Şimdi Ara

Tesla modelleri artık kendi kendine teşhis koyup arızalı parçanın yenisini sipariş edebiliyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.048
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  • Kimi zaman başarılarıyla kimi zaman da büyük sorunlarla gündeme gelen Tesla’nın önünde hala üstesinden gelmesi gereken bazı konular var. Elon Musk’ın “bir numaralı önceliğim” dediği bakım onarım hizmetlerinin iyileştirilmesi de bunların başında geliyor. Tesla modellerinde ortaya çıkan yeni bir özellik, Elon Musk’ın bu konuyu da “otomatiğe bağlamak” istediğini gösteriyor.
     

    Tesla, geçtiğimiz aylarda servis hizmetlerinin kalitesini yükseltmeye yönelik bazı girişimlerde bulunmuştu. Bazı işlemlerin otomasyona bağlanarak zamandan tasarruf edilmesi de bunlardan biriydi. Örneğin; aracın arızalanacağını anlayıp otomatik çekici çağıran bir sistem gibi. Yeni ortaya çıkan bir özelliğe göre, Tesla modelleri arıza tespit konusunda bundan çok daha fazlasını yapabilecek.

    Kendi kendine teşhis koyabilen araç, hangi parçanın arızalı olduğuna ve değişim gerekip gerekmediğine kendisi karar verecek. Bununla da yetinmeyip, eğer değişim gerekiyorsa herhangi bir Tesla servisinden arızalı parçanın yenisini sipariş edecek. Son aşamada ise bilgi-eğlence ekranı üzerinden gönderilen bildirim ile aracın sahibini konu hakkında bilgilendirecek. Böylece sürücünün tek yapması gereken şey servise gideceği günü belirlemek olacak.

     
      

    Bir Tesla Model 3 kullanıcısı tarafından paylaşılan bu özellik, sosyal medyada Tesla hayranlarından olumlu tepkiler aldı. Ayrıca söz konusu özelliğin doğruluğu Tesla tarafından da onaylandı. ABD’li elektrikli araç üreticisi bu özelliği “Doktora gitmek yerine doğrudan eczaneye gitmek gibi” şeklinde tanımladı.

     
    Tesla'nın servis konusundaki en büyük sorunu, kullanıcıların değişecek parçayı çok uzun süre beklemesi. Öyle ki bir tamponun değişmesi için 8 ay bekleyen Tesla sahipleri olduğu söyleniyor. Getirilen bu yeni özelliklerin parça sorununa çare olup olmayacağını bizlere zaman gösterecek. 
     

     







  • Haberin son paragrafından anladığım kadarıyla müşteri açısından sadece beklemeyi azaltacak bir gelişme, çoğunluğu şirketin kendine faydası olan bir gelişme. Zaten yetkili servis dışında kişilerin dokunması yasak bu araçlara, ne yazık ki...

  • Ödemeyi de araba yapsın ohh hepimiz teslacıyız. Jaguarın araç çalıştıkça coin kasması gibi bir sistem ile bunu yapabilirler. En azından elektrik parasının birazını karşılasa bu şekilde büyük gelişme.

  • iyi da yedek parça fiyatı nasıl olacak, Kazım Ustadan uygun fiyatlı parça sipariş edecek mi? Kafamda deli sorular...

  • Adamlar insanların rahatı, huzuru için çalışıyor. Bizde ise normal insanı deli ediyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiyede direk engellenmesi gereken bi uygulama. Ben arabamı servise götürmem servisler kazıkçı diyen bi milletiz çünkü.

  • Yağı suyudamı değiştiremiyoruz dışarda

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şeref60 kullanıcısına yanıt
    Umarım ironi yapmışsındır.

  • Hala piyasaya oturmadığı için parça temini uzun sürebilir ama güzel gelişmeler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu teknoloji suistimallere de meyil vermeyecek mi? Bozuk olmayan parça bozuk gösterilebilecek mesela?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şeref60

    Yağı suyudamı değiştiremiyoruz dışarda
    Araç elektrikli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serafon kullanıcısına yanıt
    Hani haksızda değilsin işin butarafı hiç aklıma gelmemişti

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Peki bana cebinde paran var mı diye soruyor mu ?
  • Bugun Tesla konusu olmadan uyuyordum az daha.

    Biraz da surama Tesla biraz da burama ohhh

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmet usta bunu beğenmedi

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.