Şimdi Ara

HONDA DÜKKANI KAPATIYOR MU ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
3.690
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Umarım doğru değildir.
    Yeni yatırımlar beklerken eldekiler gidiyor
    HONDA DÜKKANI KAPATIYOR MU ?
    HONDA DÜKKANI KAPATIYOR MU ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi icemy -- 18 Şubat 2019; 23:18:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hocam neye göre olmalıydı. Burada üretilen her aracın parçasını biz üretmiyoruz. Egeayı ele alalım motoru, şanzıman, konvertörü, dpfi, digital ekranları, tüm güvenlik ve konfor sistemleri yurt dışından geliyor. Ve bunların tamamı döviz üzerinden geliyor. Araçlarda kar marjı sandığınız gibi yüksek değil yüzde olarak 6-10 aralığında. Firmanın bunu bir üretim maliyeti var doğal olarak. Avrupada bir araç üzerinde %15 vergi vardır eğer araç dizelse 400 euro da o. Bizde vergi yükü ağırlığı araç fiyatlarını bu hale getiriyor. Ancak vergisiz ilk fiyat üstünden gidersek yerli üretim araçlar yurtdışına göre iç piyasada daha ucuzdur.
    Birincisi fazla sığ düşünüyorsun. Kimse o ülkenin yerlisine ucuz araba satmak için fabrika kurmaz böylede bir amacı yoktur. Lojistik ve pazara yakınlık olarak bakar.

    İkincisi Türkiye de her aracın vergisi aynıdır, dolayısı ile kimseye avantaj sağlanamadığı gibi dezavantaj da sağlanmaz.

    Üçüncüsü honda Türkiye 50 bin kapasiteye sahiptir ve 38 bin araç üretmiştir. Bunun 24 binini iç pazara satmıştır. İç pazara ürün verme oranı en yüksek firma Honda dır. Yani Türkiye satışlarından oldukça memnunlar.
  • Hadi İnşallah.

    Mazda gibi hondada %100 Japon olacak

    Konuyu açan neden doğru değildir diyorsun?

    Honda çöp olmaktan kurtulacak, ne İngilizi ne Türkü.

    Darısı tüm markaların başına her marka kendi ülkesinde üretilip ihraç edilmeli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DFABFCB25 -- 18 Şubat 2019; 23:23:48 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hani bir ara volvo satılığa çıkmıştı biz de alalım diyorduk ya. Ben soğuk bakıyordum bu fikre. Şimdi düşünmeden edemiyorum eğer biz alsaydık ne hale gelirdi. 100 senelik markayı 2 senede batırıp adımızı tarihe yazdırırdık herhalde.
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Honda geçen yıl pazar %40 daralmasına rağmen satışlarını artıran tek marka. Tarihlerinin rekorunu kırarak 24 bin satış yaptılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Senin ülkende binlerce kişi işsiz kalacak. Yıllık bazda 400 milyon euro ihracat kaybın olacak. Bu ülkenin bir vatandaşı doğal olarak istemez bu durumu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    http://www.odd.org.tr/web_2837_1/neuralnetwork.aspx?type=73

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Kusura bakmayın ama dünyadan haberiniz yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Hani bir ara volvo satılığa çıkmıştı biz de alalım diyorduk ya. Ben soğuk bakıyordum bu fikre. Şimdi düşünmeden edemiyorum eğer biz alsaydık ne hale gelirdi. 100 senelik markayı 2 senede batırıp adımızı tarihe yazdırırdık herhalde.
    Bu iş böyle hocam, kestane Ardahan'da yenmez, vanda maraş dondurması olmaz, kayısıyı Zonguldak'a yiyemezsin.

    Pişmaniyenin yeri izmittir.

    vs vs


    Ben kapitalizm karşıtıyım tanıyan bilir ama bu konuya karşıyım, yok istihdam sağlıyor falan fişman hikaye afrika ortadoğu hariç her ülke üretim yapıp ihraç ediyor hindistan kadar bile olamıyorsak buda bizim kepazeliğimiz.

    Bina yapıp s class alacaklarına suri besleyeceklerine fabrika kursunlar üretim yapıp ihraç edelim.

    Maça var'mı?

    Bugün Dünyada ekonomi buhranı olsa ilk yıkılacak ülkelerden biriyiz, yalan mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DFABFCB25 -- 18 Şubat 2019; 23:55:25 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunların konumuzla ne alakası var onu çözemedim. Devlet fabrika kurmaz, uygun ortam ve teşvik sağlar yatırımcı gelir. Altyapıya bu kadar para harcamak yerine yüklü teşvik versinler Polonya, Hırvatistan gibi deyin anlarım. Araçların kalitesi bugün menşeinden bağımsızdır ki hondanın yerlilik oranı zaten %20 seviyelerinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Küresel bir kriz yaklaşıyor zaten hocam. 2019 sonu-2020 çok sıkıntılı geçecek. İlk düşen de biz oluruz büyük ihtimalle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Bu mesaj silindi.
    Vw de batacak diyordun. Şimdi sıra honda ya mı geldi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    Bunların konumuzla ne alakası var onu çözemedim. Devlet fabrika kurmaz, uygun ortam ve teşvik sağlar yatırımcı gelir. Altyapıya bu kadar para harcamak yerine yüklü teşvik versinler Polonya, Hırvatistan gibi deyin anlarım. Araçların kalitesi bugün menşeinden bağımsızdır ki hondanın yerlilik oranı zaten %20 seviyelerinde.
    Şahsen ben seviniyorum, Honda burada üretilirken bi faydası ucuzluğu yoktu alamıyorduk Japonyadan gelince yine pahalı olacak alamayacaz.

    Değişen birşey yok.

    Sanırsın Honda TR de üretilirken alman golfüne nazaran %60 ucuzduda

    Fahiş fiyat olacağına hiç olmasın daha iyi, Japonya doğrusunu yaptı.


    Adam sana fabrika açıyor nispeten ucuz bin diye sonra bakıyor fabrika kurduğu ülkenin devleti hala pahalıya satıp parayı cebe atıyor, Japon da fabrikayı kapatıyor.

    İnşallah tüm fabrikalar çekilir kapatılır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Küresel bir kriz yaklaşıyor zaten hocam. 2019 sonu-2020 çok sıkıntılı geçecek. İlk düşen de biz oluruz büyük ihtimalle.
    Öylede olması lazım, fabrika açmamanın hatta olanı kapatmanın üretim durdurmanın surilere 30.000.000.000$ yatırmanın bina yapmanın s class almanın bi bedeli olmak zorunda, İnşallah o bedeli çok çok ağır ödeyecez

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kotu gercekten fabrikanın kapanması demek onu besleyen kucuk fabrikalarının da kilit vuracagı anlamına geliyor binlerce işsiz. Durum hiç iyiye gitmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25

    Şahsen ben seviniyorum, Honda burada üretilirken bi faydası ucuzluğu yoktu alamıyorduk Japonyadan gelince yine pahalı olacak alamayacaz.

    Değişen birşey yok.

    Sanırsın Honda TR de üretilirken alman golfüne nazaran %60 ucuzduda

    Fahiş fiyat olacağına hiç olmasın daha iyi, Japonya doğrusunu yaptı.


    Adam sana fabrika açıyor nispeten ucuz bin diye sonra bakıyor fabrika kurduğu ülkenin devleti hala pahalıya satıp parayı cebe atıyor, Japon da fabrikayı kapatıyor.

    İnşallah tüm fabrikalar çekilir kapatılır.

    Alıntıları Göster
    Fabrikanın sağladığı istihdam. Parça tedariği sağlayan firmaların oluşturduğu istihdam. Hiçbiri önemli değil yani?

    Önemli olan honda nın japonya da üretilince safkan japon olması öyle mi?

    Seni severim ama bazen yazdıklarında mantık bulmakta zorlanıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birincisi fazla sığ düşünüyorsun. Kimse o ülkenin yerlisine ucuz araba satmak için fabrika kurmaz böylede bir amacı yoktur. Lojistik ve pazara yakınlık olarak bakar.

    İkincisi Türkiye de her aracın vergisi aynıdır, dolayısı ile kimseye avantaj sağlanamadığı gibi dezavantaj da sağlanmaz.

    Üçüncüsü honda Türkiye 50 bin kapasiteye sahiptir ve 38 bin araç üretmiştir. Bunun 24 binini iç pazara satmıştır. İç pazara ürün verme oranı en yüksek firma Honda dır. Yani Türkiye satışlarından oldukça memnunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda Türkiye fabrikasını kapatmaz.Eğer böyle bir karar alındıysa bile arkasında başka bir sebeb vardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hemende kapatınız fabrikayı!!! Öyle kolay değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.