Şimdi Ara

Kendi kendine paket aktif etme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.236
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese selamlar. Vodafone faturasız hattim var. Az önce telefonu normal bir şekilde kullanırken bi sms geldi 7000'den, talebiniz alınmıştır gelen onay mesajindan sonra paketi kullanmaya başlayabilirsiniz diye. Sonra 6tl kesildi hesabımdan ve haftalık oyunpass paketi ile ilgili mesajlar gelmeye başladı. Müşteri hizmetlerini aradığımda vodafone uygulamasından alındığını söyledi ama uygulamayı açmadım bile. Kendi kendine bu iş nasıl oldu.

    Daha önce de vodafone'dan 2 3 defa "vodafone faturasıza hoşgeldiniz" temalı smsler geliyordu, mesajlarda 1gb hediye internet hattınıza tanımlanmıştır yazıyordu ama internet falan gelmiyordu. Bugün bu olay da olunca biraz tırsmaya başladım bi olay mı dönüyor diye. Müşteri hizmetleri yardımcı olmadı bi güvenlik problemi olup olmadığı konusunda. Bi fikri olan var mı acaba



  • Birilerine telefonu vermişsen yanlışlıkla almış olabilir. Sistemsel hata olsa tonlarca konu olurdu sanırım. Yada ekrana çıkan mesajlara yanlışka tamam denmiş olabilir başka açıklaması yok yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunahan_tusem

    Birilerine telefonu vermişsen yanlışlıkla almış olabilir. Sistemsel hata olsa tonlarca konu olurdu sanırım. Yada ekrana çıkan mesajlara yanlışka tamam denmiş olabilir başka açıklaması yok yani.
    Telefona benden başka dokunan olmadı, mesaj geldiği sırada normal bir şekilde internette geziyordum uygulama bile açılmadı, en son dün bu saatlerde tl yüklemek için girmiştim.
  • musterihizmetleri@vodafone.com

    Buraya numaranla beraber durumu anlatan eposta at detayli inceleme baslatilsin.
  • Vodafoneden hediye kazandınız,hediyeniz hattınıza tanımlanmıştır şeklinde mesajlar geldiği ama hatta bu hediyelerin tanımlanmadığına dair forumda sık sık.paylaşımlara denk geliyoruz. İlk sizde olan bir durum değil. Ben de 2 ay önce bu durumu yaşadım,6 ay boyunca tarifeye ek 1 GB hediye internet hattınıza tanımlanmıştır mesajı geldi.Hattıma 10 saat boyunca internet gelmeyince müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri hizmetleri uzattı durdu araştırdı sistemden,sonra ekran görüntüsü alıp mail gönderebilirmisiniz diye. Ekran görüntüsünü alıp mail attım,tam 6 gün sonra dönüş yaptı genel merkezden arıyorum diyen biri,ve mesajı dikkate almayın sistemsel hata dedi. Bunu yaşadım ama forumda konu açmadım,sadece bir konuda yazdım.

    Hattımı taşıma başvurusu yaptım başka operatöre,taşınmasına 1 gün kala
    bir gece hattımdan 5 TL kesildi,hemen aradım telsiz ücreti dendi,oysa önceki ay çekilmişti. Telsiz ücreti 2 ay olsa 2.32 x 2= 4.64 tl yapar,ama çekilen 5 TL.
    Müşteri hizmetlerindeki ilk çıkan bayan birşey yapamam dedi,çok kızdım kapattım yeniden aradım,Ahmet diye çok güzel saygılı konuşan biri çıktı,sistemsel hata dedi tak diye parayı hattıma gönderdi.
    Ben isterim ki Vodafone iyi olsun,bu tür sorunlar yaşanmasın yararlanalım, ama Vodafone gittikçe kötüye gidiyor ve ben sistemsel hata dedikleri bahaneye inanmıyorum,bilerek çarpabildiklerini çarpıyorlar. Bu planlanmış bir işleyiş diye düşünüyorum. Sadece bu örnekle konuşmuyorum,bir çok yaşadığım var Vodafonede buna benzer. 14 yıldır ana hattım Turk Telekomda,yoğun kullandığım diğer hatlarım Vodafonede,14 yıldır Turkcell kullanmıyorum malum sebeplerden ama 14 yı sonra Vodafonedeki 2 hattı Turkcell'e taşıyıp 14 yıl sonra Turkcell kullanmak zorunda kaldım. Vodafone bu kadar rezil duruma gelmeseydi inanın Turkcell ile işim olmazdı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emekli Komutan -- 22 Nisan 2019; 4:4:7 >
  • Teşekkur ederim mail atıp sonuç hakkında bilgilendiririm.
  • Muhtemelen netden gezinirken popup reklam gelmişdir ekrana HIZLICA YANLIŞLIKLA ONAYLAMIŞ olabilirsin vodafone yanımda kullanıyorsan uygulama ayarlarında ver uyuguılama izinlerini kapat ve bu bu mesajları engelemek için Sms ile KAPAT yazıp 7232 e sms gönderiniz. sms ile IPTAL yazıp 5203 gönderiniz
  • Vodafone ekipde köklü degisimler yapmalı bu akfayla ilerlemezler cazibesi pek kalmadı cidden ben az kullanım yapıyorum hız vs yetıyor dıye kalıyorum ama yakında tahhut sonu degisdiririm gibi duruyor.
  • Hocam bunlar nasıl insan benim faturalı hattımın bitmesine 2 ay kaldı ve aradılar bize şimdilik 23 tl ödeyeceksiniz bitene kadar sonra yenilemek isterseniz 25 tl dediler sonra yeniledik mesajlar felan geldi tıklamadım bile yukarıdan okudum sadece sonra sabah uyandık 78 tl vodafone red paketiniz onaylandı dedi 25gb 4000dk vermişler hiç bir şey yapmamamıza rağmen sonra gne müşteri hizmetlerine bağlandık bu sefer de ısrarla siz onaylamışsınız diyor ve 25 tl geçersiz olmuş 30tl yapmak zorundaymışız hocam bu nasıl zihniyet bu nasıl insanlık anlamakta zorluk çekiyorum bunları şikayet etmenin bir faydası felan olur mu?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.