Şimdi Ara

Swift Mesajları yardım (Yurt Dışı Transferler, İthalat, İhracat, Akreditif, Harici Garantiler)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
1
Favori
2.158
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Bankacılıkta 28 yıllık Dış Ticaret deneyimi ile bölüm 2015 yılında yöneticisi olarak emekli oldum.

    Swift mesajları, yurt dışı transferler, İthalat ve ihracat işlemleriyle ilgili takıldığınız konularda, genel anlamda veya işlem bazlı

    ÜCRETSİZ destek veriyorum.

    Her türlü Swift Mesajları, Yurt içi yada yurt dışı Döviz Transferleri (gelen ve giden bedeller) UCP-600; Teslim Şekilleri, Akreditif İnceleme, Uluslararası Ticari Kurallar, İthalatta Ödeme Şekilleri, İhracatta Ödeme Şekilleri, Kabul Kredili İşlemler, Avalli İşlemler İskontolu İşlemler, Tahsil Vesaikleri, Yurt dışı Alım-Satım Sözleşmeleri, Harici Garantiler ve Kontr-Garantiler.

    Her türlü sorularınızı buraya yazabilirsiniz yada özel mesaj ile gönderebilirsiniz, hızlı bir şekilde dönüş yaparım.
    Ayrıca bana mail ile de ulaşabilirsiniz: izmirgm@gmail.com


    Sevgilerimle,

    Gökhan



    ÖNEMLİ BİLGİ:

    1 - Döviz Transferlerindeki sorunların büyük bir çoğunluğunun;

    Bana iletilenkonulardan tespit ettiğim kadarıyla, bankaların mobil uygulamalarından / internet sitelerinden manuel olarak yapılan veya farklı Transfer Sistemleri aracılığı ile yapılan işlemlerde ortaya çıktığı görülmektedir.

    "Yanlış yada eksik girilen bilgiler, iletişimsizlik, karşıda fiilen bir muhatap bulamamak" bu sorunların temel kaynağı. Bu nedenle yurt içi yada yurt dışı Döviz Transferlerini mutlaka şubeye giderek yazılı talimat ile (varsa ekine bilgi içeren ilave belgeleri de ekleyerek) yaptırmanızı tavsiye ederim.

    Hatta kambiyo yetkisi olup bu işlemleri fiilen kendileri yapan şubeleri tercih ederseniz çok daha iyi. Özellikle (İhracat, İthalat, Görünmeyen Kalemler ve Sermaye Hareketleri gibi) resmi yada önemli bir transferiniz varsa kesinlikle yetkili şubelere danışarak belge ibrazı ile yapmanızda fayda var...

    2 - Sahte olması yüksek ihtimalli swift mesajlarına dikkat !

    İşlem hacminizin çok çok üstünde rakamlarla (yani yüz binlerce yada milyonlarca EUR / USD'lık) direkt size gelen, transfer yada ödeme garantisi mesajlarına kendi bankanızdan resmi yollarla ihbarı yapılmadıkça itibar etmeyiniz. Böyle aşırı yüksek meblağ içeren ve firmalara direkt gönderilen bu tür mesajların sahte olma ihtimali yüksektir.

    3 - Sorun yaşadığınız çok yüksek tutarlı transfer işlemlerinizde çözüm için mutlaka bankanız ile görüşün.

    4 - Özelden yazanlar lütfen dikkat; "özel mesaj kullanımınız kapalı" ise size malesef cevap yazamam, buna dikkat edip gerekli düzeltmeyi yapmanız iyi olacaktır...


    Not: Daha önce özel bir mesaj altında yardımcı olmaya çalıştığım konu linki aşağıda olup, daha genel bilgileri içeren ana bir konu olabilmesini teminen, burada yeni bir başlık oluşturmaya çalıştım.

    Yurt Dışı Para Transferi Alıcıya Paranın Ulaşmaması

    https://forum.donanimhaber.com/yurt-disi-para-transferi-aliciya-paranin-ulasmamasi--114642235



    Swift Mesajları yardım (Yurt Dışı Transferler, İthalat, İhracat, Akreditif, Harici Garantiler)

    Swift Mesajları yardım (Yurt Dışı Transferler, İthalat, İhracat, Akreditif, Harici Garantiler)

    Swift Mesajları yardım (Yurt Dışı Transferler, İthalat, İhracat, Akreditif, Harici Garantiler)

    Swift Mesajları yardım (Yurt Dışı Transferler, İthalat, İhracat, Akreditif, Harici Garantiler)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokmay -- 30 Mart 2024; 6:29:40 >







  • abi mesaj attım, zamanında yine yardımcı olmuştun tekrar böyle bi sıkıntı yaşadım
  • Merhaba, özelden detayları yazmışsın, ben de cevapladım. Umarım sorun en kısa sürede çözülür kardeşim...
    Sevgilerimle...
  • Merhabalar Gökhan abi,


    özelden swift hakkında yaşadığım bir problemi sizlere yazdım. Bana da yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum.

  • burnaldinho B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, cevap yazdım. Haberleselim tekrar...
  • Gökmay bey merhaba,



    hollanda'ya aynı gün valörlü 5 ağustosta 12den önce swift yaptım, 8 ağustos sabah 6 da aracı banka ücreti yansıtılmış hesabıma. bugün 9 ağustos fakat hala alıcıya ulaşmamış para. muhabir bankaya gittikten sonra ne kadar sürede alıcıya ulaşır para? acil bir gönderim olduğu için en geç bugün ulaşması gerekiyordu. paranın nerede olduğunu öğrenme şansım var mı?

  • hbetull H kullanıcısına yanıt
    Aynı gün valörlü demek aynı gün alıcı hesabına geçmesi demektir. Elinizde Swift mesajı varsa detaylara bakmakta fayda var.

    ​ᧁö𝘬​ꫝꪖ​ꪀ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokmay -- 9 Ağustos 2022; 16:29:4 >
  • gokmay kullanıcısına yanıt

    merhaba, şimdi özelden swift mesajını paylaştım sizinle.

  • Arakadaşlar soruyorlar, tekrar yazıyorum, Destek, Yardım, Fikir Alıverişi, Bilgi Paylaşımı tamamen ;


    Ücretsizdir....


    Mailim: izmirgm@gmail.com


    ÖNEMLİ BİLGİ:


    Döviz Transferlerindeki sorunların büyük bir çoğunluğunun;


    bankaların mobil uygulamalarından / internet sitelerinden manuel olarak yapılan veya farklı Transfer Sistemleri aracılığı ile yapılan işlemlerde ortaya çıktığı görülmektedir.


    "Yanlış yada eksik girilen bilgiler, iletişimsizlik, karşıda fiilen bir muhatap bulamamak" bu sorunların temel kaynağı. Bu nedenle yurt içi yada yurt dışı Döviz Transferlerini mutlaka şubeye giderek yazılı talimat ile (varsa ekine bilgi içeren ilave belgeleri de ekleyerek) yaptırmanızı tavsiye ederim.


    Hatta kambiyo yetkisi olup bu işlemleri fiilen kendileri yapan şubeleri tercih ederseniz çok daha iyi. Özellikle (İhracat, İthalat, Görünmeyen Kalemler ve Sermaye Hareketleri gibi) resmi yada önemli bir transferiniz varsa kesinlikle yetkili şubelere danışarak belge ibrazı ile yapmanızda fayda var...


    Gökhan




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokmay -- 4 Ağustos 2023; 6:53:52 >




  • @gokmay


    Hocam Merhabalar, Swift mesajları, yurt dışı transferler hakkında desteğinizi istiyorum.

    Yardımcı olursanız çok sevinirim.

  • kayaa_mustafa K kullanıcısına yanıt

    Özelden haberleştik....

  • DM atıyorum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: erha-n

    DM atıyorum.

    Swift Mesajları yardım (Yurt Dışı Transferler, İthalat, İhracat, Akreditif, Harici Garantiler) 

  • Bu başlıklar önemlidir, lütfen dikkat....:



    ÖNEMLİ BİLGİ:


    1 - Döviz Transferlerindeki sorunların büyük bir çoğunluğunun;


    Bana iletilenkonulardan tespit ettiğim kadarıyla, bankaların mobil uygulamalarından / internet sitelerinden manuel olarak yapılan veya farklı Transfer Sistemleri aracılığı ile yapılan işlemlerde ortaya çıktığı görülmektedir.


    "Yanlış yada eksik girilen bilgiler, iletişimsizlik, karşıda fiilen bir muhatap bulamamak" bu sorunların temel kaynağı. Bu nedenle yurt içi yada yurt dışı Döviz Transferlerini mutlaka şubeye giderek yazılı talimat ile (varsa ekine bilgi içeren ilave belgeleri de ekleyerek) yaptırmanızı tavsiye ederim.


    Hatta kambiyo yetkisi olup bu işlemleri fiilen kendileri yapan şubeleri tercih ederseniz çok daha iyi. Özellikle (İhracat, İthalat, Görünmeyen Kalemler ve Sermaye Hareketleri gibi) resmi yada önemli bir transferiniz varsa kesinlikle yetkili şubelere danışarak belge ibrazı ile yapmanızda fayda var...


    2 - Sahte olması yüksek ihtimalli swift mesajlarına dikkat !


    İşlem hacminizin çok çok üstünde rakamlarla (yani yüz binlerce yada milyonlarca EUR / USD'lık) direkt size gelen, transfer yada ödeme garantisi mesajlarına kendi bankanızdan resmi yollarla ihbarı yapılmadıkça itibar etmeyiniz. Böyle aşırı yüksek meblağ içeren ve firmalara direkt gönderilen bu tür mesajların sahte olma ihtimali yüksektir.


    3 - Sorun yaşadığınız çok yüksek tutarlı transfer işlemlerinizde çözüm için mutlaka bankanız ile görüşün.


    4 - Özelden yazanlar lütfen dikkat; "özel mesaj kullanımınız kapalı" ise size malesef cevap yazamam, buna dikkat edip gerekli düzeltmeyi yapmanız iyi olacaktır...





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.