Şimdi Ara

Karaca Tencere Seti Mağdurları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
218
Cevap
11
Favori
21.606
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
39 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet siparişler iptal edildi, herkeste durum aynı mı? Binlerce tık al, herkesin haberi olsun, senin yetkililerinin olmasın (!), 6-7 gün bekle, sonra iptal. Güzel iş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • hayırlı olsun.
    tüketici magdur edilmiştir.
    adamlar 1 hafta borç çevirmiştir.
    stoklar el ile girilmiş , herhangi bir hata olsa aynı gün iptal edilmesi de gereklidir.
    hakkınızı savunun. google da site kas , tıklama kas sonra yanlışlık oldu gönderme.

    hatta telefonla arayıp özür bile dileme. olmaz....
    gecen sicak firsatlarda konusunu gormustum.
    hatali fiyat vs olabilir diye dusundum uzerinde durmadim ama sonradan okudugumda 30 dk da bir 5-10 stok girilmis 2 gun boyunca..
    hem milletin zamanini cal hem gonderme.

    hakkinizi arayin.bu adamlardan bir daha kurdan almam.

    karaca,jumbo ve bu grup anlasilan tamamen uc kagitci.
    Arkadaş ben bu konu konu dolaşıp hak hukuk savaşı verenlere hayran olmaya başladım. Adamların dükkanına girip, websitesini hackleyip "Ben bu paraya alacağım." Demiyoruz. İndirim v.s. ile kendileri bu fiyatı yayınlıyor. Biz de satın alıyoruz. Sözde indirim ilanıyla heryerde sitenin, dükkanın reklamını haksız şekilde yapıp rekabet halinde oldukları işletmelerin hakkını yemeleri, haksız reklam yapmaları hak yemek değil de bizim o fiyattan satın almış olmamız mı hak yemek? Neyi sorguladığınızı bir düşünün.
  • hayırlı olsun.
    tüketici magdur edilmiştir.
    adamlar 1 hafta borç çevirmiştir.
    stoklar el ile girilmiş , herhangi bir hata olsa aynı gün iptal edilmesi de gereklidir.
    hakkınızı savunun. google da site kas , tıklama kas sonra yanlışlık oldu gönderme.

    hatta telefonla arayıp özür bile dileme. olmaz....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimki de iptal edilmis. Madem iptal edeceksiniz niye simdi! Kac gundur paramiza el koydular resmen...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karacaya verilen her kuruş hata zaten
  • Thh gitmeyen ne biliyim ben ölücüyüm demesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ayrıca sözleşme maddesi çok açıktır. ( DİLEKÇE AŞAĞIDADIR )

    7.9. SATICI Sözleşme konusu Ürün'ü tedarik edemeyeceğinin anlaşılması halinde, bu durumu öğrendiği
    tarihten itibaren üç (3) gün içinde açık bir şekilde Tüketici'yi kanuna uygun yöntemle bilgilendirmek ve
    sözlü/yazılı onayını almak kaydıyla, eşit kalite-fiyatta başka bir mal/hizmeti tedarik edebilir ve Sözleşme
    konusu taahhüdünü bu suretle yerine getirmiş sayılır. Tüketici söz konusu onayı verip vermemekte her
    bakımdan serbesttir ve onay vermediği hallerde sipariş iptaline (Sözleşme feshine) ilişkin akdi-kanuni
    hükümler uygulanır.

    --

    kendinİZE göre düzenleyin hocam.

    ayrıca mesafeli satış söz. ön bilgilendirme formunu ve sipariş detayı ekran görüntüsünü ekleyin dilekçeye.

    03/06/2019 tarihindewww.krc.com.tr (COOKPLUS E-TİCARET A.Ş. - KARACA ZÜCCACİYE TİCARET VE SANAYİ A.Ş. Mernis No: 0-5060-0247-6900010 ) sayfasından ************************ (Ürün Kodu: *****************) çelik tencere setini *************** TL (Sipariş ID: *************) bir adet sipariş verdim ve siparişimin onaylandığına dair e-mail bilgilendirmesi aldım. Ancak 09/06/2019 tarihinde KARACA firması tarafıma hiç bir bilgi vermeden, sebepsiz yere satın almış olduğum siparişimi tek taraflı olarak iptal ettiğini alışveriş durumumu sorgularken gördüm. Bu durumun tüketici kanunlarına aykırı olduğu, firmanın sattığı malı tüketiciye temin etmek zorunda olduğu yazılır. İlgili firmanın ilgili ürünü sipariş ettiğim bedel üzerinden tarafıma teslim etmesi için gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederim. Gerekli dokümanlar ve örnek kararlar bu şikayetin ek sayfalarındadır. Siparişimin oluşması ile birlikte tarafıma gönderilen ve ekte size gönderdiğim mesafeli satış sözleşmesinin 7.9 maddesi de açık bir şekilde hakkımı belirtmiştir.

    İlgili Kararlar :

    Karaca’nın tarafıma gönderdiği Mesafeli Satış Sözleşmesinin ; 7.9 uncu maddesi :

    7.9. SATICI Sözleşme konusu Ürün'ü tedarik edemeyeceğinin anlaşılması halinde, bu durumu öğrendiği
    tarihten itibaren üç (3) gün içinde açık bir şekilde Tüketici'yi kanuna uygun yöntemle bilgilendirmek ve
    sözlü/yazılı onayını almak kaydıyla, eşit kalite-fiyatta başka bir mal/hizmeti tedarik edebilir ve Sözleşme
    konusu taahhüdünü bu suretle yerine getirmiş sayılır. Tüketici söz konusu onayı verip vermemekte her
    bakımdan serbesttir ve onay vermediği hallerde sipariş iptaline (Sözleşme feshine) ilişkin akdi-kanuni
    hükümler uygulanır.

    6502 Sayılı TKHK'nun 13/1 ve 2. maddesinde " (1) Ayıplı hizmet, sözleşmede belirlenen süre içinde başlamaması veya taraflarca kararlaştırılmış olan ve objektif olarak sahip olması gereken özellikleri taşımaması nedeniyle sözleşmeye aykırı olan hizmettir. (2) Hizmet sağlayıcısı tarafından bildirilen, internet portalında veya reklam ve ilanlarında yer alan özellikleri taşımayan ya da yararlanma amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan makul olarak beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren hizmetler ayıplıdır. " hükmü, 14/1 ve 2. Maddesinde " (1) Sağlayıcı, hizmeti sözleşmeye uygun olarak ifa etmekle yükümlüdür. Mesafeli Satışlar Yönetmeliği'nin 4/1-e maddesinde " Mesafeli sözleşme: Satıcı veya sağlayıcı ile tüketicinin eş zamanlı fiziksel varlığı olmaksızın, mal veya hizmetlerin uzaktan pazarlanmasına yönelik olarak oluşturulmuş bir sistem çerçevesinde, taraflar arasında sözleşmenin kurulduğu ana kadar ve kurulduğu an da dahil olmak üzere uzaktan iletişim araçlarının kullanılması suretiyle kurulan sözleşmeleri,"Mesafeli Sözleşmenin tanımı yapılmıştır.

    6502 sayılı TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA Kanunun 6'ıncı maddesinin 1'ince fıkrasında Vitrinde, rafta, elektronik ortamda veya açıkça görülebilir her¬hangi bir yerde teşhir edilen malın, satılık olmadığı belirtilen bir ibareye yer verilmedikçe satışından kaçınılamaz. 6502 sayılı TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA Kanunun 9 maddesinin 1. fıkrasında Satıcı, malı satış sözleşmesine uygun olarak tüketiciye teslim etmekle yükümlüdür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beytepeli06 -- 9 Haziran 2019; 23:19:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tenceresi gönderilen olursa 5 tl farkla talibim.
  • Genç ölücüler rahatsız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar iyiki almamışsınız ben daha önce karaca 7 parça tencere seti aldım aldığıma bin pişman oldum karaca almayın pişman olursunuz ben rezil oldum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • allah başka mağduriyet vermesin seviliyorsunuz :)
  • Ewet yukarida arkadaslarda yazmis thh giderseniz mutlaka urun o fiyata alnir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benimde iptal olmuş.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sans Noblesse

    Genç ölücüler rahatsız
    Milletçe birlik ve beraberliğe ihtiyaç duyduğumuz günlere mı geldik gene

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne yapabiliriz? Nereye danisabiliriz bilgisi olan var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müşteri hizmetlerini aramıştım herhangi bir hatanın olmadığını eski model ürün olup kampanyadan haberdar olduklarını söylemişlerdi konuşmalar kayıt altındadır

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • machuca42 M kullanıcısına yanıt
    Keske ben de arasaymisim. Elimde belge olurdu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler yanlış anlaşıldım konuşmalar kayıt altına alınıyor ya ondan bahsettim thh bu şekilde bilgi vereceğim elimde kayıt yoktur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mağduruz yahu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tüketici hakem heyetine başvurun arkadaşlar.
    başvururken dilekçe yazacaksın , zaten online başvuru yapılıyor.
    herşey basit.
    ön bilgilendirme formu ile mesafeli satış sözleşmesi mail olarak gelmiştir. onları ekleyin.
    sipariş detaylarını ekleyin. bir de dilekçe hazırlayın pdf uzantılı olarak başvurun.

    normalde ben fiyat hatalarında tüketici hakem heyetine başvurmam. sebebi anlık hata olur personel hatası olur sistem hatası olur normaldir.
    ama karacanın yaptığı borç çevirmektir. 1 hafta adamlar borç çevirdiler. sonra iptal ettiler bu doğru değil.
    kanunda maddeler açık açık yazılmıştır. hakkınızı savunun. adamlar milyonlarca tıklama alıyorlar google da öne çıkıyorlar.
    bu yaptıkları ayıptır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beytepeli06

    tüketici hakem heyetine başvurun arkadaşlar.
    başvururken dilekçe yazacaksın , zaten online başvuru yapılıyor.
    herşey basit.
    ön bilgilendirme formu ile mesafeli satış sözleşmesi mail olarak gelmiştir. onları ekleyin.
    sipariş detaylarını ekleyin. bir de dilekçe hazırlayın pdf uzantılı olarak başvurun.

    normalde ben fiyat hatalarında tüketici hakem heyetine başvurmam. sebebi anlık hata olur personel hatası olur sistem hatası olur normaldir.
    ama karacanın yaptığı borç çevirmektir. 1 hafta adamlar borç çevirdiler. sonra iptal ettiler bu doğru değil.
    kanunda maddeler açık açık yazılmıştır. hakkınızı savunun. adamlar milyonlarca tıklama alıyorlar google da öne çıkıyorlar.
    bu yaptıkları ayıptır.
    Farklı gün ve farklı saatlerde tekrar tekrar satışa çıkardıkları ürünlerin ekran görüntüleri vs olsa, belki thh haklı bulur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.