Şimdi Ara

Hepsiburada Adaletsizliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
732
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle vaktinizi çaldığım için özür dilerim. 22 Şubatta hepsiburada tarafından aldığım ürün ile alakalı sıkıntı yaşamaktayım. Bildiğiniz müşteri seçiyorlar. kendinden daha fazla alışveriş yapan müşterilere öncelik tanıyorlar.

    22 Şubat Cuma Günü Saat 12:53 de 3 adet Kinetix alerton marka Model üründen 3 adet sipariş verdim. Sipariş Numaram "712319107" Aynı tarih ve saatler de 3 arkadaşım daha sipariş verdi. Siparişi verdiğim saatler de stok durumu mevcuttu ve siparişim onaylandı. Bu kısıma kadar problem yok. Fakat arkadaşlarımın ürünleri 26 Şubat tarihin de teslim edilirken benim almış olduğum ürünler hala teslim edilmedi. Hepsiburada sitesini aradığım da fiyat hatası vs... Diyerek geçiştirdiler. Peki madem fiyat hatası olmasına rağmen arkadaşlarımın ürünleri neden teslim edildi dediğimde ise hiçbir cevap veremiyorlar.

    "Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun" der ki :

    "Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun
    Kanun Numarası : 6502
    Kabul Tarihi : 7/11/2013
    Yayımlandığı r. Gazete : Tarih : 28/11/2013
    Sayı : 28835
    Yayımlandığı Düstur : Tertip : 5
    Cilt : 54
    Beşinci Kısım
    Tüketicinin Bilgilendirilmesi ve Menfaatlerinin Korunması
    Fiyat Etiketi
    Madde 54-
    (2) Etiket, tarife ve fiyat listelerinde belirtilen fiyat ile kasa fiyatı arasında fark olması durumunda tüketici lehine olan fiyat uygulanır."

    Teslim edilemeyen 1 arkadaşımın ürünü ise başka satıcıdan tedarik edilip gönderilecektir.

    Bu arkadaşlarıma ait teslim edildiğine dair ekran görüntüleri ektedir.

    Madem herhangi bir yanlışlık vardı ürünlerin bir kısmı gönderilip diğer kısmı neden gönderilmedi? Gönderilemeyen bazı siparişler neden başka satıcıdan tedarik edilip gönderiliyor?

    Ayrıca benim siparişimi benden habersiz neden iptal ediyorsunuz?

    Siparişimden sonra sipariş detayımda açıkça yazmakta :

    "Faturası oluşmuş siparişlerde maalesef iptal işlemi yapılamamaktadır. Paket size ulaştığında iade talebi oluşturabilirsiniz."
    https://www.youtube.com/watch?v=EvyjBAbceOE&t=21s


    Hepsiburada Adaletsizliği
    Hepsiburada Adaletsizliği
    Hepsiburada Adaletsizliği
    Hepsiburada Adaletsizliği



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dipsit54 -- 9 Mart 2019; 1:20:1 >







  • Çare THH

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sertosman

    Çare THH
    elimde konuya attığım fotoğraflar mevcut edevlet üzerinden başvuru yapacağım artık. kimseye gitmese veya herkese teslim edilmiş olsa ürün birşey demicem fakat bir kısmına gidiyor bir kısmına gitmiyor bazılarına da müşteri memnuniyeti diye başka bir satıcıdan problemi çözüyor.
  • dipsit54 kullanıcısına yanıt
    Aynı ürünü başka yerden alıp aradaki farkı da talep edebilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.