Şimdi Ara

SUPERONLINE Paket Dolandırıcılığı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.312
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, önceden belirteyim, 3 yıl, belki daha fazla Superonline kullandım. Bu süre boyunca gayet de memnun kaldım. Ta ki, yeni evim için abonelik yaptırana kadar.

    Turkcell'in bir satış temsilcisi aracılığıyla, internetimizi bağlatalım dedik. Limitsiz diye aldığımız paket, bir süre sonra internet kesintisi yaşadı. Müşteri hizmetlerini aradığımızda, bize limitsiz paket değil, 50 GB akıllı kotalı duran internet yapıldığını öğrendik. Üzerine bir de 24 ay taahhüt verdik tabi. Müşteri hizmetlerine ekstra kota fiyatlarını sorduğumda ise gereksiz ve fahiş fiyatlarla karşılaştık. Ben evde sürekli internet kullanan bir insanım işim gereği. Bazı günler evden çalışmam gerekiyor. Telefonumda zaten 10 GB kota var, evdeki 50 GB benim ne işime yarayacak? Ama hata bizde tabi, Turkcell'in adamlarına güvenmekte.

    En son çare şikayet dilekçesi oluşturalım dedik. Müşteri hizmetleri 96 saat içerisinde dönüş yapılacağını söyledi. Şikayetin oluşturulma tarihi 25 Aralık, hala biz aramazsak dönen eden yok. Her aradığımda da, tamam beyefendi ben hızlandırılması için mail atayım yok not düşeyim edeyim diyorlar ama değişen bir şey yok.

    Geçebileceğimiz sınırsız tarifeleri sorduğumda ise, en ucuz 124 lira civarı bir paket olduğunu söyledi. Turkcell'in satış danışmanı böyle bir düzenbazlık yapmasaydı, yılbaşından daha ucuza eski AKN'li paketten alıp, yılbaşından sonra da AKN kalkınca kafam rahat devam edecektim. Bu bana biraz da Turkcell'in işi gibi geliyor yılbaşı öncesi millet AKN'li kota alıp yılbaşından sonra AKN'siz olduğunda ucuza kullanmasın diye. Artık taahhüte mecburuz ama bundan sonra ellerim kırılsa da Turkcell kullanmam, çevremdekilere de Turkcell kullandırtmam.



  • Turkcell yerine onun altyapısını kullanan millenicoma bakabilirsiniz daha ucuza daha hızlı internet veriyorlar
  • AirJET A kullanıcısına yanıt
    Valla hocam taahhüt vermemiş olsam bakardım inanın, bunların taahhüt karşılama olayı yok sanırım değil mi?
  • Sol fiber in üstünde Vodafone da hizmet veriyor, 500 TL cayma indirimi de yapıyor olması lazım bir de onun ile görüşün, mümkün ise bölgenize bakan bayi ile görüşün bayi kampanyaları olabiliyor (bizim burada sol 40 veya 45 TL den 24 Mbps 35 akn + TV+ giriş i yılbaşına 1 hafta kala baya sattı, bayi kampanyası idi CC de yoktu)
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Sol dediğiniz Superonline mı hocam
  • Btk’ya şikayet edin. Yanlış bilgilendirme sonucunda yapılan taahhütten sorumlu tutulamazsınız. Zaten btk şikayeti sonrasında sol kayıtları ulaşacaktır ve sizi çözüm önerecektir.
  • kumrucumartı K kullanıcısına yanıt
    Evet sanırım en mantıklı yol bu gibi gözüküyor. Peki işlemler çok süre alıyor mu hocam BTK'da bir bilginiz var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cyber518

    Evet sanırım en mantıklı yol bu gibi gözüküyor. Peki işlemler çok süre alıyor mu hocam BTK'da bir bilginiz var mı?
    Kullandığınız kampanyayı inceleyin. Ödediğiniz fatura tutarı üzerinde olan kampanya dahilindeki herhangi bir tarifeye geçebilirsiniz. Mesela 35mbps sınırsız 100tl görünüyor kampanyalarda. Diğer bir yöntem de; kampanya değiştirme talebinde bulunun. Yani mevcut kampanyadan çıkıp güncel kampanyalardan birine geçmek istediğinizi talep edin. Normalde kampanya süresi bitmeden kampanyadan çıkınca cezası çıkar ama bu işlemde çıkmıyor. Çünkü SoL'den ayrılmayıp yeni bir kampanyaya tahhüt veriyorsunuz. Konuyla ilgili MH ile görüşürseniz size detayları anlatacaktır. Kampanya değişimi anlık olduğundan yeni tarifenizi birkaç dakika içinde kullanmaya başlarsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zulu123 -- 4 Şubat 2019; 0:0:7 >
  • cyber518 kullanıcısına yanıt
    Sol Superonline
    Vf Vodafone
    TT Türk Telekom
    Kablo Türksat Kablonet
  • bizi de 2 yıl önce beşi bir yerde diye bi kampanyadan sol + turkcell telefon + turkcell tv aldık taahüt dolmak üzere ikisi ayrılmış sol la turkcell. devam için sol u arıyorum tuekcell i arayın diyor. turkcell i arıyorum bayiye gidin diyor. bayiye gidiyorum taahüt bitmeden bişi yapamıyoruz diyor. öyle kaldık arada
  • bizi de 2 yıl önce beşi bir yerde diye bi kampanyadan sol + turkcell telefon + turkcell tv aldık taahüt dolmak üzere ikisi ayrılmış sol la turkcell. devam için sol u arıyorum tuekcell i arayın diyor. turkcell i arıyorum bayiye gidin diyor. bayiye gidiyorum taahüt bitmeden bişi yapamıyoruz diyor. öyle kaldık arada
  • cyber518 kullanıcısına yanıt
    Hayır hocam en kısa sürede çözüm sağlanıyor. Şikayet btk tarafından iletildiği için firmalar daha çözüm odaklı yaklaşıyor normal şikayet kaydına göre. Ortalama bir iki haftada çözümleniyor.
  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt
    Hocam nerde gördünüz o paketi link falan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cyber518

    Hocam nerde gördünüz o paketi link falan var mı?
    https://www.superonline.net/kampanyalar/turkcell-tv-kampanyalari/efsane-3lukampanyasi
  • imzalanan sözleşmelerde hangi paket ve hangi şartlarda olduğu yazıyor. Sonradan internetim kesildi kandırıldım diye konu açmak yerine zahmet edip okusaydınız neyin altına imza attığınızı
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.