Şimdi Ara

HEPSİBURADA ve N11'deki TEKNORYA satıcısına dikkat!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
2.180
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada, n11 gibi alışveriş sitelerinde ürün satan Teknorya adlı dolandırıcı şirketten ne yazik ki HP Freedos bir laptop aldım, içinde bilgi olarak radeon 530 olduğu yazıyordu, parasını verip aldığım Windows 10 Proffessional'ı yükledim içine, fakat ekran kartını bir türlü doğru şekilde tanıtamadım, interneti kapatıp temiz kurulum yaptığımda ilk başta m7 340 olarak tanıdı, sonra ddu ile temizledim driver'ı ve windows'un kendinin yüklemesine izin verdim driveri, bu kez de 535DX diye farklı bir şey olarak tanıdı, adamları aradım böyle böyle, farklı bir ürün satmışsınız bana, 3 gün oldu alalı, cayma hakkımı kullanmak istiyorum dedim, içine windows pro kurduysanız tanımaz, home kuracaksınız, telefon ve bilgisayarda cayma hakkını kullandırtmıyoruz diyorlar.

    Düzenleme: Windows 10 Home kurdum ama değişen bir şey yok, hiçbir şekilde radeon 530'u doğru görmüyor ve oyunlarda hiçbir şekilde geçiş yapmıyor, işlemci içerisindeki dahili grafik birimini kullanıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jacques Reverdi -- 20 Mart 2019; 5:19:46 >







  • Geri yollayın almama gibi bir şansları olduğunu zannetmiyorum ki zaten ürün hatalıysa almak zorundalar.
  • marslan1999 kullanıcısına yanıt
    Ürün hatalı değil, sadece windows 10 home yüklenmediği zaman pro ile uyumluluk sağlamayıp ekran karını tanımıyor, e ben bunu profesyonel işler için aldım, zaten halihazırda lisansını satın almış olduğum bir windows 10 pro var, ayrıca ilanda da proya uyumlu değildir, home yüklenmesi gerekir diye bir şey de yazmıyordu. Ee ben müneccim miyim nereden bileyim proya uyumlu olmadığını? Alenen bir eksik ve yanlış bilgilendirme var yani. Ki bunların hiçbirinin olmasına gerek bile yok, 14 gün içinde koşul belirtmeksizin iade hakkımız var yasal olarak, mesafeli satış sözleşmesi gereği ama memlekette yasaları takan bir tane adam gibi firma yok. Neyse kendilerine tüketici hakları hakem heyetinden aldığım bildirimi gönderdim mektupla, eğer o bildirime uyup iade yapmazlarsa bugün ya da pazartesi direkt tüketici haklarına başvuruyorum direkt.
    Mide bulandırıcı olan şu, satın alana kadar çok iyisin onlar için, iş yasal hakkını arayıp iade etmeye gelince, kötü oluyorsun, istediğin yere gidebilirsin, başvurabiliyorsun diyorlar adama, bu tüketici haklarının genişletilip yasaya uymayan firmaların, sadece müşteriye geri iade yapmalarını sağlamakla yetinmeyip maddi olarak ağır yaptırımlar yapılması gerekli ki bunlar ancak öyle akıllanır.




  • Jacques Reverdi kullanıcısına yanıt
    İşletim sistemine göre ekran kartının farklı tanımlanması çok saçma değil mi? Daha önce hiç duymamıştım.
  • quote:

    Ürün hatalı değil, sadece windows 10 home yüklenmediği zaman pro ile uyumluluk sağlamayıp ekran karını tanımıyor


    böyle bir şey yok. 14 gün geçmediyse iade işlemlerini sormadan başlatabilirsiniz. bu sizin yasal hakkınız.
  • torkema61 kullanıcısına yanıt
    Düzenleme: Pro ile home ile alakası da yokmuş zaten hocam, bu kez de windows home kurdum sıfırdan fakat sonuç aynı, eski yeni tüm driverları kurdum, hp'nin sitesindeki olsun, amd'nin kendi sitesi olsun, hatta bios update bile yaptım ama sonuç aynı, ya r7 m340 diye görüyor yada radeon 535dx diye, ve iki durumda da hiçbir oyunda harici grafiğe geçiş yapmıyor. Zaten Türkiye ve yabancı forumlarda da 100 tane benzer konu açılmış, hp ve lenovo'nun aynı model ekran kartını kullanan laptoplarıyla alakalı ve daha bir tanesi sorunu çözebilmişe benzemiyor, tüketici hakem heyetine başvurdum, artık bir 6 ay bekleriz herhalde. Bu herifler de bu yüzden korkmuyor işte, en fazla 5-6 ay sonunda iadesini yaparız diyorlar. Tüketici haklarıyla ilgili bu yasaya uymayanlara ağır yaptırımlar yapılmalı ki ancak bu şekilde akıllanır bu firmalar. Adamların umrunda değil çünkü yasaymış, kanunmuş takmıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jacques Reverdi -- 20 Mart 2019; 5:15:57 >
  • home ile pro arasında sadece yetkilendirme farkları var. içindeki fiziksel bir aygıtı niye farklı tanısın mantık alır mı böyle şeyi? iade edin. Almazlarsa thh ye başvurun. size söylenilen ürün gönderilmemiş. ayıplı ürün olarak geri verin.
  • Merhaba Jacques Reverdi,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba Jacques Reverdi,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
    gözlerim yaşardı n11 çalışıyor
  • n11 N kullanıcısına yanıt
    Ürünü sizden değil, hepsiburada üzerinden Teknorya'dan aldım zaten ama sizin ne yaptığınızı da biliyoruz n11, firmalar cayma hakkını kullandırmadığında, müşteriyi firmanın eline teslim edip kılınızı dahi kıpırdatmıyorsunuz. Yakın zamanda yok olmanız dileğiyle.
  • Piêr Dé Sans kullanıcısına yanıt
    THH'ye başvurdum sonucu bekliyorum teşekkürler.
  • İade talebi oluşturdun mu hepsiburada üzerinden
  • nietzsche55 kullanıcısına yanıt
    Adamlar öyle bir hakkınız yok diyorlar, baştan reddediyorlar yani iade etmeyi. Niye öyle bir şey yapayım ki, neyi değiştirecek iade talebi oluşturmak? Nasıl olsa kabul etmeyip geri gönderecekler ki daha önce başıma birden fazla kez geldi, adamlar direkt geri gönderiyor sana ürünü. Şu an olay THH'de, bundan sonra onlar ilgilenecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jacques Reverdi -- 21 Mart 2019; 5:52:29 >
  • Jacques Reverdi kullanıcısına yanıt
    2012 model hp notebook vardı kardeşimde amd 6700m kartlı ve yanlış hatırlamıyorsam kendi sürücüsünü değil hybrid bir sürücü kuruyordu intel de kuran kartı da kuran o zaman düzgün çalışıyordu.leshcat mı evet öyleymiş.bu da son çıkardıkları sürücü bi deneyin kaybedecek bir şey yok.
    http://leshcatlabs.net/2016/05/30/leshcats-catalyst-16-2-1-unifl-and-lts/

    acıdır bir ara da creative yerine sürücü yazan adamların sürücüleri daha iyiydi sonra apar topar kapattırdılar adamlara ki bunlar da kapatmış.




  • Edward Teach kullanıcısına yanıt
    HP'nin sitesindekiler dahil eski-yeni, 6-7 tane farklı sürücü denedim, bios'u güncelledim, hiçbir sonuç alamadım. Bunun da farkettireceğini hiç sanmıyorum ama yine de deneyeceğim, teşekkürler.
  • Valla baya sıkıntılı iş bana da farklı ürün gelmişti çok ucuz bir parça olduğu için peşini kovalamadım. n11'i zaten hiç kullanmıyorum orası yıllardır sıkıntılı sahte ürün satan bile gördüm. HB yi mecburen kullanıyorum onda da satıcı HB değilse tercih etmemeye çalışıyorum. Bu arada bahsettiğin satıcı halen sitede satış yapıyor. Cayma hakkını kullandırtmadıklarını Hepsiburada'ya bildir belki bir şey yaparlar. https://www.hepsiburada.com/magaza/teknorya
  • nietzsche55 kullanıcısına yanıt
    Yok hocam n11 gibi hepsiburada da satıcının insafına bırakıyor sizi. Zamanında hepsiburada'da az süründürmedi beni, onlar da kırk dereden su getiriyor cayma hakkını kullandırtmamak için. Hepsiburada müşteri hizmetleri bana şöyle demişti zamanında cayma hakkımı kullanmak istediğimde: "Beyfendi siz olsanız kutusu açılmış ürünü geri alır mısınız?" Hepsiburada'nın kendi ne ki, içindeki satıcı ne olsun?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.