Şimdi Ara

Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
2
Favori
3.681
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    Fransız üreticinin büyük beğeni toplayan yeni Peugeot 508 modeli üzerindeki çalışmaları devam ediyor. Şirket, Peugeot 508 Sport Engineered adını verdiği yeni bir konseptin tanıtımını gerçekleştirdi. Sportif görünümü ve performansıyla dikkat çeken araç, dünya prömiyerini 2019 Cenevre Otomobil Fuarı’nda gerçekleştirecek. Peugeot 508 Sport Engineered konsepti, Fransız markanın gelecekteki elektrikli ve performans odaklı araçlarına ışık tutacak.
     

    Bu şık konsept için yeni 508 hibrit üzerinde çalışmayı tercih eden Peugeot Sport ekibi; aracın tasarımı, performansı ve verimliliğine odaklanmış. Peugeot 508 Sport Engineered konseptinin kalbine, ön tekerleklere güç veren 110 beygirlik elektrik motoru ile eşlenen PureTech 200 motor yerleştirilmiş. Arka tekerleklere güç vermek için de 200 beygirlik başka bir elektrik motoru kullanılmış. Bu sayede toplam 400 beygir güç ve 500 Nm tork değeri elde edilirken, aracın 0-100 km/s hızlanmasını 4.3 saniyede tamamlaması sağlanmış. Son hızı da 250 km/s ile sınırlanmış. Bünyesinde 11.8 kWh batarya bulunduran aracın yalnızca elektrikli menzili ise 50 km civarında.

     

    Peugeot 508 Sport Engineered konseptinin motor tarafındaki güncellemeleri desteklemek adına süspansiyonu alçaltılmış. Ayrıca öndeki iz genişliği 24 mm, arkadaki iz genişliği ise 12 mm kadar arttırılmış. Direksiyon sistemi de geliştirilen araçta Michelin Pilot Sport 4S lastikler kullanılmış. 3D yazıcıyla üretilen parçaların kullanıldığı yeni ön tampon ve arka difüzör ile daha sportif bir görünüm sağlanmış. Ayrıca belirli noktalara küçük kanatçıklar yerleştirilerek hava direnci azaltılmış. Aracın gövdesinde Selenium Grey rengi kullanılırken, bazı noktalar yeşil detaylarla süslenmiş.

     

    Peugeot 508 Sport Engineered konseptinin kabin tarafı da güncellenmiş. Yeni konfor odaklı koltuklarda deri ve Alcantara kullanılırken, direksiyonda Alcantara ve karbon fiber kullanımına yer verilmiş. Alcantara kullanımı tavanda ve A sütununda da devam etmiş. Ayrıca kabinde Peugeot Sport birimine özel detaylara da yer verilmiş.

     

    Peugeot 508 Sport Engineered konseptinin dünya prömiyerini 2019 Cenevre Otomobil Fuarı’nda gerçekleştirmesi bekleniyor. Üretim bandına çıkıp çıkmayacağı ise henüz açıklanmadı.

     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
     







  • Arabanın en güzel bölümlerinden iğrenç demeniz garip. 508 henüz türkiyede yok ama vaktiniz olursa bir Peugeot bayisinde 3008i deneyin. Uçak kokpiti gibi tasarımı var ve gösterge yüksekte olduğu için rahatça göz atabiliyorsunuz.Diğer arabalarda göstergeler direksiyonun altında,sürüş anında göstergeye bakınca yolu göremiyor insan. Mesela şunun gibi:

    İç ve dış tasarım görecelidir saygı duyarım ama 2008 kullanıcısı olarak bence kokpit tasarımı çok çok iyi ve rahat kullanımı var. Ayrıca göstergeleri görememe olayı ne bende ne babamda ne de kardeşimde olmadı. Kullanmadıysanız herhangi bir pejo modeli ile test sürüşü yapmanızı öneririm belki fikriniz değişir.
    Satışla rakamlarıyla benim söylediğim tasarım farkının alakası nedir?
    https://focus2move.com/usa-best-selling-cars/

    Sizin dediğine göre bakacak olursak ABD'de VW Passat ilk 100de bile yok. Orada da satamadığı içinmi değiştirmiyor tasarımı ? Arabanın farını azıcık uzatıp yada kısaltıp yeni model diye satan bir firma VW senelerdir. Buna rağmen bizim millet koşa koşa alıyor,Çim biçme makinesi motorlu boşline 2 hafta yastıklı Polo'ya 150.000TL veriyor
  • Geleceğin otomobili çekici güzel bir görüntüsü var.

  • Ben araçta mustang-camaro karışım görünümü sezdim.

  • Menzil şehir içi için çok iyi, tip kalite harika bence tutar ülkemizde rakiplerine göre rekabetçi fiyat ile gelirse çok satar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi araç toplam kaç beygir gücünde oldu onu anlamadım ??

  • porsche911gt2 kullanıcısına yanıt
    Toplamda elde edilen güç 400 beygir eklemeyi unutmuşum özür dilerim

  • Bu konsept uretime alınır mı bilmiyorum ama daha normal 508 gelmedi. 2018'den 2019'a ertelenmisti. Simdi 2019'da iptal. Satın almak icin hazırda bekliyordum.

  • Bunlara paramız yetmiyoki arkadaş. Yapsın uygun fiyata Peugeot 301 hybrit 0-100'ü de 7sn civarı bişey olsun bana yeter. (şimdiki kullandığımız arabaların 0-100'ü 12sn civarı)
  • Yeni model şöyle değil:
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit



    Böyle yapılır:
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit
    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 21 Şubat 2019; 17:4:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Araba ateş ediyor


    Bazatçılar, 508 e ağzının suyu aka aka bakıp yine bazat alacak


    Cüngü kolay satılıyeah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Param olsa da ben alsaam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brscnk17 B kullanıcısına yanıt
    Estağfurullah hocam ne özrü teşekkür ederim bilgi için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saka maka pejonun 1.6 ustu benzinli motoru yok artik boyle sacmaliklarla ugrasiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Celonfix kullanıcısına yanıt
    Satmadigi icin o kadar degistiriyorlar. Oturmus bir marka degil pejo. 3008 disinda piyasada soz sahibi araci yok.

    Avrupa 2018 satislari

    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kadar rezalet direksiyon ve gösterge bölümü olamaz. Kimse kullanınca çok kolay, gayet keyifli veya güzel demesin. İğrenç duruyor. Geri kalan kısımlar ise çok çok iyi gözüküyor.

  • Camaro'ya benziyor ben beğendim şimdi para biriktirmeye başlarsam tahminen bu ekonomi ile 50 yıl sonra sıfır alırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ConCarnage

    Bu kadar rezalet direksiyon ve gösterge bölümü olamaz. Kimse kullanınca çok kolay, gayet keyifli veya güzel demesin. İğrenç duruyor. Geri kalan kısımlar ise çok çok iyi gözüküyor.
    İç ve dış tasarım görecelidir saygı duyarım ama 2008 kullanıcısı olarak bence kokpit tasarımı çok çok iyi ve rahat kullanımı var. Ayrıca göstergeleri görememe olayı ne bende ne babamda ne de kardeşimde olmadı. Kullanmadıysanız herhangi bir pejo modeli ile test sürüşü yapmanızı öneririm belki fikriniz değişir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ConCarnage

    Bu kadar rezalet direksiyon ve gösterge bölümü olamaz. Kimse kullanınca çok kolay, gayet keyifli veya güzel demesin. İğrenç duruyor. Geri kalan kısımlar ise çok çok iyi gözüküyor.
    Arabanın en güzel bölümlerinden iğrenç demeniz garip. 508 henüz türkiyede yok ama vaktiniz olursa bir Peugeot bayisinde 3008i deneyin. Uçak kokpiti gibi tasarımı var ve gösterge yüksekte olduğu için rahatça göz atabiliyorsunuz.Diğer arabalarda göstergeler direksiyonun altında,sürüş anında göstergeye bakınca yolu göremiyor insan. Mesela şunun gibi:

    Yeni Peugeot 508 Sport Engineered konsepti tanıtıldı: Yüksek performanslı hibrit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 21 Şubat 2019; 16:40:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Satmadigi icin o kadar degistiriyorlar. Oturmus bir marka degil pejo. 3008 disinda piyasada soz sahibi araci yok.

    Avrupa 2018 satislari

    Satışla rakamlarıyla benim söylediğim tasarım farkının alakası nedir?
    https://focus2move.com/usa-best-selling-cars/

    Sizin dediğine göre bakacak olursak ABD'de VW Passat ilk 100de bile yok. Orada da satamadığı içinmi değiştirmiyor tasarımı ? Arabanın farını azıcık uzatıp yada kısaltıp yeni model diye satan bir firma VW senelerdir. Buna rağmen bizim millet koşa koşa alıyor,Çim biçme makinesi motorlu boşline 2 hafta yastıklı Polo'ya 150.000TL veriyor




  • Tasarım diye ben buna derim arkadaş..

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.