Şimdi Ara

turk telekom'un attığı kazık

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
2.175
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Olay kısaca şöyle:

    24/mbps hızla aylık 69 lira bedelle 14.07.2018-14.07.2020 tarihleri arasında internet hizmeti almak için Turk Telekom ile sözleşme yaptık. Malumunuz kota da kaldırıldı. Daha öncesinde Turkcell Superonline'da iken kopma sorunu yaşıyordum. Superonline çalışanları sorunu bir türlü çözemediler. "Sorun Turk Telekom kaynaklı kasıtlı olarak çözmüyorlar." demişti o vakit bir Türk Telekom çalışanı. Ne derece doğru bilemiyorum. Ben de altyapı kendilerinin olduğu için ve bu iddianın doğruluk payı ihtimaline binaen cayma bedeli ödemeden Superonline'ı iptal edip Turk Telekom'a geçmiştim. Daha sonra ne hikmetse Turk Telekom kopma sorununu halletti kendilerine geçince.

    Geçen haftaya kadar gül gibi geçinip gidiyorduk. Ta ki 24 bm hızı 35 mb'e çıkarmak isteyene kadar. Bunun için müşteri hizmetlerin aradım. Karşımdaki bayan konuşmasının bir bölümünde, her şey dahil faturamın 79 lira olması diğer başka bir yerinde 72 lira olması karşılığında bunu sağlayabileceğini belirtti ve yine konuşma esnasında memnun kalmazsam eski tarifeme yani 24 mb /69 lira geri dönebileceğimi beş kez dile getirdi. 24 ile 35 mb hız arasındaki fiyat farkını cüzi bulduğum için (ki nitekim 2018 yılı son aylarında aynı düşünce ile görüşme yaptığımda 3-5 lira bir fark yansıtıyorlardı) ve bayanın bana vermiş olduğu eski tarifeme dönebilme güvencesiyle hız yükseltimini onayladım. Böylece indirme hızım 3 mb iken 4 küsür mb'le neti sorunsuz kullanmaya devam ettim.

    Nihayet fatura 107 lira gibi bir rakam gelince müşteri hizmetlerini aradığımda 35 mb in fiyatının 79 değil 157lira olduğunu, bundan sonra faturamın 160 lira olarak geleceğini, daha önce paket değişimi yapan bayanın beni yanlış bilgilendirdiğini ve bu durumun incelenmesi sonucunda bana tekrar döneceklerini ifade ettiler.

    Bugün yani bu görüşmeden 3 gün sonra Turk Telekom tarafından arandım. Bayanın ücreti hatalı ilettiğini esas ücretin 157 lira olduğunu, bunun için faturamdan 32 lira düşüldüğünü ifade etti. Ancak eski tarifeme devam etmenin mümkün olmadığını, 5 gün içerisinde farklı bir kampanya ile kullanıma devam edebileceğimi söyledi. Ben "Aynı paketime devam etmek istiyorum, hata sizin hatanız neden paket değiştireyim ki, yeni abone gibi neden güncel fiyatlardan internet kullanımına devam edeyim?" desem de, her ne kadar ben haklı olsam da bunun mümkün olmadığını, güncel fiyatla 24 mb geçen aya kadar kullandığım hızla internet kullanımına devam etmem için bundan sonra 105 lira ödemem gerektiğini ifade etti. Yani yanlış bilgilindirme/yönlendirme neticesinde benden her ay 36 lira daha fazla para talep ettiler. Ya da iptal talebinde bulunabileceğimi çıkacak avantaj ücretlerinin (bu durumu taahhüt cayma olarak sayıp saymacaklarına ve bir sözde ceza tahakkuk edip etmeyeceğine ısrarla değinmekten kaçınarak) Türk Telekom tarafından karşılancağını söyledi. Avantaj ücreti nedir diye sorduğumda bunun almış olduğum indirimler olduğunu ve daha fazla açıklayamayacığını ifade etti.

    Şimdi ben ne yapayım? Tüketici hakem heyetine gideyim mi? Veya benzer bir kurum adı nedir ne olur bilmiyorum. Ya da Turk Net varmış. Altyapı durumuna göre 100 mbps hıza kadar 65 lira civarında bir faturalandırma yapıyorlarmış. Turk Telekom'u iptal edip farklı bir hizmet sağlayıcı ile mi devam edeyim?

    Bir fikir verirseniz sevinirim. Bu farkı hayatta vermem. Bu yapılanı kesinlikle ahlaki bulmuyorum. Bu nedenle farkı vermem. Ayrıca evimde internet çok da zaruri değil. Bu arada tüm görüşme kaydı baştan sonra bende mevcut.

    edit 1:

    VDSL1 rumuzlu arkadaşın tavsiyesi ile konu internet üzerinden cimer, btk ve tüketici hakem heyetine iletilmiştir.

    Ö1f1 rumuzlu arkadaşın tavsiyesi ile konu akdag.enis@turktelekom.com.tr adresine iletilmiştir.

    Mugetsuga rumuzlu arkadaşın tavsiyesi ile konuhttps://twitter.com/pauldoany isimli şahsa iletilmiştir.

    konu sikayetvar.com üzerinden paylaşılmıştır.

    gelişmeleri buradan paylaşacağım.


    edit 2: Yaklaşık 45 dk önce akdag.eniz@turktelekom.com.tr adresinden mail yoluyla direktör Eniz Bey'e iletmiş olduğum yukarıdaki paylaşımıma istinaden az önce 22:10'da arandım. Haklı olduğumun tespit edildiği, tarafıma cayma bedeli yansıtılmadan yeni paket tekliflerinde bulunulacağı, 1 Ocak itibariyle adil kullanım kotası kalktığı için sistemlerinin tekrar eski paket ve eski fatura tutarıma dönmeye izin vermediği ifade edildi. Bunun üzerine tekliften kasıtları aynı hizmetin daha yüksek meblağa sunulmasını içeren yeni bir pakete geçiş ise bu teklifin bana gün içerisinde yapıldığını ve bunun bir anlamının, bir cazibesinin olmadığını, ancak diğer bazı firmaların yaptığı gibi büyük bir işletme olarak müşteri memnuniyeti kapsamında, hatalarının ve yanlış bilgilendirme/yönlendirmelerini telafisi mahiyetinde, 35 mb hızı daha önceki 24 mb hıza sahip paket fatura tutarım olan bağlantı ve modem ücreti dahil olarak 69 liradan sunulacaksa yahut bunu yapamıyorlarsa en azından daha önceki paketime aynı şart ve ödemelerle devam etmem sağlanacaksa bunun bir anlam ifade edebileceğini söyledim. Nitekim, ticari anlayışın, müşteri memnuniyetinin bunu gerektireceğini ifade ettim. Bunun üzerine 24 mb hızı yine bağlantı ve modem ücreti dahil olarak 126 liraya verebilecekleri yani 24 mb hız için kalan 16 ay için sözleşme tutarım olan aylık 69 liradan 57 lira daha fazla ödeyerek kullanıma devam edebileceğim söylendi. Ben bunun hiç bir cazip tarafının olmadığını kesinlikle kabul etmeyeceğimi belirtince, farklı bir teklif değerlendirmesine gidildi. Buna göre kalan sözleşme süresi olan 16 ay boyunca daha önce kullanmakta olduğum 24mb hız paket ücreti olan 69 lira ile 126 liraya aynı hızla yeniden tanımlayacakları 24 mb paket arasındaki fiyat farkını, ki 912 lira gibi bir rakam tutuyor, ortadan kaldırmak için gerekli kanallarla görüşülüp tekrar tarafıma dönüş yapacakları söylendi. Ancak bu kişinin hesaplamaısına göre 912 lira değil de sadece 300 lira gibi bir fiyat farkı ortaya çıktı. Sanırım yanlış hesapladı. Bir dahaki görüşmede bakalım ne yapabilcekler. Koskoca firmanın düştüğü hale bakın.

    edit 3: Şimdi (saat 23:00) aynı numara ile özel müşteri hizmetlerinden Burak Bey taraından tekrar arandım. Bana dilersem eski fatura tutarım olan 69 lira ile 24 mb hıza, dilersem paket değişikliği esnasında bilgilendirildiğim gibi 75 lira ile 35 mb hıza sözleşme kalan sürem olan 16 ay boyunca devam edebileceğimi söyledi. Bunun üzerine iki paket hakkında düşüneyim dedim. Yarın tekrar ararım dedi. Şaşırtıcı biçimde çözüme yönelik bu hızlı dönüş için kendisine yarın tekrar görüşmek üzere teşekkür ederek görüşmeyi sonlandırdım.

    Konuya katkı sağlayan, fikirlerini paylaşan, çözüm önerilerinde bulunan tüm saygıdeğer arkadaşlarıma ve Ö1f1 rumuzlu arkadaşa akdag.eniz@turktelekom.com.tr adresine durumu yazmamı tavsiye ettiği için (çözüm bu kanaldan geldi) ayrı ayrı teşekkür ederim. İşte paylaşımın, istişarenin, birlikte çözüm aramanın, forumun gücü. Hepinize çok teşekkür ederim. Neden her şeyi paylaştım? Mutlaka benzer sıkıntıları yaşayan, yaşayacak olan arkadaşlar var ve olacak. Onlar için bir fikir olsun diye.

    son edit: Dün sözleşildiği üzere bugün tekrar arandım ve 75 lira karşılığında 35mbps hızla hizmet alımına taahhüt süresi boyunca devam etmeye karar verdiğimi söyledim. Her ay bana zamlı fiyattan fatura geleceği (sanıyorum 160 lira kadar) ama sistemlerinde fatura göründükten sonra bunu her ay periodik olarak 75 liraya çekecekleri sözü verildi. Ben de ilgileri için teşekkür ettim. Ayrıca idarecileri Eniz bey maille tekrar bana ulaştı. Böylece sorun çözülmüş oldu.


    Hepinize tekrar gönülden teşekkür ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi timucinpusat -- 15 Mart 2019; 21:55:10 >







  • cimer https://www.cimer.gov.tr/
    btk https://sikayet.btk.gov.tr/
    tüketici hakem heyeti https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 14 Mart 2019; 18:22:20 >




  • hızlı cevap için tşk. şikayet.btk.gov.tr ye az önce yazdım. Yeterli olur mu bilmiyorum?
  • sonuç gelmesi ise cimer yazarsınız Turk Telekom abone ne zaman oldugunuz 2018 de mi ?
  • Thh ver bunlari o fiyattan vermek zorundalar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 14.07.2018-14.07.2020 tarihleri arasında internet hizmeti almak için Turk Telekom ile sözleşme yaptık. Yani 14.07.2018 ilk abonelik tarihi 24bmbps 69 lira ile.
  • ama adam olmaz diyor.
  • ilk tarifeye dönme hakkınız var her zaman düşük tarife ile başladınız zaman
  • Senin dahil.oldugun kampanyaya gore o fiyattan almalisin ama kota kalkdigi için vermek istemiyorlar o fiyattan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende 8MBps 50GB akn'li aldım 2018 de sonra 2019 da 16 MBps 50GB AKN'li geçtim şimdi tekrar 8MBps 50 GB akn'li paket geçebiliyorum fakat geçiş yaparken yeni tahhüt verdi iseniz ozaman ttnet haklı
  • cimer'e de yazdım. tüketici hakem heyetine yazmak sanki uygun değil. fatura tarihi, uyuşmazlık tutarı gibi bilgiler istiyor. bizimki öyle bir durum değil.
  • tuketici hakem heyetine de yazdım.
  • dediğim gibi olmaz diyorlar. işte bunun için ne yapmak gerek? nasıl olur. dediğiniz üç yere de şikayeti ilettim. sonuç alınır mı bilmiyorum.
  • yeni taahhüt yapılmadı. sadece telefonla görüşme ile paket değişim yaptık.
  • tüketici hakem heyeti kanıt olarak sözleşme gösterin online işlemlerde var durum hakkında olması gereken 24 MBps den başlamış olduğu için tekrar 24 MBps dönme hakkınız var
    turk telekom'un attığı kazık
  • Yardım lazım arkadaşa
  • Kelimesi kelimesine aynısı bacanağa yapıldı. Üzerine gidin konuşun. İptal ettireceğinizi ve kesinlikle nu parayı ödemeyeceğinizi belirtin. Bizimki böyle halletti.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • https://twitter.com/pauldoany

    Bu adamla iletişime geçin. Genel merkezden arıyorlar ve ilgi alakaları normal müşteri hizmetlerinden çok çok daha iyiydi.

    Yani en azından vodafone net interneti kullanmama rağmen benimle ilgilenmişlerdi ve sürekli kontrol için aradılar sorunumun çözülüp çözülmediğini tam anlamıyla öğrenmek için.
  • dediğiniz gibi yapmıştım. sözleşmeyi iliştirdim.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.