Şimdi Ara

Turkcell superbox yandex mail sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
3.068
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar şirket mailimizi yandex üzerinden kullanıyoruz ama arada yandex mail bağlantınız gizli değil hatası alıyoruz
    turkcelle görüşmemizde 213.74.0.1 213.74.1.1 nolu 2 adet DNS verildi girdiğimizde sorun ortadan kalkıyor ama 1-2 hafta sonrada bu DNS den
    yine aynı hatayı alıyoruz ve DNS silip modem ip adresini veriyoruz aradan yine 1-2 hafta sonra yine aynı döngü devam ediyor
    bu konu ile ilgili turkcell e arıza kaydı açtırdık ve geri dönüş sağlandığında yandexle görüşün bizlik bir sıkıntı değil denildi
    bu sorunla karşılaşan varmı varsa çözüm buldunuzmu bulduysanız çözümü paylaşırmısınız
    şimdiden teşşekürler



  • Merhaba aynı problem bende de var . Çözüm bulabildiniz mi ?
  • gülkentli G kullanıcısına yanıt
    yok ustam malesef hala değiştirmeye devam turkcell i aradık bizlik değil yandexle görüşün diyor
  • Ben de aynı sıkıntıyı yaşıyorum bir çözüm bulamadık.
  • arkadaşlar sorunu mail@destek.yandex.com.tr adresine belirterek sıkıntımızı anlattık
    bakalım yardımcı olacakları söylediler sanırım sorun statik ip ile kaynaklı serfitika dan kaynaklanıyormuş ve yandex e statik ip adresimizi kaydettirmemiz
    gerekiyorum en son sorun ile ilgilenicez dediler daha ekstra geri dönüş yapmadılar
    ama sanırım kayıt işlemini yaptılar artık problem yok
    tekrardan mail atarlarda bilgilendirme mesajı atarım
  • Biraz hortlama gibi oldu ama, biz de aynı sıkıntıyı yaşadık, google ın dns lerini (8.8.8.8) girince problem çözüldü.

  • Benzer sorunu yasiyordum. Guvenli internet ayarlarini aile profilinden kapali durumuna getirdim çözüldü.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.