Şimdi Ara

Google, yeni oyun servisi Stadia için olması gereken internet hızı gereksinimlerini açıkladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
2
Favori
3.514
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Haberlerimizde sizlere duyurduğumuz üzere, Google geçtiğimiz hafta Stadia adını verdiği yeni oyun akış hizmetini duyurdu. Bulut tabanlı bu hizmet, kullanıcıların Chrome tarayıcısında, Chromecast veya akıllı telefonlarında konsol kalitesinde oynlar oynayabilmelerini sağlıyor. Tabii ki bunun için iyi bir internet bağlantısının da olması şart.

     


    Fiyatlandırma henüz belli değil


    Google Stadia'nın başındaki isim Phil Harrison, Kotaku'ya yaptığı açıklamalarda, 1080p çözünürlük ve saniyede 60 kare hızındaki oyunlar için 25 megabit hızında internet bağlantısının olması gerektiğini belirtti. Harrison, 4K çözünürlük ve 60 kare hızındaki oyunlar için ise internet hızınızın 30 megabit olması gerektiğini ifade ediyor.


    Oyuncuların bu standartlarda internet bağlantı hızına sahip olmamaları durumunda ise Stadia, oyunları mevcut internet hızına göre düşük bir çözünürlükte oynatacak. Google'ın bu yeni gizmetinin önümüzdeki aylarda hizmete sunulacağı açıklanırken, fiyatlandırma konusunda henüz bir bilgi paylaşılmış değil.

      







  • Saf herif online oyunlarındaki 80 ping ile oyun arasındaki 80 pinglik delayı aynı şey mi sanıyorsun.

    Sen W A S D bastığında 0.001 saniyede tepki verir ve sonra bunu network yollayarak diğer oyunculara senkronize eder
    Şimdi W A S D bastığında 1 saniye sonra tepki vericek. Sağ tıklıcan 1-2 saniye sonra tepki vericek üstüne online oyunsa ekstra bir ping de giricek.
    Tuşa bastığında 2 saniye geç tepki vermesini
    Singleplayer oyuna bile anlık 35mbit internet vermen gerektiğini (aynı interneti kullanan diğerleri varsa yandılar)
    60 FPS Kilitli kalmasını
    Ekstra Ücret Ödemeyi
    4K deseler bile yandan yemiş çakma 4K olması
    Oyunları Modlayamamak
    Görüntü Pixelleşmesi ve Oyunun Kasıyormuş havası vermesini
    gibi daha fazlası olan eksileri görmezden geliceksen sıkıntı yok.
  • hiç inandırıcı gelmiyor...

  • Asıl konu ping süresi; hız bundan sonra geliyor.

  • birden kendimi 512k kullandığım zamanlardaymış gibi hissettim !

  • rakipsiz bir servis olacak

  • Türkiye de hayalden öteye gidemicek maalesef :(

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Biz 16 megabiti zor buluyoruz oda altyapımız 13 megabiti destekliyor benim yaşadığım yer için söylüyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • PC toplamaya gerek yok yani

  • türknet ile stadia'ya hazırız!

  • 75mpbs netspeed ile hazırım

  • Single player oyunlarda ping ne kadar/ne derece fark eder? Multiplayer gibi sıkıntılı olma durumu söz konusu mu?

  • Bu sistemlerin düzgün çalışması için çok hızlı bir bağlantıya gerek yok. Önemli olan stabil bağlantı. Ama yine de online fps oyunlarında sıkıntı olur diye düşünüyorum. Single oyunlarda daha başarılı işler.

  • 50 mbps türktelekom umarım yeter ps4 ü satıp çıktığı an geçmeyi düşünüyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tam twhmin ettiğim gibi türkiye için söylüyorum çöp oldu bile konsol candır devam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1080p60 için 25 4k60 için 30 mbit internet demişler ama çözünürlük 4 katına çıkarken bağlantı hızının yüzde 20 artması garip. Bitrate mi düşük olacak ?

  • WmGMD W kullanıcısına yanıt
    Aynı soruyu bende merak ediyorum değerlerde tutarsızlık var gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sistem patlar demedi demeyin daha da pc yada konsolun yerini alamaz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Deswaaa kullanıcısına yanıt
    Konsolun gucu sınırlı. Bunda ise guc sınırsız. Konsolun sunabilecegi islem kapasitesinin belki 100 katinda islem kapasitesinde oyun sunabilecek bu servis. Konsol satin almaya gore de cok daha ekonomik olacak.

  • WmGMD W kullanıcısına yanıt
    Aslinda cevap (Google Translate ile ceviri) şöyle: Geçtiğimiz yılın ekim ayında başlayan Project Stream testimizle bunun çoğunu test edebildik. 1080p elde etmek için saniyede 60 kare, saniyede yaklaşık 25 megabit gerekiyordu. Aslında, ondan daha az kullanıyoruz, ancak önerilen limitimizi koyduğumuz yer.

  • Yunanistan’da falan bir dara center olursa Türkiye’nin en uzak kösesinden bile 50Ms ile oynanır ki oynanır bence.

  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.