoluna devam ediyor. Ankara da bir kaç sefer yol vereyim dedim. Bir tanesi anlamsız şekilde beni mi ezeceksin geçsene diye bana çıkıştı, kavga ettik. Bir diğerinde ise yavaşlayarak durdum, yaya bana ben yayaya bakıyorum geç işareti yapıyorum bana ne var el hareketi yapıyor. Arkamdaki de bas bas kornaya basıyor. Başlarım dedim devam ettim aynadan baktım o yaya benden sonra karşıya geçti. Daha böyle nice olaylar... İşte bu yüzden iç anadoluda bir yerdeysem vermiyorum yol. Sahil sehirlerinde bir yerdeysem denk gelirse veriyorum. Malesef ülkenin profili bu. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|