Şimdi Ara

araçım deli gibi yağ yakıyor clio3

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
1
Favori
2.739
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2008 model clio 3 1.5 turbo dizel 1500 km de 4 litre yağ yakıyor 292bin de son 35 bin kmden beri böyle aracımı bir yerde makineye soktum turboda arıza var baktır demişti sizce motor da problem varmı? turbodan mı oluyor
    not: aracım ilk calıstığı zaman öyle böyle duman atmıyor mıtor ısınınana kadar cok duman atıyor ısındıktan sonra cok az mavi duman atıyor uzun yolda daha fazla yakıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • O kadar fazla yağ yakıyor ise , reftefeye girmesi gerekir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • o arabaların motorunun psitonları zamanla zarar görüyor. Büyük ihtimalle erimeye başlamıştır. Ya turbo yağ sızdırıyor pistonlara yada enjektör fazla işeme yaptığından piston ve segmanlar erimeye başlıyor
  • daha kalin yag koy. 20 50 gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 300000 km de ki aracınızın motoru maalesef yenilenmesi gerekiyor.
    Restore katkı veya Kalın Yağ ile yama yaparak kurtaramazsınız, belki satana kadar idare eder ancak.

    https://www.hepsiburada.com/restore-motor-onarici-250-ml-p-OTRSTMTRO01?magaza=Hepsiburada#reviews


    https://www.otoarizasi.com/yag-yakan-motora-ne-yapilir-cozumlu/

    .

    Ya pazarlık yaparak yetkili serviste aracınızın motorunu garantili yenileyin,
    Ya da hiç masraf etmeden masrafı düşerek,
    ucuz bir fiyata aracınızı satın,
    Böyle büyük bir masraf yaptıktan sonra da araba düzen tutmayınca başınız daha çok ağrıyor.
    Alıntı;
    dizel motorlara benzinli araçlardaki gibi 500 TL'ye segman atılamıyor, dizel bir motor yağ yakmaya başladımı komple motor yapılıyor, kendi aracınız ve KULLANICI iseniz 10.000 - 20.000 TL'den aşağıya yenilenemiyor..
    Dizel bir araç %75 motor problemi olduğu veya olmaya başladığı için satışa çıkarılır,
    bu sebeple dizel araç alırken piyasa fiyat ortalamasının 3-4.000 TL altı teklıf edilir,
    muhtemel problemlerin telafi hakkı olsun diye, satıcının motor problemi yok demesinin pratikde bir önemi yok,
    hangi satıcı malım kötü derki, bunlar tecrübedir, tecrübeli bir dizelci, motor üflemeye başlayınca aracı satar,
    yağ yakmasını beklemez,
    ya başına dert olur yada satışda pazarlık payları büyür....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Büyük ihtimal motordan. Rektefeyle düzeltilir. Cliosu olan bir tanıdığım yaptırmıştı 3 bin civarı tutmuştu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • istanbul'da isen Bahçeşehir evren sanayide nihat usta var . renault özel servisi götür baksın hocam. 15 yıldır müşterisiyim daha üzmedi.
  • Motor hakkın rahmetine kavuşmuş.Rektefiye motor yaptır takribi 8-10 bin iyi gitmiş motor bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracınızın yağ tüketimi yakıt tüketimine yakın. (4 litre kaliteli yağ 200tl)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÜmitHoca

    Aracınızın yağ tüketimi yakıt tüketimine yakın. (4 litre kaliteli yağ 200tl)
    Dediğim gibi eski 1.5 dcilerde kronik sorun , pistonun üzerine yağ damlayıp ısı yükselmesi yüzünden bu sorun oluşmuştur. Rektifiye yaptırırken yağ nereden geliyorsa o sorunuda çözün yoksa tekrarlayabilir. Enjektörlerin püskürtme miktarınıda ölçtürün.

    Enjektör temizliği , ölçüm ve kodlama genelde 4 tanesini toplamda 200 liraya yaparlar.Kodlama cihazı olmayan yerede götürmeyin. Değerler Motor beynine işlenecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-92A2F8722 -- 7 Nisan 2019; 15:22:22 >
  • Öncelikle turbo kontrol ettirilmeli, turbo yağ keçesinden motora yağ kaçırıyor olabilir veya intercooler varsa yağ intercoolera doluyor olabilir motor ambeleye kalkabilir biran önce turboyu göstermekte fayda var, turboda sıkıntı yoksa o zaman motora bakılmalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-92A2F8722

    Dediğim gibi eski 1.5 dcilerde kronik sorun , pistonun üzerine yağ damlayıp ısı yükselmesi yüzünden bu sorun oluşmuştur. Rektifiye yaptırırken yağ nereden geliyorsa o sorunuda çözün yoksa tekrarlayabilir. Enjektörlerin püskürtme miktarınıda ölçtürün.

    Enjektör temizliği , ölçüm ve kodlama genelde 4 tanesini toplamda 200 liraya yaparlar.Kodlama cihazı olmayan yerede götürmeyin. Değerler Motor beynine işlenecek.

    Alıntıları Göster
    Hocam direk servise götürmeyi düşünüyorum fakat cılgın rakamlar duyup üzülmek istemiyorum kararsız kaldık sanayi biraz sıkıntı gecen bi arkadasım kangoda motor kitledi usta 6 aydır cıkaramıyor 8 sefer cıktı hepsinde de motor tekrar yandı servis garanti veriyor diye biliyorum servise ariza tesbitini yaptırsam motorda ne sıkıntı var falan desem kaça bakarlar ortalama bilginiz varmı? ankara da yaşıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yapacagın işi anlatıyorum. motorun içine motor temizleme sıvısı atıyorsun.
    motor yagını tamamen süzüyorsun. sonra motora bir derece daha kalın yağ ile çalıştırıp üzerine bor katkısı atıyorsun.
    defalarca test ettim. eski araçlarda yağ yakışını %50 den fazla azaltıyor.
  • atrix1212 kullanıcısına yanıt
    1500 km den %50 azaltsa 4 litreden 2 litreye düşer. Hani olmazda hadi varsayalım ki oldu. Yinede 1500 kmde 2 litre yağ yakmak nedir. O kadar yağ masrafına katlanacaksa Wankel motorlu Rx8 falan alsın bari.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.