Şimdi Ara

Malatya'dan 308 alındı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
111
Cevap
1
Favori
9.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, geçen çarşamba günü golfü satmıştım. 2016 model 308 classic edition plus almak için Malatyaya gidiyorum. Ankaraya otobüsle geçiyorum, oradan gece uçakla malatyaya geçeceğim kısmetse.

    Golf 2018 manuel highline tdi idi 25 bin kmde 130 bin tlye verdim. 308 ise 2016 dizel manuel classic ed.plus 14 bin kmde gümüş gri, boyasız gayet temiz bir araç. 90 bin tlye alıyorum nasip olursa. Sahibinden'de ilanı yok, ekim ayında mesajlaşmıştık oradan irtibat kurdum.

    Golf da 308 de gerçekten güzel araçlar, önceki aracım da 308 cep. idi yine. 308'e geçme sebebim daha rahat km yapabilmek (daha düşük değrde olduğundan golf kadar rahatsız etmeyecek bu konuda), ayrıca Safranbolunun bir köyünden tarla aldım. Bağ bahçe yapacapız nasipse. 308 jip gibi altı kolay kolay bi yere değmeyen bir araç. Ayrıca c.e.p. serisinde güçlendirilmiş süspansiyon klima vs mevcut, Tr şartları için 10 numara araç.

    Malatyadan Karabüke dönüşte Ankara istikametine hangi yolu izlemeliyim,
    Güvenlik, radar, yol kalitesi açısından bilenler yazabilir mi? Hangi yol daha hızlı geçilir? 900 km olunca yorulmamak gerekecek.

    Edit: 308 alındı, sticker konusunda fikir danıştığım fotolu mesaj ileri sayfalarda...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 27 Mart 2019; 0:19:29 >



  • beyinsis b kullanıcısına yanıt
    B beyinsis demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Modeli de kaliteyi de düşürmüş. Nesi mantıklı? Arkadaşın kafası karışmış veya paraya sıkışmış.

    Alıntıları Göster
    Km yapacak olması+ altının yüksek olması+ dizel olması+ düşük km de olması. Üstüne de 40 bin TL gibi güzel bir fark olunca neden mantıklı bir değişim olmasın?

    Golf ü satıp üstüne 40 bin ekleyip 308 almıyor. Golf ü satıp 40 bin altına 308 alıyor
    beyinsis b kullanıcısına yanıt
    B beyinsis demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Madem 40bin tl önemli neden ilk başta golf aldı? Kafa karışıklığından kastettiğim bu.

    Alıntıları Göster
    Haksız değilsiniz aslında şöyle izah edeyim.
    Daha iyiye ya da prestijliye binme isteği az çok hepimizde var. Fakat anladım ki maksimumu değil optimumu bulmak gerek. Yılda az km yapıyorsanız değer kaybı minimal olacağı için 200 binlik araca da rahatlıkla binilir. Prestijinden de istifade edilebilir.
    Ama 2 senede 60 bin kmye getiriyorsanız orada sıkıntı başlıyor. O 60 bin km belki 20 bin tl değer kaybı demek 200 binlik araçta. Dolayısıyla çok yol yapan kişi kritik bant olarak gördüğüm 80 bin tl'nin üzerinde ama 100ü aşmayacak şekilde beğendiği bir araçta huzur bulmalı gibi.
    auto_man a kullanıcısına yanıt
    A auto_man demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    Yol bilgim yok ama gayet mantıklı bir değişim olmuş. 40 bin TL güzel fark. Hayırlısı olsun şimdiden.
    Modeli de kaliteyi de düşürmüş. Nesi mantıklı? Arkadaşın kafası karışmış veya paraya sıkışmış.
  • Yol bilgim yok ama gayet mantıklı bir değişim olmuş. 40 bin TL güzel fark. Hayırlısı olsun şimdiden.
  • Golfu cok ıyı paraya satmıssın hocam :) hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    Yol bilgim yok ama gayet mantıklı bir değişim olmuş. 40 bin TL güzel fark. Hayırlısı olsun şimdiden.
    Modeli de kaliteyi de düşürmüş. Nesi mantıklı? Arkadaşın kafası karışmış veya paraya sıkışmış.
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    308 hakkında hiçbir deneyiminizin olmadığı çok belli
  • Malatya - kayseri - Kırıkkale - Ankara şeklinde güzergahı takip edin. Çift şerit zaten. Çok mantıklı bir hareket olmuş bence. Fiyatı da uygun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mvd23 -- 17 Mart 2019; 18:30:46 >
  • İyi düşünceler için sağolun arkadaşlar.

    Şimdi genele vurunca golf tabi ki daha iyi ve kaliteli bir araç. Fakat arada 40-50 binlik bir fark da yok açıkçası. O paraya tarlaya prefabrik ev dikebiliyorum mesela :)

    Öte yandan 308in daha üstün olduğu noktalar da yok değil.
    -Yol tutuş ve farlar başta geliyor.
    -Fazladan cam tavan geliyor mesela.
    -Km düşüyor, bagaj büyüyor. Bagajdaki büyüme 40lt gibi görünse de pratikte daha fazlası. Golfün bagajına koltuk yatırmadan sadece 1 tane 17" lastik sığdırabildim. 308 ise sadece pandizotu alınca 4 tane yan yana alıyor mesela :)
    -MTV baya düşüyor. Bakımlar uygun fiyatlı pejoda.
    -Hb gibi görünse de jip gibi yüksek 308in altı. Köy vs ortamına daha uygun.
    -Kişisel olabilir aöa gece hızlı yolculuğa çok müsait 308. Farlar ve yol tutuş sayesinde.

    Edit: kör nokta ve pek kullanmayacak olsam da otomatik park asist. geliyor.

    Golf ise hele 7.5 ve highline ise kalite akıyor araçtan. Eleştirebileceğiniz şeyler çıkabilir ama genel anlamda daha iyisi şu an yok gibi c sınıfında.
    Golfün konforunu, hayalet göstergelerini, kayar led stoplarını, vites geçişlerini ve frenlerini özleyeceğim muhtemelen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 17 Mart 2019; 18:51:4 >
  • Kayısı ve kayısı ürünlerini seviyorsanız şire pazarına bi uğrayın derim hazır gitmişken

    Envayi çeşit kayısı ürünü, şekerleme, kuruyemiş tarzı ürünler var. Dükkan tavsiyesi de verebilirim

    Rota da üstte arkadaş yazmış, ben de aynı rotayı kullanırdım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Modeli de kaliteyi de düşürmüş. Nesi mantıklı? Arkadaşın kafası karışmış veya paraya sıkışmış.

    Alıntıları Göster
    Km yapacak olması+ altının yüksek olması+ dizel olması+ düşük km de olması. Üstüne de 40 bin TL gibi güzel bir fark olunca neden mantıklı bir değişim olmasın?

    Golf ü satıp üstüne 40 bin ekleyip 308 almıyor. Golf ü satıp 40 bin altına 308 alıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    Km yapacak olması+ altının yüksek olması+ dizel olması+ düşük km de olması. Üstüne de 40 bin TL gibi güzel bir fark olunca neden mantıklı bir değişim olmasın?

    Golf ü satıp üstüne 40 bin ekleyip 308 almıyor. Golf ü satıp 40 bin altına 308 alıyor

    Alıntıları Göster
    Madem 40bin tl önemli neden ilk başta golf aldı? Kafa karışıklığından kastettiğim bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mvd23

    Malatya - kayseri - Kırıkkale - Ankara şeklinde güzergahı takip edin. Çift şerit zaten. Çok mantıklı bir hareket olmuş bence. Fiyatı da uygun
    Sağolun, güzergahın kayseriden ankaraya kadarki kısmını geçen sene gitmiştim. Orayı kullanayım madem.

    Radar çok olur mu? Çok hız yapmam ama 70-90 gibi yerler vardır belki.
  • Gölbaşı-Beynam sapağı-Kaman Yolu üzerinden Kırşehir'e devam edin. Kayseri-Pınarbaşı-Gürün-Darende üzerinden Malatya'ya ulaşabilirsiniz.

    Hayırlı olsun aracınız. Güzel günlerde kullanın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yaman06 -- 17 Mart 2019; 18:51:4 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Kayısı ve kayısı ürünlerini seviyorsanız şire pazarına bi uğrayın derim hazır gitmişken

    Envayi çeşit kayısı ürünü, şekerleme, kuruyemiş tarzı ürünler var. Dükkan tavsiyesi de verebilirim

    Rota da üstte arkadaş yazmış, ben de aynı rotayı kullanırdım
    Sağolun dükkan tavsiyesine açığım :)
  • İyi yapmışsınız bende full otomatik fluence verip 2011 i20 aldım 50 net kaldı. Bankada dolarda çalıştı 3-4 de oradan geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Madem 40bin tl önemli neden ilk başta golf aldı? Kafa karışıklığından kastettiğim bu.

    Alıntıları Göster
    Haksız değilsiniz aslında şöyle izah edeyim.
    Daha iyiye ya da prestijliye binme isteği az çok hepimizde var. Fakat anladım ki maksimumu değil optimumu bulmak gerek. Yılda az km yapıyorsanız değer kaybı minimal olacağı için 200 binlik araca da rahatlıkla binilir. Prestijinden de istifade edilebilir.
    Ama 2 senede 60 bin kmye getiriyorsanız orada sıkıntı başlıyor. O 60 bin km belki 20 bin tl değer kaybı demek 200 binlik araçta. Dolayısıyla çok yol yapan kişi kritik bant olarak gördüğüm 80 bin tl'nin üzerinde ama 100ü aşmayacak şekilde beğendiği bir araçta huzur bulmalı gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    Haksız değilsiniz aslında şöyle izah edeyim.
    Daha iyiye ya da prestijliye binme isteği az çok hepimizde var. Fakat anladım ki maksimumu değil optimumu bulmak gerek. Yılda az km yapıyorsanız değer kaybı minimal olacağı için 200 binlik araca da rahatlıkla binilir. Prestijinden de istifade edilebilir.
    Ama 2 senede 60 bin kmye getiriyorsanız orada sıkıntı başlıyor. O 60 bin km belki 20 bin tl değer kaybı demek 200 binlik araçta. Dolayısıyla çok yol yapan kişi kritik bant olarak gördüğüm 80 bin tl'nin üzerinde ama 100ü aşmayacak şekilde beğendiği bir araçta huzur bulmalı gibi.

    Alıntıları Göster
    İşte hesabı iyi yapmak lazım. Çok km yapan araç çok değer kaybeder doğru, ancak golf 2. Eli iyi olan tek hb araç. Satarken beni üzmedi. Hayırlı olsun 308.
  • Selam ve hdi ile
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    Sağolun dükkan tavsiyesine açığım :)

    Alıntıları Göster
    Biz her sene Yıldırım Kuruyemiş'i tercih ediyoruz bu iş için, yaklaşık 15 yıldır falan, tavsiye ederim
  • İki araç da güzel. Classic Edition Plus'ın tek kötü yanı otomatik vitesinin olmaması. Onun dışında ne ararsan var.
    Sadece 2016 model olması da ayrıcalık ama iyi mi kötü mü orası tartışılır. Led farlara kadar, otomatik park ve kör nokta uyarı sistemine kadar her şey var araçta.

    Herkes çok övüyor da bi denemek kısmet olmadı şu 308'i. Seneye de yeni kasası gelecek muhtemelen.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.