Şimdi Ara

2019 BMW 1 Serisi yeni teaser görselleriyle karşınızda

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  • Yeni nesil 2019 BMW 1 Serisi’nin resmi olarak tanıtılmasına çok az bir zaman kaldı. Alman üretici, önemli yeniliklerle gelen yeni 1 Serisi ile ilgili teaser kampanyalarına devam ediyor. Bugün de markanın resmi Facebook hesabı üzerinden 2019 BMW 1 Serisi’nin tasarımı hakkında ipuçları veren bazı görseller paylaşıldı.
     

    Söz konusu görsellerden ilki, BMW Fransa’nın Facebook hesabında yayımlandı. 2019 BMW 1 Serisi’nin kamuflajından tamamen kurtulduğu bu paylaşımda aracın ön tasarımı açıkça belli oluyor. Selefine kıyasla daha keskin çizgilere sahip olan yeni nesil 1 Serisi’nin yeni farları, agresif tampon tasarımı ve diğer modellerde de gördüğümüz büyük ızgarası dikkat çekiyor.

     
     

    306 bg'lik 135i serinin en güçlüsü olacak

    Karşımızda duran aracın sportif çizgileri ve siyah detayları göz önüne alındığında M135i xDrive versiyonuna bakıyor olabiliriz. Bu araç, Audi S3 Sportback ve Mercedes-AMG A35 gibi modellerin rakibi olacak. Daha önce de belirttiğimiz üzere bu versiyonda X2 M35i modelindeki 2.0 litre dört silindirli ünite kullanılacak. Bu ünite söz X2 M35i’nin kaputu altında 306 beygir güç ve 450 Nm tork üretiyor.

    2019 BMW 1 Serisi’nin tasarımına dair başka teaser görselleri de mevcut. Bu görüntüler de BMW’nin resmi Facebook sayfası üzerinde paylaşıldı. Söz konusu görüntüler kamuflajlı olsa da, yeni nesil 1 Serisi’nin yeni grafiklere sahip stopları da dahil olmak üzere bazı tasarım unsurları epey belli oluyor. Ayrıca paylaşımlardan birinde 2019 BMW 1 Serisi’nin dijital gösterge paneli ve kısmen direksiyonu görünüyor. Kabinin geri kalan kısmı burada mevcut değil, fakat yakalanan casus görüntülerden görüldüğü kadarıyla yeni 3 Serisi ile benzer tasarım dilini kullanıyor.

     

    2019 BMW 1 Serisi’nin 27 Mayıs tarihinde yapılacak özel bir etkinlikle tanıtılması bekleniyor. İlk kez Eylül ayındaki Frankfurt Otomobil Fuarı’nda boy gösterecek aracın satışına bu yılın sonunda başlanacağı düşünülüyor.

     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2019 BMW 1 Serisi'nin yeni teaser görselleriyle karşınızda
    2019 BMW 1 Serisi'nin yeni teaser görselleriyle karşınızda
    2019 BMW 1 Serisi'nin yeni teaser görselleriyle karşınızda
    2019 BMW 1 Serisi'nin yeni teaser görselleriyle karşınızda
     







  • Hocam her ne kadar bmw, Mercedes gibi araclarin arkadan cekis olmasi bir cok insan icin ilgi cekici olsa da bu araclari sattiran sey arakdan cekis olmalari degil gercekte. Cok az kisi bu araclari arkadan cekis oldugu icin aliyor ki bu kisi sayisi arac ucuzladikca azaliyordur.
    Bakin Audi onden cekis olmasina ragmen baya satiyor.

    1 serisi, A serisi ve A3 kucuk ama premium arac isteyenler icin yani Golf almayi dusunen ama premium isteyen bir insan icin uretilmis araclar. Tabiiki arkadan cekis olmadigi icin vazgecen olacaktir ama bence azinlik. Genel kitle BMW olsun guzel gorunsun boyutu bana uygun olsun.
  • Isgaralar buyumus ama yandan daralmis sanki, tompis gozukuyor.

    Yeni Bmw serilerinin neden izgaralari bu kadar buyuduki, cogunda kotu duruyor.

    Tam gormek lazim arabayi, ici guzel ama distan 2 serisine daha yakin olmus gibi gozukuyor sanki.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Önden çekere geçmesi dışında 10 numara olacak araç

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önden çekişe geçince kurbağaya döndü tasarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önden çekişe geçince alınması için bir sebep kalmadı diye düşünen bir tek ben olamam. Tabi bizim ülkede artık kolay kolay kimse alamaz da diğerleri için konuşuyorum.

  • 2 serisi gibi şebek bi şey olucak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KobraAbiniz

    Önden çekişe geçince alınması için bir sebep kalmadı diye düşünen bir tek ben olamam. Tabi bizim ülkede artık kolay kolay kimse alamaz da diğerleri için konuşuyorum.
    Hocam her ne kadar bmw, Mercedes gibi araclarin arkadan cekis olmasi bir cok insan icin ilgi cekici olsa da bu araclari sattiran sey arakdan cekis olmalari degil gercekte. Cok az kisi bu araclari arkadan cekis oldugu icin aliyor ki bu kisi sayisi arac ucuzladikca azaliyordur.
    Bakin Audi onden cekis olmasina ragmen baya satiyor.

    1 serisi, A serisi ve A3 kucuk ama premium arac isteyenler icin yani Golf almayi dusunen ama premium isteyen bir insan icin uretilmis araclar. Tabiiki arkadan cekis olmadigi icin vazgecen olacaktir ama bence azinlik. Genel kitle BMW olsun guzel gorunsun boyutu bana uygun olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 16 Mayıs 2019; 21:20:59 >
  • a3 ten iyi, mersedes a dan kötü.

  • Hemican kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle, BMW'nin motivasyonu da bu zaten. BMW 1 serisi bizim ülkemizdeki sportif Rwd otomobil kıtlığı neticesinde mecburen baş tacı oldu. Çünkü 1.6lt ve altı başka seçenek yoktu ülkede, tüm gazcılar otomobilin üstüne çullandı. Avrupada falan böyle değildir, stock stock bayanların altında gezer 1 serileri, Rwd sportif otomobil isteyen için bolca seçenek var orada, Tr'deki gibi değil durum. Bizdeki bu durum neticesinde insanlar satmayacak diye düşünüyor, aksine globalde en çok satan 1 serisi olacak bu nesil. Tabiki karakterini, sınıfındaki özgün yapısını kendine has sürüşünü falan komple yitirdi araba. Bu durum da Pelinsu'nun umrunda olmadığı için sorun yok. Gerçi A serisi varken şunu neden tercih edeyim sorsunun cevabı yok bende ya neyse.

    Ayrıca sırf UKL önden çekiş platformuna geçtiği için eski modele göre 660 euro araç başı maliyet tasarrufu ettiklerini söylüyor BMW. Eski modelin satışlarını baz alırsak toplamda 1.3 milyar euro kar edeceklermiş ki bunu da otonom araçlara aktarmayı düşünüyorlarmış, belli ki eski premium sedandan devşirme altyapı çok pahalıya patlıyordu BMW'ye. Muazzam rakamlar bunlar.
    https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/new-2019-bmw-1-series-latest-spyshots-and-full-range-breakdown

    Şuanda otomobile ayıracak bütçem olsa son mohikan shadow edition 1 serilerini asla kaçırmazdım. Hafiften klasik olacaklar gelecekte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 17 Mayıs 2019; 0:51:0 >




  • Arkadan itişin terkedilmesinin 2 nedeni var:

    1) Zannedildiği gibi 1 Serisi, arkadan itiş olduğu için satmıyor. BMW, 1 Serisi kullanıcılarına yaptığı 1 ankette kullanıcıların %70'inden fazlası 1 Serisi'ni arkadan itiş olduğu için tercih etmemiş. Yani her 10 1 Serisi müşterisinden en az 7'si 1 Serisi arkadan itiş diye satın almamış. Aracın aktarma özelliği müşteriler için 1. öncelik olmamış.

    2) Maliyetleri kısmak adına önden çekişe geçişdi. MINI ile aynı altyapıyı, aynı motorları kullanacak. Ölçek ekonomisi sayesinde maliyetler aşağıya çekilip kar marjı yükseltilecek.

    2025'ten itibaren 1 Serisi ile A Class'ın aynı altyapıyı paylaşma ihtimali bile var. Daimler AG ile BMW Group'un imzaladığı geniş kapsamlı ortaklık anlaşmasının meyvelerinden birisi de 2 aracın da aynı altyapıyı kullanması olabilir.
  • arka farlar güzel görünüyor.

  • Bu köpekbalığı gibi duran far yapısını hiç sevemedim Mercedestekilerin aynısı . Bence yanlış bir tercih karakteristiğini kaybettriyor böyle değişiklikler.
  • Bir E39 kullanıcısı olarak, bizim için aşk üç harftir, BMW .....

  • Bmw severim. 10 seneye yakın bmw kullandım. Çok da memnundum.

    Ama anlamadığım bir şey var neden iç mekanı örtmüşler ki nasıl olsa 1-2-3-4-5-6-7 x3-x5 hepsi aynı
  • bmw son dönemde kasaları çok güzelleştirdi 7 serisi ve x5 dışında onlar hala iğrenç. birde şu direksiyonu ve konsolu güzel yapsalar dadından yinmez

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.