Şimdi Ara

Cihaz iade (Vodafone - Samsung A30)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.245
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Yaklaşık 10 gün önce Vodafone'nun bir bayisinden kontratlı olarak Samsung A30 aldım. Cihazda genel olarak bir sıkıntı yok ama, bir gün navigasyonu kullanmaya çalışırken düzgün işlemedi. O gün çok dikkat etmedim, ama sonraları detay baktığımda, konumu sadece wifi veya hücresel veriden alabiliyor, GPS Status programı ile de baktığımda hiç bir şekilde hiç uydu görmüyor açık havada. Belki 15 dk bekledim.

    Sonra yabancı forumlara da baktığımda, bunun sıklıkla yaşanan bir problem olduğunu okudum.

    Bu haliyle cihazın ayıplı, ve iade hakkım olduğunu düşünüyorum. Sonuçta özelliklerinde GPS olduğu yazılı ama çalışmıyor.

    İzlemem gereken süreç nasıldır? Aldığım şubeye mi götürmem lazım, yoksa Samsung servisinde bir yazı mı almam lazım.. Bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim..

    Teşekkürler

    Şurada da Samsung sitesi üzerinde sorun belirtilmiş ama cevapsız kalmış..
    https://us.community.samsung.com/t5/Other-Mobile-Devices/A30-GPS-issue/m-p/581713#M8496



  • Servis raporu ister.. Sonrasın da adım adım ilerlenir..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.