Şimdi Ara

Tesla, ihtiyaç olmadığı gerekçesiyle elektrikli otomobillerindeki periyodik bakımı kaldırdı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
1
Favori
1.579
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  • Garantiyi sürdürmek ve yolda güvende olmak istiyorsanız, arabanıza düzenli olarak bakım yaptırmanızın gerektiğini biliyorsunuz. Ancak Tesla'nın elektrikli otomobillerde artık durum böyle değil. Şirket bundan böyle periyodik bakım döngüsünü tamamen iptal ettiğini açıkladı. Bundan böyle Tesla otomobiller sadece tamir için bakıma girecek.

     


    Elektrikli otomobiller daha az yıpranıyor


    CNet'teki bir rapora göre, Tesla önceki yıllara ait verileri değerlendirdi ve Elon Musk'ınn elektrikli otomobillerinin beklenenden çok daha az yıprandığını tespit etti. Bu nedenle Tesla şu anda periyodik bakım tavimini iptal ediyor ve Tesla müşterilerini yalnızca tamirler için bakıma çağırıyor. Bu durumun araçların garanti süresini etkilemeyeceği belirtilirlen, sürücülerin sadece her iki yılda bir fren hidroliğininin kirlenip kirlenmediğinin kontrol ettirmeleri gerekecek.


    Tesla gibi elektrikli araçların, içten yanmalı motorlara sahip olanlara göre daha az aşınma ve yıpranma gösterdikleri açıklanırken, bu durum elektrikli otomobillerde çok daha az hareketli parça olmasına bağlanıyor. Tesla'nın son dönemde satışlarının da oldukça iyi olduğunu ve şirketin şimdilik en önemli sorununun araçların müşterilere teslim edilmesi olduğunu da belirtelim.

      







  • Şanzıman yağı ömürlüktür diyen ve ısrarla bunu servisinde değiştirmeyen köklü markalar.

    Yine aynı markaların periyodik bakım aralıklarını servislerde yoğunluğu önlemek adına daha da uzatmaları. Peki niye böyle yapıyor bu markalar. Çünkü bakım adı altında yapılan işlemin getirisi yetmiyor ve motor, şanzıman gibi elemanların bozulup değiştirilmesi daha cazip geliyor. Hatta ellerinden gelse komple otomobil bozulsun da yenisini alsın tüketici istiyorlar.


    Ne güzel tüketici dostu hamleler değil mi😊Yağ seviye çubuğu olmayan otomobiller, hararet göstergesi olmayan otomobiller. Marka diyorki "siz hiç kafanızı yormayın biz sizin yerinize düşünüyoruz " ama ilk sorunda yüksek haneli rakamlar içeren bir fatura geliyor tüketicinin önüne. Çünkü tüketici sorunu ufakken farkedemiyor, sistem buna müsade etmiyor.

    Elbette elektrikli otomobil içten yanmalı otomobile göre daha basit ama bozulma, yolda bırakma, bozulduğunda masrafın artması veya hayati tehlike oluşturması sıfır mıdır?

    Otomobilde güncellemenin ise bir zaman sonra tüketicinin başına bela olmayacağının garantisi var mı? Cep telefonlarında görüyoruz güncelleme hadisesini, yazılımla cihazı kullanımı güç hale getiriyorlar.

    Şimdi bu habere bir de bu açıdan bakın, her zaman evet demeden bir sonraki adım ne olacak diye düşünmek gerekir.
  • Periyodik bakım olmaması yetkili servisleri üzecek ilerde diğer markalarda elektrikli otomobile geçerse soyguncu yetkili servislerin vay haline

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • He Tesla Titanik için de "Tanrılar batıramaz." demişlerdi büyük konuşup. 5 senede 10 senede bir olsa anlarım tamamen kaldırmak da ney.

  • adamı vurmasalar bari. emperyalizme ters hareketler bunlar.
  • iyi niyet bakımı olur bizde adı merak etme :) Hatta elektrikliler için özel tasarım çift kavrama vs vs diye gider.

  • Yancılarının bile ihya olduğu içten yanmalı ; dirsek dayama,makyaj aynası, sunroof opsiyon veren Alman ve Japon lara teknoloji ve devrim dersi verdin be Bro. Elon...





    Adam güncelleme ile hız ve performans artışı yapıyor Teslanın araçlarına... Saygı duymamak.elde değil.

  • Bakım teslada kalktı. Gidin BMW i3 alın bakıma nasıl çağırıyorlar görün. Firma isterse bakıma 10bin km de geleceksin derse tıpış tıpış gidersin. Paran varsa alırsın bir tesla arkana bakmazsın. Dolar kurunun Artışı ve ek gümrük vergisiyle 800-900 bin tl lere fırlıyor model 3. Vah halimize..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teslanın marka değeri yükselişte. Olsada alabilsek
  • fatihburak95 kullanıcısına yanıt
    Aynen Türkiye’de yetkili servisler aç kalmamak için bahane üretilen gitmessek mazallah garanti bozulur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Helal olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şanzıman yağı ömürlüktür diyen ve ısrarla bunu servisinde değiştirmeyen köklü markalar.

    Yine aynı markaların periyodik bakım aralıklarını servislerde yoğunluğu önlemek adına daha da uzatmaları. Peki niye böyle yapıyor bu markalar. Çünkü bakım adı altında yapılan işlemin getirisi yetmiyor ve motor, şanzıman gibi elemanların bozulup değiştirilmesi daha cazip geliyor. Hatta ellerinden gelse komple otomobil bozulsun da yenisini alsın tüketici istiyorlar.


    Ne güzel tüketici dostu hamleler değil mi😊Yağ seviye çubuğu olmayan otomobiller, hararet göstergesi olmayan otomobiller. Marka diyorki "siz hiç kafanızı yormayın biz sizin yerinize düşünüyoruz " ama ilk sorunda yüksek haneli rakamlar içeren bir fatura geliyor tüketicinin önüne. Çünkü tüketici sorunu ufakken farkedemiyor, sistem buna müsade etmiyor.

    Elbette elektrikli otomobil içten yanmalı otomobile göre daha basit ama bozulma, yolda bırakma, bozulduğunda masrafın artması veya hayati tehlike oluşturması sıfır mıdır?

    Otomobilde güncellemenin ise bir zaman sonra tüketicinin başına bela olmayacağının garantisi var mı? Cep telefonlarında görüyoruz güncelleme hadisesini, yazılımla cihazı kullanımı güç hale getiriyorlar.

    Şimdi bu habere bir de bu açıdan bakın, her zaman evet demeden bir sonraki adım ne olacak diye düşünmek gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mazda periyodik bakımı 5000km idi ben Mazda3 bakarken. #NeredenNereye
  • Kapitalist kan emici sisteme ters hareketler bunlar

  • yetkili servisleri için üzücü haber :D ama bizde bi yolunu bulur düzenli çağırırlar servislere :D

  • Elon Musk wanted.

  • bu araçlarda fren balatası yok mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SISU

    bu araçlarda fren balatası yok mu?
    Rejeneratif fren sayesinde geleneksel fren kullanımı çok az, hatta bilinçli bir sürücüyse ve düzgün bir trafikte nerdeyse hiç fren pedalına basmadan güvenli bir şekilde seyahat etmesi mümkün. Bu sayede balata ve diskler aşınmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkihalindekal -- 26 Mart 2019; 3:35:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olsun , o kadar km yapıyorsan dizel alacaksın !!!
    Dizel az yakar dizel ekonomik dizel bedava götürüyor. Dizel aracım var deponun içine işiyorum bedava gidiyor. Benim dizel motor kmde 25 cikolayt yakıyor , şehirdışı 10 megacinsele kadar düşüyor. Elektrikli neymiş.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Farketmez bir Kart değişir, 10 bakım parası verirsin. Emperyalizm her zaman daha fazlasını kazanır

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.