Şimdi Ara

Psn Store un İlgi ve Alakasız iade sistemi ...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.237
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 2 sene evvel forumdan Bloodborne Game of the Year kutulu oyun almıştım , ana oyunu bir kez bitirip öylece bırakmıştım , GOTY sürümüne DLC nin dahil olduğunu gerçekten fark etmemiştim malum soulsborne oyunu olunca öyle menüde "aa DLC de varmış" diyemiyoruz :) bilmem nerede bekleyip kıçını 5 defa kaşıyınca bilmem kimin çocuğu gelip seni bir yerlere götürecek , al sana DLC ye giriş :D kutu arkasındaki minnacık "eski avcılar" eklentisiyle birlikte notunu da fark edemeyince The Old Hunters ı oynamadan "bir ara indirimde alırım" diyerek baya bir ara verdim.Bunlar benim maruzatım , şimdi gelelim Sony tarafına ;

    Bloodborne Game of the Year sürümü disk ilgili hesabıma tanımlı şekilde cayır cayır ps4 de çalışıyorken , hadi onu da geçtim cihazın diskinde bilmem kaç GB lık data nın içerisinde "haberim olmadan" oynanmayı bekliyorken , oyun satışı yaptığın sayfada ilgili hesabımla girerek bakıyorken ben bu ek paketi neden steam gibi "kütüphanenizde" veya basitçe GOTY sürüme sahip olduğumdan "sahipsiniz" gibi bir ibareyle uyarılmıyorum/uyarılmıyoruz ? e a.. k...mun yerinde "36 TL ye sahip olabilirsiniz" yazarsan üstüne birde "şu oyuna sahip olduğunuz için bunu da öneriyoruz : Bloodborne GOTY!" diye gözüme sokarsan herhalde bu yanlışa düşebiliriz.Sonuç olarak son indirimlerde 36 liraya düşmüşken bu dlc yi "farkında olmadan,gereksiz yere" tekrardan satın almış oldum.

    Geçen gün tam oynamanın arefesinde yahu bu dlc ye nasıl ulaşıyoruz nedir ne değildir diye araştırırken başta da belirttiğim gibi oyun içinden bir şey tetiklendiğinde ulaşılabilir olduğunu ve bundan da Bloodborne GOTY paketine zaten dahil olduğunu öğrenmiş oldum.Lan dikkatsizlik ettim tamam ama yazıktır günahtır 14 günlük süreyi 1 gün geçmiş olmasına rağmen bir iade talebinde bulunayım dedim ve " OYUNLAR,DLC'ler,EKLENTİLER" başlığı altında , 1-2 gün geçmiş olduğunun da farkında olduğumu yinede yapılacak bir şeyiniz olamaz mı ? şeklinde düzgünce bir ricada bulundum , bakın OYUN VE DLC LER başlığıyla ! Gelen cevabın bir kısmı ;

    "**PlayStation Plus üyeliğinizi iptal etmeyle ilgili gönderdiğiniz e-posta için teşekkürler.**

    İptal politikamız, bir hizmetin aboneliğinin başlamasının ardından 14 günlük bir bekleme süresi sağlamaktadır. Bu süre, hizmeti değerlendirmenize imkan tanır ve bu süre boyunca size iptal etme hakkı tanır. Ancak iade işlemlerinde 14 günlük bekleme süresi aşıldığı için bu uygulama geçerli değildir..."


    Tamam 36 lirayı 1 gün geçtiği için gerçekten söz konusu içerikle ilgili PSN sisteminden tek bir kilobayt data dahi download etmeyecek olmama rağmen bedavadan "cukka" yaptınız , ha kendi dikkatsizliğim kadar onların da aptal sistemlerinin payı olduğunu daha da uzun uzun yazmaya gerek yok sanırım , lan bari birazcık olsun ilgi ve alakalı bir cevap gönderemez miydiniz ? Az bir meblağ olabilir ama bir çok oyuncu arkadaş bu paraya indirimlerde gayet iyi 3A oyun alıyor pekala ben de alabilirdim , bu robot hizmet sistemiyle , alakasızca benimle alay edercesine "ilgilendiği" için bu paranın her kuruşu haram zıkkım olsun , varsın hırsız seviciler , marka manyakları konu altında saydırsınlar , ben meramımı yazayım da belki diğer arkadaşlar daha dikkatli olur bundan sonra...







  • Bu ülkede böyle. 1 ayı geçti tüketici haklarından kazandığım para iadesini alamıyorum hep aynı hikaye not yazdım arkadaşlar ilgilenecek. Sonuç sıfır bu konu da böyle kurallar gereği iade edemeyiz. 14 gün geçmese başka mazeret üretecekler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.