Şimdi Ara

Vega 56 CryEngine 5.5 Ray Tracing Demosu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
2.043
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Efsanevi Crysis'ten hatırlayacağımız CryEngine'in en son geliştirilen deyensel 5.5 sürümüne API ve donanımdan bağımsız Ray Tarcing desteği geldi. Firmadan yapılan açıklamada efektlerin birçok AMD ve NVidia GPU'sunda rahatlıkla çalıştığı bildirilmiş. Yayınlanan demo ise, RTX'ten faydalanılmadığı ve efektlerin gerçekten de API ve donanımdan bağımsız olduğunu ispat etmek için sanırım, Vega 56 ile hazırlanmış. Ayrıca oyun motorunda sonradan en son donanımlar ile Dx12 ve Vulkan gibi API'lerin getireceği performans iyileştirmelerinden de faydalanılacağı belirtilmiş.






  • O o hayırlı işler karışacak buralar.
  • aga bu sadece yansıma tarafı ve demo sadece gece ortamında yapılmış. Ray traceing'in türkçesi güneşin huzmelerini takip etmek demek :)
    teknik olarak Global Lighting, Shadow Textures ve Reflections alanlarında kullanılıyor (Geriye Tesselation, AA ve Shaderlar kaldı zaten bir tek)
    Yani API'den drivera, driverdan grafik motoruna, grafik motorundan belki windows sürümüne kadar herşeyin değişmesi lazım.

    Bunlar daha emekleme aşamaları:

    Vega 56 CryEngine 5.5 Ray Tracing Demosu
  • Ray tracing iyi güzel teknolojide fakat oyunun akıcılığın içine ediyor. Ben oyunumu istediğim akıcılıkta oynamak için üst seviye ekran kartı alıyorum. Teknolijinin gelişmesi için biraz daha zaman lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadtneverdie -- 20 Mart 2019; 14:14:34 >
  • sadtneverdie kullanıcısına yanıt
    Bu konu ile senin açtığın konunun tarih ve saatine bakmanı tavsiye ederim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.