Şimdi Ara

C Sınıfı Hatchback Önerisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
913
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj




  • İçlerinde en mantıklısı fiat bravo, en iyisi mazda 3, en optimumu kia ceed.

    Bravo:
    ++Uygun fiyat olması avantaj.
    --Yarı otomatik rezalet şanzıman, gürültülü motor.

    Ceed
    ++Donanım, güçlü motor, donanıma göre uygun fiyat.
    --Çift kavrama,

    Mazda 3
    ++Konfor, yalıtım, motor şanzıman, şanzıman.
    --Yüksek fiyat, düşük donanım


    Önceliğinize göre belirleyin. Mazda 3 sedan geçenlerde test ettim, çok beğendim. Bu sınıfın en iyi araçlarından bana göre. Ama o bütçeye çıkınca da insan kararsız kalıyor, alternatif çok.
  • Hocam sedan düşünürsen Jetta highline alabilirsin o fiyata cillop gibi 15 bin km falan full donanımlı gıcır bir Jetta gider.

    Yine bir düşün derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Car_sedan

    Hocam sedan düşünürsen Jetta highline alabilirsin o fiyata cillop gibi 15 bin km falan full donanımlı gıcır bir Jetta gider.

    Yine bir düşün derim
    Golf olabilse düşürdüm hocam ama jettayı oldum olası sevemedim.
  • İçlerinde en mantıklısı fiat bravo, en iyisi mazda 3, en optimumu kia ceed.

    Bravo:
    ++Uygun fiyat olması avantaj.
    --Yarı otomatik rezalet şanzıman, gürültülü motor.

    Ceed
    ++Donanım, güçlü motor, donanıma göre uygun fiyat.
    --Çift kavrama,

    Mazda 3
    ++Konfor, yalıtım, motor şanzıman, şanzıman.
    --Yüksek fiyat, düşük donanım


    Önceliğinize göre belirleyin. Mazda 3 sedan geçenlerde test ettim, çok beğendim. Bu sınıfın en iyi araçlarından bana göre. Ama o bütçeye çıkınca da insan kararsız kalıyor, alternatif çok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    İçlerinde en mantıklısı fiat bravo, en iyisi mazda 3, en optimumu kia ceed.

    Bravo:
    ++Uygun fiyat olması avantaj.
    --Yarı otomatik rezalet şanzıman, gürültülü motor.

    Ceed
    ++Donanım, güçlü motor, donanıma göre uygun fiyat.
    --Çift kavrama,

    Mazda 3
    ++Konfor, yalıtım, motor şanzıman, şanzıman.
    --Yüksek fiyat, düşük donanım


    Önceliğinize göre belirleyin. Mazda 3 sedan geçenlerde test ettim, çok beğendim. Bu sınıfın en iyi araçlarından bana göre. Ama o bütçeye çıkınca da insan kararsız kalıyor, alternatif çok.
    Kullandığım Bravo benzin+lpg idi. Dizel konusunda fikrim yok, gürültülü olabilir. Ama şanzımanı konusunda aynı fikirde değilim.

    Ceed in çift kavraması neden eksi hocam? Bilgim hiç yok.

    Mazda nın fiyatı dediğiniz gibi bir tık fazla geldi, donanım olarak Ceed ile mi kıyasladınız?
    Mazda da eksik olan donanım neler peki?




  • fofer kullanıcısına yanıt
    Fiat bravo dizeldeki yarı otomatik tek kavrama şanzıman emin olun kötü bir şanzıman. Konfor konusunda sınıfta kalır. Kullanıma bağlı baskı balata masrafı oluyor.

    Ceed'in şanzımanı çift kavrama yarı otomatik. Bu şanzıman türü de genel olarak sıkıntılı. Kavrama, mekatronik vs arıza yapabiliyor ve masraf açabiliyor.

    Mazda ceed'e göre donanımsız. Mazdanın donanımlı versiyonları power, power sense olarak geçiyor. Refleks donanım da kötü sayılmaz. Geri görüş, anahtarsız giriş, led far vs yok.
  • bravo harbi garaj arabasiymis. dizeli nispeten sesli calisir. ama saglam aractir. siz iyisi mi digerlerine bakın.
  • Bravoya 68 bin verilmez, komik fiyat, iyice uçurdular arabanın piyasasını...

    Bravo da cruze gibi 50 bin ve altında mantıklı olan bi araç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 23 Nisan 2019; 16:49:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu Kia ceed önceki nesil değil mi? Multimedya sistemi dahi yok araçta, eski kalıyor. Bravo falan baya eski, bunları ayrı, Mazda ve Astra'yı ayrı düşünmek lazım.

    Mazda 3 dizel kullanıcıları enjektör arızaları, bildiğim kadarıyla yakıt pompası değişimi ve yüksek rakımlarda arıza ışığı yakma gibi bazı sorunlar yaşadılar. Ayrıca bu motorların aşırı agresif çalışan bir DPF temizleme durumu var, neredeyse 180-200km'de bir Dpf temizliyor, normalde ekonomik olan motorun ortalaması bu yüzden benzinli modele yaklaşıyor. Asla ve asla kısa mesafelerde kullanılacak araçlar değiller. Performans desen, sınıfında altlarda. Fiyat desen yüksek, yani bende Mazda 3 benzinli modelini kullanıyorum severek ama dizel modelde neresinden baksam pek mantık göremiyorum.

    Mazda 3'ün dizelinden sonra Astra 136hp dizeli kullanmıştım örneğin, Astra'nın gidişi neredeyse 2.0lt dizelleri andırıyor Mazda'dan sonra. Tüketim olarak da bir fazlası yok.

    Astra'nın temel eksisi Mazda gibi tok ve konforlu olmaması. Mazda'da vitese takıp tekerlek döndüğü anda, bütünlüğü ve kaliteli yürür aksamı görüyorsun. Kasisten uçarak geçsen de, bozuk yolda kafana göre gazlasan da hiçbir yerden ne ses geliyor, ne de arabanın dengesi bozuluyor. Yolu umursamaz bir yapısı var, iyi premium sedanlara kafa tutan bir sürüşü var. Sanki hep ilk nesil A serisinin en baştan olması gereken ama olmadığı kalitede sürüşü sunan araba gibi gelir bu nesil Mazda 3.

    Kilit nokta şu, Opel'i kullanırsan, ben arabanın sürüşünü konforunu sevdim tatminkar dersen Opele yönel. 2.el önemli mi bilmiyorum, eğer öyleyse Astra çok daha avantajlı, hatta Ankara şuan Mazda showroomu bile yok, geleceği meçhul adamların açıkcası. Geri kalan konularda çok aman aman farklar yok zaten iç genişlikleri falan aynı gibi, Mazda'nın sürüş pozisyonu daha sportif, Opel'in arka cam alanları daha fazla, bagajlar aynı. Genel yalıtımları benzer, yol sesi yalıtımları iyi asfaltta aynı gibi, çakıl asfaltta Mazda'nın daha kötüdür muhtemelen. Dediğim gibi ana farklar, Opel'in çok daha üstün motoru ve piyasası, Mazda'nın tokluğu ve sürüşü.

    Pek donanım meraklısı olmadığım için o dönem Opel'de ne var Mazda'da ne var bakmamıştım açıkcası ama Mazda'nın donanımları motion-reflex diye giderken birden power donanıma sıçrıyor. Xenon'lar, 18jant ısıtmalı koltuk, head-up display, Bose vb baya bir donanım yığılıyor. Opel'de de dynamic bakmıştım, Mazda kadar ıvır zıvır dolu değildi ama gayet yeterliydi donanımlar bence.




  • hocam şu an alabileceğin en mantıklı araçlar egea veya megane dır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Bravoya 68 bin verilmez, komik fiyat, iyice uçurdular arabanın piyasasını...

    Bravo da cruze gibi 50 bin ve altında mantıklı olan bi araç
    Bir ara bravo bakıyordum. kendi sitesindeki arkadaslar el birligi yapip fiyatlari yukselttiler. Tabi ters tepti. Bravo nun mantikli olmasinin sebebi fiyatinin uygun olmasıydı. Fiyat avantajida kalmayinca vazgectim bravodan. Oncesinde punto kullaniyordum. Bu fiyatlarla kesinlikle bravo almam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf gerçekten c sınıfınin lideri. Kalite, performans ve güvenlik konusunda tatmin edici bir araç. Kullandığım dönemde çok memnun kalmıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C hb için mazda3 ve peugeot308 harici araca bakmazdım, bakmadım 308 aldım. Bence o apaçi elinden çıkmış astra ilanını kafanızdan silin. Otomatik olmamak kaydıyla golfe de bakabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi macropolo -- 23 Nisan 2019; 20:45:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mazdada şuan önden çekişli araçlarda bulunan dünyadaki en iyi şanzıman var hocam inceleyebilirsiniz ama 2. eli sıkıntı olan bir araçtan herzaman uzak durma taraftarıyım ben dünya hali ne olacağımız belli olmaz gerçi durumunuzu bilemem. ben olsaydım bu seçenekler arasında ceed alırdım fakat tork konvertörlü olanlara yönelirdim çift kavrama herzaman sıkıntı zaten 3 4 yıl daha ömür biçiyorum o şanzımana, ford,jaguar,volvo yeni araçlarında powershift yok tekrar tam otomatiğe geçti.
  • Bravo uygun fiyatından dolayı tercih edilebilecek bir araba fakat 70bin vermek icin cıldırmıs olmak lazım. Mazda veya astra arasında tercih yapardım ben olsam. Leon da dusunulebilir mazdaya gore de astraya gore de vasat bi araba ama Golf'e ucuz bir alternatif oldugu yadsınamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kia Ceed 2017 model, dizel otomatik, 30.000 km. de Concept plus paket. Hatasız, cam tavanlı bir araç buldum sanırım onu alacağım.
    102 Bin TL. ye anlaştık gibi. Sizce fiyat nasıl arkadaşlar?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.