Bildirim
Metrobüs yakıt tüketimi!!!!
Kuashidai Mini Kamera Dedektörü Mikro Kamera Bulucu Otel Anti Açık Çekim Casus Kamera Kızılötesi Dedektörü : Amazon.com.tr: Elektronik
https://www.amazon.com.tr/dp/B09BYYNZF3
20 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Bence yol bilgisayarı bozuk... -
Şoförle konuştuk hocam doğru dedi hatta tıklım tıklım dolu olduğunda daha fazla oluyormuşquote:
Orijinalden alıntı: tayfun_aslan
Bence yol bilgisayarı bozuk... -
Tapa gaz gidiyorlar. yakar tabi.:) -
Meteobüs dediğin daha adam akıllı 70 km hızı göremeden sıradaki durağa geliyor. Normal şehir dışı otobüslerle kıyaslamak doğru olmaz. Sürekli bir dur kalk içerisindeler. Bunun yanına ilaveten ısıtma soğutma sistemleride girmekte. -
Normaldir -
İlk kalkışlarda araçların hepsi en fazla yakıtı yakarlar, birde yokuşsa aracin vay haline. Aslinda ilk kalkista veyahut ilk 10,15 km hizlarda elektrik motorlu destek olsa o yakit o kadar fazla olmaz. -
Aracım 1.6 dizel, ortalama tüketimim 4.9 lt
Lakiin kalkışta bi sıkıştırayım 20-25 litreleri görüyorum.
Kıyaslarsak metrobüsünki normal. -
Normal, ben de görmüştüm bir kaç defa. Ortalama tüketimleri 45-55 arası değişiyor genelde. -
Körüklü otobüs daha fazla yük alır... Birde imansızca basıyorlar nasıl olsa belediye ödüyor yakıtı. ... -
Kesinlikle elektrikli metrobüse geçilmeli.Elin Ukraynalısı Kanadalısı bile sokaklarına tel döşeyip telden enerji alan belediye otobüsü yapmışlar takır takır çalışıyorlar.Biz dümdüz hat üzerine mi çekemiyeceğiz. -
Elektrikli sisteme geçilse daha isabetli olur. -
Elektrik zaten pahalı.O yuzden uranyum parçalanmalı -
Yazin tıklım tıklım ve klima açıkken 100 ü geçer diz gaz gidiyor o yükle.. -
Yazılım attırmıştır -
Araç full dip gaz dip fren onun dışında boş ağırlık zaten 20 tona yakın normal -
Ayrica yollarinda tek bir delik yok . Bizde her taraf cukur -
Normal hatta az bile denilebilir. Şehirler arası otobüsler aşağı yukarı 26 litre yakıyor 100 kilometrede. Sabit 110 km/sa gibi bir hızla üstelik uzun yol için tasarlanmış olarak. Yani bu hızda en verimli olacağı hali söz konusu. Taşıyacağı yolcu ağırlığı da belli (46x75 + 560 kg bagaj = 4010 kg). Metrobüs ise daha büyük bir yolcu kapasitesi ile çalışıyor, körük gibi verim kaybı var, daha fazla dingil yere temas ediyor, hızlanma çok fazla yapıyor. 56 litre normal hatta az bile. Anlık tüketim 99.9 göstermesi ise o kadar ile sınırlı olduğu içindir. Bir TIR kalkışta anlık tüketimde kolaylıkla 150-200 litreleri görebiliyor.
Ve yaptığı işe karşılık yaktığı yakıt o kadar da fazla değil. Elektrik bu işe gelmez. O kadar yükle kalkışı sağlayacak akü işi iş değil. Ha metrobüs hattına katener hattı çekip troleybüs çalıştırmak çok daha ekonomik olacaktır. Dizelin de kendine göre avantajları var tabii. Hatta metrobüs şartlarında olmazsa olmazdır dizel.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goodorevil -- 24 Mart 2019; 1:47:52 >
-
valla normaldir konservekutusu gibi bir ilce dolusu insan tasiyor her biri -
valla izmirde elektrikli otobüse geçtiler. Kisa mesafelere onu kullanıyorlar
Meteobüs dediğin daha adam akıllı 70 km hızı göremeden sıradaki durağa geliyor. Normal şehir dışı otobüslerle kıyaslamak doğru olmaz. Sürekli bir dur kalk içerisindeler. Bunun yanına ilaveten ısıtma soğutma sistemleride girmekte.
|
Metrobüslere neden tsi koymuyorlar anlamıyorum.
2.0 tsi 350hp takacan ona max şehir içi 8- 9 litre görür. |
Kesinlikle elektrikli metrobüse geçilmeli.Elin Ukraynalısı Kanadalısı bile sokaklarına tel döşeyip telden enerji alan belediye otobüsü yapmışlar takır takır çalışıyorlar.Biz dümdüz hat üzerine mi çekemiyeceğiz.
|
Normal, ben de görmüştüm bir kaç defa. Ortalama tüketimleri 45-55 arası değişiyor genelde.
|
Elektrik zaten pahalı.O yuzden uranyum parçalanmalı
|
Normal hatta az bile denilebilir. Şehirler arası otobüsler aşağı yukarı 26 litre yakıyor 100 kilometrede. Sabit 110 km/sa gibi bir hızla üstelik uzun yol için tasarlanmış olarak. Yani bu hızda en verimli olacağı hali söz konusu. Taşıyacağı yolcu ağırlığı da belli (46x75 + 560 kg bagaj = 4010 kg). Metrobüs ise daha büyük bir yolcu kapasitesi ile çalışıyor, körük gibi verim kaybı var, daha fazla dingil yere temas ediyor, hızlanma çok fazla yapıyor. 56 litre normal hatta az bile. Anlık tüketim 99.9 göstermesi ise o kadar ile sınırlı olduğu içindir. Bir TIR kalkışta anlık tüketimde kolaylıkla 150-200 litreleri görebiliyor.
Ve yaptığı işe karşılık yaktığı yakıt o kadar da fazla değil. Elektrik bu işe gelmez. O kadar yükle kalkışı sağlayacak akü işi iş değil. Ha metrobüs hattına katener hattı çekip troleybüs çalıştırmak çok daha ekonomik olacaktır. Dizelin de kendine göre avantajları var tabii. Hatta metrobüs şartlarında olmazsa olmazdır dizel. |
Benzer içerikler
- 7 ileri dsg şanzıman sorunları
- cif araba boyasına zarar verir mi
- ds7 alınır mı
- yanlış yakıt koyan pompacı
- otomatik arabada akü zayıflarsa ne olur
- kia niro ev fiyat
- nissan qashqai e-power teknik özellikleri
- ötv muafiyeti 2024
- honda fiyat listesi
- dacia duster 2022 fiyat listesi
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X