Şimdi Ara

Superonline İptalinden sonra Cihaz ücreti Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
927
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Superonline internet aboneliğimi iptal ettiğimde cihazları ve ürünleri eksiksiz teslim etmeme rağmen belge olmasına rağmen internet faturası ek cihaz için ekstra fatura çıkartmıştır.

    Lakin sorun bundan sonra başlamaktadır. Şikayet edip durumun düzeltilmesini istediğimde oluşturulan kayıt 13 gündür ilgili birim tarafından kimse üstlenmemiş müşteri temsilcisi her aradığımda merak etmeyin fatura ödemenizden önce düzelir denmiştir. Lakin fatura zamanı geldiğinde 2 faturayı ödeyin dendi

    Yani işin ilginç tarafı haklı olunca ilgilenilmez haksız olsak hemen öde diye tutturuyorlar.



  • Büyük şanssızlık!
    Belge varsa neden sorun çıkarıyorlar ki. Teslim edilen yer bir şeyleri hatalı mı kayıt etti acaba?
    Umarım bir an önce çözülür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AFrost -- 13 Mayıs 2019; 15:29:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AFrost kullanıcısına yanıt
    Belge var her şey var eksiksiz teslim ettiğime bayi bir de tek tek kontrol etti kendileride kabul ediyor, hatalı fatura oluşturduklarına ama İş düzelmeye gelince 13 gündür oyalanıyorum 72 saat içinde çözülecek dendi iş sonra yoğunluk dendi. Daha sonra hızlandırıyoruz işlemleri dediler. Bugün aradım baya söylendim. En son kimse bu şikayet kaydını finans biriminden üstlenmemiş diyerek ağzından kaçırdı. Yani kısacası iş çözümse sıfırlar. Ne yapacam dedim fatura ödemelimiyim ödememiliyim diye sorunca bile cevap veren olmadı
  • HuLK559 kullanıcısına yanıt
    Superonline böyle yapıyorsa gerisini düşünemiyorum bile. Kolay gelsin. Zor iş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AFrost kullanıcısına yanıt
    Sağol teşekkürler.Şimdi ilgili birimlere "btk ve şikayetvar'a" yazdım. Bakalım ne çıkacak.
  • Ülkede üyelik şenlik gibi, iptal ise pislik gibi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AFrost kullanıcısına yanıt
    Şikayet için btk 'ya yazdığım yazıya sorunu çözdüklerini ve 13 günlük gecikmenin "hataen" uzadığını belirttiler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HuLK559 -- 14 Mayıs 2019; 11:6:59 >
  • Benim de teslim alan bayi modem yerine TV+ Kutusu yazmış. İnşallah sorun çıkmaz.

    Sitelerinden başvuru attım ancak yanıt veren yok tabi.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.