Şimdi Ara

Millenicom Geçiş İsteği Altyapı Hız Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba TTnet 35 megabit paketini kullanmaktayım,taahütüm bugün itibariyle bitti.

    Millenicom a geçmek istiyorum fakat söyle bir sorun var;

    Şuan sıkıntısız kopma vs olmadan 9 ms ping ile kullanıyorum internetimi.Alabiliceğim hız modem de 75 gözüküyor.

    Gel gelelim altyapı sorgulamasında Millenicom un alabiliceğim hız 17 megabit gözükmekte.2 gün önce baktım 66 gözüküyordu.

    Şimdi ben geçiş yapsam sonra siz 17 megabit alabiliyorsunuz daha fazla hız veremeyiz diyip beni mağdur ederlermi diye düşünüyorum.

    Yoksa 100 megabit verip hattım kaçını alabiliyorsa onu mu verirler.



  • Merhaba
    Hız kontrolünü en sağlıklı şekilde yaptırmak için web sitemizden aranma talebi bırakabilirsiniz. Satış ekibi arayıp hız kontrolü yapacaktır.
    İstisna da olsa bazen sistemde verilebilir hız düşük çıkabilir fakat siz TTNET’te ne hız alıyorsanız bunu hangi iss’e geçeseniz geçin alırsınız. Çünkü erişim altyapısı aynı. Bu nedenle siz bu hızları şu anda görüyorsanız alabilirsiniz demektir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    Merhaba
    Hız kontrolünü en sağlıklı şekilde yaptırmak için web sitemizden aranma talebi bırakabilirsiniz. Satış ekibi arayıp hız kontrolü yapacaktır.
    İstisna da olsa bazen sistemde verilebilir hız düşük çıkabilir fakat siz TTNET’te ne hız alıyorsanız bunu hangi iss’e geçeseniz geçin alırsınız. Çünkü erişim altyapısı aynı. Bu nedenle siz bu hızları şu anda görüyorsanız alabilirsiniz demektir.
    Hızlı cevap için teşekkür ederim.

    Talep bıraktıp web sitenizden umarım sorun yaşamam bu konuyla ve diğer başka konularda.

    Kafama takılan diğer bir konu ping şuan 9-10 gibi değerlerim var Millenicom a geçiş olur ise yine aynı değerleri alabilicekmiyim?
  • Sudafed kullanıcısına yanıt
    Ping’i etkileyen faktörler daha geniş. Omurga tarafındaki altyapı ve network tasarımı etkiler mesela. Biz omurgada Turkcell kullanıyoruz. Bu açıdan farklı TTnet’ten. Bazı müşteriler daha iyi ping bazıları daha kötü ping gördüklerini belirtiyorlar. Burada hangi firma dese ki bizde kesin daha iyi olur, inanmayın derim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Milleni sitesi üzerinde öyle görünüyor ise belki bölgenizde VDSL portu bitmiş olabilir. Bu yüzden ne olursa olsun hattınızı iptal ettirmemenizi tavsiye ederim. Taşıma ile işlem yaptırın her zaman. Milleni'ye geçerken taşıma için onay vermeden önce veya sonra TT'ye iptal bildirimi yapmanıza gerek yok. Keza Milleni'den başka sağlayıcılara geçerken de öyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    Merhaba
    Hız kontrolünü en sağlıklı şekilde yaptırmak için web sitemizden aranma talebi bırakabilirsiniz. Satış ekibi arayıp hız kontrolü yapacaktır.
    İstisna da olsa bazen sistemde verilebilir hız düşük çıkabilir fakat siz TTNET’te ne hız alıyorsanız bunu hangi iss’e geçeseniz geçin alırsınız. Çünkü erişim altyapısı aynı. Bu nedenle siz bu hızları şu anda görüyorsanız alabilirsiniz demektir.
    Alper Bey Merhaba, Bende millenicom geçmeyi düşünüyorum ama hız sorgulaması yapıldığında maks 83 mbite kadar alırım gözüküyor, bu değer yıllardır Türk Telekom tarafından güncellenmediği için diğer iss lerin sisteminde böyle gözüküyor. Modem arayüzünde 120-130 mbite kadar ulaşılabilir hız mevcut, sokağa kadar gelen fiber kutusuna uzaklığım 80 metre. Şuanda Superonline VDSL 100 mbit abonesiyim bu paketimi 50 mbit olarak satın almıştım 100 mbit satmıyorlardı altyapı 83 gösterdiği için sistem izin vermiyor deniliyordu. sonra hattım bağlanınca Superonline online işlemlerden üst pakete geç butonu vardı, o butona tıklayıp onaylayınca beni üst pakete 100 mbite attı modemim resetlendiğinde hızım 100 mbit olmuştu ve 2 yıl boyunca böyle kullandım. şimdi Millenicom 100 mbit prestij + telefon paketini almak istiyorum, hat değerlerim 100 mbit kaldırıyor bana millenicom bu hızı ilk satış esnasında santralden tanımlayabilirmi yoksa altyapınız sistemde 83 gösteriyor üst paketi hızı size tanımlayamayızmı denir. MH hizmetleri net olarak birşey söylemiyor nasıl bir yol izlemem gerekir yardımcı olursanız memnun olurum teşekkürler.

    Şuanki hat değerlerim

    Millenicom Geçiş İsteği Altyapı Hız Sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DenzeL_28 -- 9 Mart 2019; 2:28:47 >




  • Merhaba,
    Mevcut servis sağlayıcıda 100 mbps görebiliyorsanız geçeceğiniz herhangi bir firmada da görebilirsiniz.
    Ama belirttiğiniz gibi sistemde 83 göeünüyor diye hız tanımlamasını düşük tutabilir yetkili arkadaşlar. Bunu özellikle açıklamak gerekir. Bunun için de etiketlediğimi “Millenicom” destek hesanına iletişim bilgileri ve adresinizi PM atın size uygun şekilde sipariş girişi sağlasın arkadaşlarım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • DenzeL_28 kullanıcısına yanıt
    Bu arada geçiş işleminde eğer mevcutta ev telefonu hizmeti tanımlıysa muhakkak bunu belirtin. Yoksa geçişte hata alınır. Evde kullanmıyor olsanız da Faturanızda yazar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yeni reklamımızı izlediniz mi?
    https://www.youtube.com/watch?v=TQcyTxnYVOw
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.