Şimdi Ara

İlk oyunumu yayınladım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.850
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba. İlk oyunumu Google Play'de yayınladım. Bir göz atıp tavsiyede bulunursanız sevinirim.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.DesignXDevelopment.SpaceDuties



  • Tebrikler ^^

    Hangi dilde yazdınız ve hangi platformu kullandınız?
  • Izahaya kullanıcısına yanıt
    Unity'de (zaten oyun başında logosu çıkıyor) C# dilinde.
  • Aslında genel olarak oyunun mantığını beğendim ama oyuna işlediğin tema çok cıvıl cıvıl ve çocukça durmuş biraz. Yani bir halka veya basit bir objeyi önündeki silahla koruma, hatta bazen silahla spawn olan 5 saniye 10 saniye kalkan veren (veya bir miktar hp veren) upgradeleri de vurup toplayabilme olayı mantıken güzel, gittikçe de zorlaştıkça vakit geçirmelik iyi bir oyun olur ama dediğim gibi tema çok abartılı ve fazla cıvıl cıvıl. AA tarzı düz bir tasarımla tutulabilen bir oyun tarzı yaratmış olabilirdin. Neyse oyun fena değil, eline sağlık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fulton -- 20 Nisan 2019; 18:31:41 >
  • Fulton F kullanıcısına yanıt
    Değerlendirmeniz için teşekkürler. Oyunu sıkmaması için biraz renkli yapmak istedim. İlerde yeni özellikler eklemeyi planlıyor, üzerinde çalışıyorum.
  • Uygulama indirilebilir .apk dosyası olarak var mı? Google Play kullanmadan indirebileceğimiz?
  • İlk defa oyun yazmış birisi olmanız nedeniyle hevesiniz ve gayretinizden dolayı sizi tebrik ediyorum...

    Güzel olmuş...
  • haXan2849 H kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler
  • Hocam c ve c++ bilen birisi c# nekadar sürede ögrenebilir?.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KOEMAN32

    Hocam c ve c++ bilen birisi c# nekadar sürede ögrenebilir?.
    C ve C++'ı ne kadar biliyorsunuz biliyorum derken? Onun dışında zaten bunları bilmeseniz de C# öğrenilmesi kolay bir dil. Ama Unity için soruyorsanız Unity'de zaten saf C# kullanılmıyor, C#'ın script dili kullanılıyor. Temel bazı şeyleri bilen herkes(algoritma ve yazılım mantığı, döngüler, if-else gibi temel şeyler) Unity'yi öğrenmeye başlayabilir.
  • Fulton F kullanıcısına yanıt
    C ve c++ da iyiyim. Ozaman bi deniyim.
  • Hocam scriptleri paylaşabilme şansınız var mı?
  • Ne anlamı kalıyor o zaman
  • x76 kullanıcısına yanıt
    Nasihat veriyor gibi gözükeceğim ama lütfen bu kafayla gitmeyin. Yazdığınız kodu paylaşmaktan çekinmeyin. Arkadaş merak edip kodlarını incelemek istemiş. Github'da projelerini open source olarak paylaşan insanlar olmasaydı şuan bu aşamada olmazdık. Kodu paylaşmak size bir şey kaybettirmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Joshualinekano

    Nasihat veriyor gibi gözükeceğim ama lütfen bu kafayla gitmeyin. Yazdığınız kodu paylaşmaktan çekinmeyin. Arkadaş merak edip kodlarını incelemek istemiş. Github'da projelerini open source olarak paylaşan insanlar olmasaydı şuan bu aşamada olmazdık. Kodu paylaşmak size bir şey kaybettirmez.
    Katılıyorum.
  • Eline sağlık.
    Güzel bir uygulama olmuş.
  • Hayırlı olsun diyelim. Küçükten başlamak gerek tebrik ediyorum...
  • Reis, ateş eden topunu boyutunu küçült birde hızını biraz artır...
  • Joshualinekano kullanıcısına yanıt
    Adam para kazanmaya yönelik, emeğiyle bir oyun yapıyor ve bunu Play Store'da yayınlıyor. Bunu neden sanki rastgele bir kütüphaneymiş gibi düşünüyorsunuz ki? Böylesine bir oyunun kaynak kodlarını paylaşmak ne denli mantıklı? O zaman bırak kodu, tüm assetleri de paylaşsın, grafikleri, modelleri...

    Ancak derseniz ki, "Hocam şu şu şu sistem nasıl yapılabilir? Bir fikir verebilir misiniz?" veyahut "Şu işlem nasıl daha optimize hâle getirilebilir?" o zaman yardımcı olunabilir. Aksi ve mevcut hâlde OP'ı destekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Joshualinekano

    Nasihat veriyor gibi gözükeceğim ama lütfen bu kafayla gitmeyin. Yazdığınız kodu paylaşmaktan çekinmeyin. Arkadaş merak edip kodlarını incelemek istemiş. Github'da projelerini open source olarak paylaşan insanlar olmasaydı şuan bu aşamada olmazdık. Kodu paylaşmak size bir şey kaybettirmez.
    Ticari hiçbir oyun kodunu paylaşmak zorunda değildir. Ben nasıl bugün gidip büyük oyunların copyright oldukları halde source kodlarına erişemiyorsam sende başka bir oyunun source koduna legal bir şekilde erişemezsin.

    github EaGames
    github Ubisoft
    github IndieGames

    böyle şeyler göremiyorum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.