Şimdi Ara

Sürat kargo TV yi düşürmüş , ekran kırık , hepsiburada iadeye yanaşmıyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
1
Favori
12.074
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
48 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3600tl ye satın aldığımız TV yi kargocu arkadaş muhtemelen düşürüyor, kargocu arkadaş hasarlı pakedi getiriyor , alıcıyı evde bulamayıp annesine teslim ediyor , teslim etmek derken bomba pakedi bırakır gibi bırakıp gidiyor hiçbir imza vesaire almadan...

    Kurulum için gelen elemanlar tutanak tutuyorlar , paket hasarlı ekran kırılmış diye , tv hepsiburadaya iade için gönderiliyor , tam 12 gün sonra cevap geliyor hepsiburadadan: "paket hasarlı diye alıcı tarafından kargo teslimatı sırasında tutanak tutulmamış, iade yapılamaz!"

    Dediğim gibi kargoyu teslim alan kişi alıcının annesi , bir alt katta oturuyor , herhangi bir imza vesaire vermemiş , işin komik tarafı sürat kargo sisteminde ürün annesine değil de alıcı kişiye teslim edildi yazıyor.

    Hepsiburada'nin beyinsiz müşteri temsilcileriyle konuyu cozemeyecegimiz kesinleşti arkadaşlar , hangi yolu izlemek gerekir?

    Edit: ürünü iade için satıcıya yolladım ve teslim aldı , ürün bende değil satıcıda şu an , galiba anlaşılmamış

    Edit2 (son durum) : Sürat kargodan kargo hasar tutanağını alıp hepsiburadaya dün yolladik , henüz bir cevap yok bekliyoruz.

    Tam 21 gün olmuş TV yi satın aldığımız güne , halen uğraşıyoruz, bir daha hepsiburada'nin sayfasına dahi girmem kesinlikle... TV yi adam gibi paketlemeyip önünü arkasını destekleyecek şekilde kargolamadan yollayıp ilk darbede kırılmasına sebep olan mal satıcıya mı kızayım, adam gibi taşımayan kargocu elemana mı kızayım, ilgisiz beyinsiz her aradığımda herşeyi sıfırdan anlatmak zorunda kaldığım hepsiburadanin mal müşteri temsilcilerine mi kızayım , 21 gündür beni uğraştıran Hepsiburada yönetimine mı kızayım , bunlara bulaştığım için kendime mı kızayım bilmiyorum...

    Televizyonu bir akrabam için almıştım , vesile olduğum için mahcup oldum , iş uzayinca gidip bayiden aldılar aynı televizyonu 4000tl verip , iki üç hafta zaman ve 400tl para uçtu gitti hesabını kim verecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CinemaG -- 28 Mayıs 2019; 9:25:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Guest-0EF48BDE1 G kullanıcısına yanıt
    G Guest-0EF48BDE1 demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0EF48BDE1

    bu mesaj silindi
    Hb nin yapabileceği bir şey elbette var, müşteriyi bir dk bile üzmeden anında kapısına kargo gönderip o ürünü iade almalı. Özür dilemeli. Hemen yenisini göndermeli. Sorunu da kargo firması ile arasında çözmeli.

    İş ahlakı,müşteri memnuniyeti nedir bilmeyen ortadoğu işletmelerine o kadar alışmışsınız ki hizmet nedir bir fikriniz bile yok!
    '''Kargoyu aldığınızda hasar varsa kargo elemanı ile birlikte tutanak turun''' ...dünyanın en büyük palavrasıdır. hele apartmalarda üst katlarda oturuyorsanız..kargo cunun zaten canı burnuna gelmiş adam 1 dakika bile durmak istemiyor. kaldı kı kargoyu açacaksın kırık çıkık var mı bakacaksın, sonra tutanak hazırlayacaksın,oldu mu en az 10 dakika. hangi kargo elemanı bekler bu kadar.
    varsa bilen anlatsın.
    Saçmalamışsınız.

    Televizyon, buzdolabı, çamaşır makinesi gibi ürünlerde kutuyu servis dışında açarsanız cihazın sorumluluğu size aittir. İstediğiniz tutanağı tutun fark etmez. Elinizde patlar.

    Kargo böyle geldi diye tutanak tutsanız da bir şey ifade etmez. Değişim raporu tutanağı tutulurken servis " kutu açılmamış. TEslimatta hasar görmüş ürün" diye belirtir ve firmaya iletir. Bundan sonrası satıcı ve kargo firması arasında.

    Ürün alırken dikkat edin. Elinizde kalır bu bilgiyle.
  • Hepsiburadanın bir suçu yok ki suç kargo elemanında. Ayrıca böyle eşyalarda mutlaka açılıp bakılması gerekiyor. Anneniz bilmiyor ise söyleyecektiniz ben yokken gelirse açmayın diye. Gerekirse kutuyu götürüp şubede gözlerinin önünde açacaksınız sıkıntı varsa tutanak tutulacak.
    Ben 200 liralık eşyam için kargo çalışanını hoop birader nereye bi dur hele açıp bakalım demiştim geri çevirmiştim yoldan herif gidiyordu

    Yapmanız gereken kargo firması ile iletişime geçip tutanak tutulmasını sağlamak. Bu elinizdeki kanıt olacak çünkü hepsiburadaya karşı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kara Komite -- 25 Mayıs 2019; 15:31:15 >
  • Kara Komite kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam şimdi çıkıp tek tek bütün komşuları dolaşıyorum , bana paket gelirse teslim almadan iyice kontrol edin diyeyim.

    Ben bu aşamada ne yapabiliriz diye sormuştum, zaman makinemiz yok şu an.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suç kargo şirketinde ama sen ne dersen de *öyle böyle şöyle* diyecekler ve uzatacaklar
    konuyu tüketici hakem heyetine şikayet et
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 17:5:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kara Komite kullanıcısına yanıt
    Servis gelmeden kutuyu açamazsınız yalnız,yoksa garanti dışı kalır.yani suç her türlü kargoda.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0EF48BDE1

    bu mesaj silindi
    Hb nin yapabileceği bir şey elbette var, müşteriyi bir dk bile üzmeden anında kapısına kargo gönderip o ürünü iade almalı. Özür dilemeli. Hemen yenisini göndermeli. Sorunu da kargo firması ile arasında çözmeli.

    İş ahlakı,müşteri memnuniyeti nedir bilmeyen ortadoğu işletmelerine o kadar alışmışsınız ki hizmet nedir bir fikriniz bile yok!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmtayd kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 17:5:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmtayd kullanıcısına yanıt
    Hocam ürün bizde değil , satıcıya iade için yolladik teslim aldı , onda duruyor şu anda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtayd

    Hb nin yapabileceği bir şey elbette var, müşteriyi bir dk bile üzmeden anında kapısına kargo gönderip o ürünü iade almalı. Özür dilemeli. Hemen yenisini göndermeli. Sorunu da kargo firması ile arasında çözmeli.

    İş ahlakı,müşteri memnuniyeti nedir bilmeyen ortadoğu işletmelerine o kadar alışmışsınız ki hizmet nedir bir fikriniz bile yok!

    Alıntıları Göster
    +1

    Olması gereken aynen bu. Hepsiburada yeni ürün gönderip sorunu kargo şirketi ile arasında çözmeli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ya sen kirdiysan televizyonu kargoya kirmadigini nasil ispatlayacaksin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evde olmadığını ispatlarsan,
    sana teslim edilmiş diyip sahte imza attıklarını ispat edersen

    başvur mahkemeye aras kargoyu öttür.
  • Kara Komite kullanıcısına yanıt
    televizyon kutusunu teknik servis gelmeden açtığın zamanda garantiden cıkıyor. ee ne yapıcak bu insanlar.
  • Allah kolaylık versin hocam zor işler gerçekten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sinless34 kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam, dediğim gibi alıcıya değil annesine teslim etmiş dangalak ve annesinden imza da almamış , kargo hareketlerinde alıcıya teslim edildi yazıyor, bakalım pazartesi gidicez sürat kargonun şubesine ne diyecekler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ne uğraşıyonuz kargocu imza almadıysa televizyonu ben almadım diyin sikayet edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • '''Kargoyu aldığınızda hasar varsa kargo elemanı ile birlikte tutanak turun''' ...dünyanın en büyük palavrasıdır. hele apartmalarda üst katlarda oturuyorsanız..kargo cunun zaten canı burnuna gelmiş adam 1 dakika bile durmak istemiyor. kaldı kı kargoyu açacaksın kırık çıkık var mı bakacaksın, sonra tutanak hazırlayacaksın,oldu mu en az 10 dakika. hangi kargo elemanı bekler bu kadar.
    varsa bilen anlatsın.
  • Bu yazdıklarınızı bir dilekçe haline getirip evraklar ile birlikte tüketici hakem heyetine gidin.En kısa sürede para iadeniz "seve seve" yapılacak hb tarafından.Mahkeme ile falan uğraşmanıza gerek yok ,tutar tüketici hakem heyeti başvuru limitlerinin altında çünkü

    Hb ise yaptığı masrafı kargo firmasına rücu edecek.
  • Belki alakası yok ama Hepsiburadadan aldığım her ürün çok özensiz paketlenmiş oluyor. Geçen 4 tane kitap aldım bildiğiniz poşetin içine koymuşlar, kitaplar birbirine girmiş, sayfalar kırış kırış olmuştu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1 hafta önce migros'tan TV aldım. Kendi imkanlarımla götürdüm. Kırık çıktı. Ertesi gün götürdüm, anında yenisini verdiler. Teşekkürler migros.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.