Şimdi Ara

20 YILDA DEĞİŞEN OTOMOBİL TEKNOLOJİSİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 4.000 cc ve 8 silindirli benzinli (B5) kasa kodlu VW Passat’ın
    2.000 cc ve 4 silindirli dizel (B8) kasa kodlu Passat’a performans anlamında yetişememesi durumu mevcut.
    Öncelikle verileri ekleyelim(Zeperfs)

    http://www.zeperfs.com/duel5545-396.htm
    http://www.zeperfs.com/match396-5545.

    Sizce bu durumun sebebi sadece teknoloji gelişmesi mi, yoksa insanların taleplerinin ve ekonomik durumlarının değişmesi mi?Mesela 10 yıl sonra 0.8 cc 3 silindirli performans canavarları görebilecek miyiz?
    Şuna adım kadar eminim ki içimizde bile, “V8’in sesi bile yeter” diyenler de çıkacaktır kabul ama, kendisinden çok daha az yürütme maliyeti ile daha performanslı bir otomobile binmek otomobil zevkinden mahrum kalmak mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • B5 önden çekiş ise 0-100 deki durum normal. Siteye göre 160'da yetişmiş yetişmemiş gibi bir durum yok. Ayrıca dsgnin hızı ve daha iyi aktarma teknolojisi avantaj yaratmıştır dsg sevmesem de durum bu bence.
    Zepfers da çok güvenilir değil 160 180 b5 önde gitmiş 200de geçilip 220'de farka gitmiş saçma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 29 Nisan 2019; 16:21:8 >
  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    Hocam sadece 0-100 farkı yok ki.Ara hızlanmalar da fark çok.Yüksek hızlarda da öyle..
    Ve bunu dizel dezavantajı, hacim dezavantajı ve güç dezavantajı ile gerçekleştiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SEMOZA45

    Hocam sadece 0-100 farkı yok ki.Ara hızlanmalar da fark çok.Yüksek hızlarda da öyle..
    Ve bunu dizel dezavantajı, hacim dezavantajı ve güç dezavantajı ile gerçekleştiriyor.
    4000cc passatı bugün üret, ara hızlanmada biturbo dizel ile gene yürüyemez. Hem güç hem tork alt devirde geliyor hem de 500nm. İkinci linkte veriler niye farklı onu da anlamadım ben o linktekine bakmıştım. 5 ileri otomatik de bir güzel tırpanlar gücünü, oldukça ilkel kalır günümüzde. B5 te en verimli motor 1.8t ve arkasından 1.9 tdı gelir sanırım. B5e 4000 motor koymak ta garip olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 29 Nisan 2019; 17:29:1 >
  • Downsizing limite dayandı, yani 0.8lt'lik performans canavarları görme ihtimalimiz pek yok. Tabi çok pahalı olan F1 teknolojisini binek araçlara uygulamayacaklarını var sayıyorum.

    İlerde bol bol hybrid araçlar görürüz bundan muhtemelen.
  • Emisyon bitirdi bu sektoru. Hakli bir uygulama ama F1 in bile gram tadi kalmadi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.