Şimdi Ara

Samsung Galaxy S10 / S10+ / S10e [ANA KONU] (1619. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
46.513
Cevap
327
Favori
1.700.729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
88 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 16171618161916201621
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kozgel K kullanıcısına yanıt

    android 10 beta değil android 11 beta olacak.


    https://forum.xda-developers.com/t/oneui-3-0-beta-exynos-galaxy-s10-e-beta-thread-update-zip-files.4189957/

    buradan bakarak yapabilirsiniz.

  • kullanici32 K kullanıcısına yanıt
    Hizli yazınca dikkat etmemişim 11 yerine 10 yazmışım. Recovery den yüklenen dosyayı indirip atsak yeterli mi, öncesinde bootloader modem güncellemesi lazım mı
  • kozgel K kullanıcısına yanıt

    ben odin ile son çıkan BTU cscli sürümü kurdum üstüne one ui 3.0 yükledim.

    herhangi bir csc sürümüne sahip son sürümde kursan olur diye düşünüyorum.

  • kullanici32 K kullanıcısına yanıt
    Burada önemli olan şu sanirim son sürüm btu ve tur csc romlarının aynı bootloader modem sürümünde olup olmaması onu da sammobile üzerinden kontrol ederim. Cok teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kozgel -- 1 Aralık 2020; 16:57:7 >
  • kozgel K kullanıcısına yanıt

    aslında ben eylül güncellemesi ile one ui 3.0 indirmeye çalıştım hata verdi XDA da baktım son sürüm olanlarda (kasım ayı) hata veren varmış, hata verenlere BTU indir dene yazmışlar bende o sebebten indirmişken tam olsun diye BTU ile indirdim. normal yazılım güncellemesi ile telefondan güncellesende olur diye düşünüyorum.


    yani kısaca telefondan yazılımı güncelleyip sd karttan da betayı kurup deneyebilirsiniz




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kullanici32 -- 1 Aralık 2020; 17:1:35 >
  • Arkadaşlar merhaba Galaxy s10 nun siyah renk olanının kenar renginin hangi renk olduğunu bilen varmı acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • musakamis M kullanıcısına yanıt

    Sanıyorum hepsi gümüş renkte.

  • Arkadaşlar merhaba. N11 11.11 indiriminde Samsung Türkiye satıcısından s10 plus aldım. Özellikle görüşme yaparken sesi dışarıya verince cihazın hoparlörden cızırtı geliyor hoparlör patlak gibi çıkıyor sesi. Müzik video seslerinde daha az belli oluyor. Çağrı merkezlerini aradığımda telesekreter konuşurken daha da belirgin. Cihazı Ümraniye samsung danıştek yetkili servisine götürdüm değişim talebinde bulundum. Ellerindeki s10 plus ta da aynı durumun olduğunu söyleyip normal diyerek işlem yapmadan cihazı geri verdiler. Sıfır cihaz alıp böyle bir sorunla karşılaşmak çok canımı sıktı. Bu sorunu benim gibi yaşayan varmı rica etsem özellikle herhangi bir çağrı merkezini arayıp sesi hoparlöre verip test edebilir misiniz kronik bir sorun mu acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • stranger3458 kullanıcısına yanıt
    Hoparlörde cızırtı yok. Telefon değişimi isteyin
  • Sleeper kullanıcısına yanıt

    Değişim talebinde bulundum kabul etmediler itiraz ettim cihazı tekrar bıraktım daha kapsamlı test ettiler sonuç yine aynı sorun yok diyip gönderdiler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • stranger3458 kullanıcısına yanıt
    Samsung Türkiyeye mail atın
  • Sleeper kullanıcısına yanıt

    Deneyip sonucunu yazarım teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi akşamlar bir süredir s10 plus inceliyorum forumda da yorumlarınızı okudum eşime telefon alacağım j7 prime dan geçecek o yüzden premium model deneyimimiz yok telefonda kamera depolama ve sosyal medyada dolaşma bizim için önemli olan kısımlar bunları düşünürsek n11 de 4880 TL lik fiyatıyla bu modeli tavsiye eder misiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aslanoto A kullanıcısına yanıt

    Şükür sonunda sorunsuz bir şekilde geldi :) Ne kargo kutusunda bir şey vardı ne de telefonun kutusunda ve güvenlik bandında. Kurulumları yapıyorum :) Sözde arkadaş dün gelmiş 5-6 kere zile basmış kimse çıkmamışta telefonla aramaya zamanı kalmamış (Yalanını seveyim). Bugünde kimse olmasaymış iadeye düşecekmiş. Polemiğe gerek yok dedim içimden eyvallah dedim geçtim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F4A3289BF -- 1 Aralık 2020; 22:48:29 >
  • Selamlar

    Bu güncelleme ile birlikte yüksek performans modunda pil su gibi gitmeye başladı. Ayni zamanda düşük güç moduna alırsam da telefonun şarjı gitmiyor nerdeyse :D Çok değişik bir durum :D Bu sorunu yaşayan başkaları var mı?

    Samsung Galaxy S10 / S10+ / S10e [ANA KONU]
  • Egemendeniiz E kullanıcısına yanıt
    Adaptif güç tasarruf modunda kullanıyorum. 7 saat üstü ekran sürem var. Bende sıkıntı yok
  • Sleeper kullanıcısına yanıt
    Adaptif modu hiç kullanmadım şimdiye kadar. Yüksek performansda kullanıyorum genelde. Güncellemeyi yaptığım günden beri yuksek performans modunda aşırı pil tüketimi var...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F4A3289BF

    Şükür sonunda sorunsuz bir şekilde geldi :) Ne kargo kutusunda bir şey vardı ne de telefonun kutusunda ve güvenlik bandında. Kurulumları yapıyorum :) Sözde arkadaş dün gelmiş 5-6 kere zile basmış kimse çıkmamışta telefonla aramaya zamanı kalmamış (Yalanını seveyim). Bugünde kimse olmasaymış iadeye düşecekmiş. Polemiğe gerek yok dedim içimden eyvallah dedim geçtim.

    Güle güle kullanın:)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Replikans kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim :)
  • Egemendeniiz E kullanıcısına yanıt

    Adaptif pil canavarı, orta düzey güç tassarufu da. Yüksek performansda kullanıyorum daha uzun gidiyor. Ama Ekran sürem 4 saati geçmemeye başladı benim de. Güncellemeden şüpheleniyorum.

  • 
Sayfa: önceki 16171618161916201621
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.