Şimdi Ara

Akünün elektrikli direksiyon üzerinde etkisi var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
12.767
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aracımın rölantideki direksiyon ağırlığı çok hafifti ancak son 2 haftadır hissedilir derecede bir ağırlaşma var. Aracın yürür aksamında herhangi bir sorun yok. Araç üzerindeki akü fabrika çıkışlı ve 2014 üretimi.

    Akünün zayıflamasının direksiyon sistemi üzerinde bu yönde olumsuz bir etkisi olabiliyor mu acaba?



  • elektrikli direksiyon motoru aynı adı gibi elektrik beslemesiyle çalışan elektrikli servo motor o yüzden akünün zayıflığı etkiler. aracın marş almasında değişmiştir diye tahmin ediyorum.
  • aküye gelmeden önce lastik havaları, rot ayarı varsa hız sensörü gibi parçaları kontrol edin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnderGelişenOsasunaAtağı -- 28 Ocak 2019; 12:52:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnderGelişenOsasunaAtağı

    aküye gelmeden önce lastik havaları, rot ayarı varsa hız sensörü gibi parçaları kontrol edin
    Rotta bir sorun yok. Balans ayarı yeni yapıldı. Hız sensöründe de arıza olduğu nasıl anlaşılır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roland Deschain

    Rotta bir sorun yok. Balans ayarı yeni yapıldı. Hız sensöründe de arıza olduğu nasıl anlaşılır?

    Alıntıları Göster
    aracı arıza tespit cihazına bağlatırsanız görülebilir diye düşünüyorum. elektrikli direksiyon aracın alternatöründen beslenir alternatör hem aküyü doldurmaya çalışırken diğer aksamlara gereken enerjiyi sağlayamıyor da olabilir. akünüzü de ölçtürün. aracıma 2010 yılında takılan aküyü geçtiğimiz haziran ayında değiştirdiğimde hala tam anlamıyla bitmemişti ve araca 8 yıl enerji sağlamış oldu. yani akü 4 yılda bitecek diye bir kaide yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnderGelişenOsasunaAtağı -- 28 Ocak 2019; 14:13:58 >




  • Hem de nasıl var bi bilsen.
    Geçtiğimiz Ağustos ayinda Fethiye ye tatile giderken akü tamamen bitince direksiyonu ceviremez oldum.
    Gel bana sor o anları...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • arac ne bilmiyorum ama cogu aracta kayıs ile motordan tahriklidir direksiyon pompası.
  • Ben de Focus un akusunu degisince ilk farkettigim direksiyon bayagi yumusamisti ancak psikolijik etki olarak yorumlamistim. E hani arac mars aldiktan sonra akunun baska gorevi kalmiyordu?

    Bitik aku dinamodan yuksek akim cekip diger sistemlerin darbogazina mi sebebiyet veriyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar

    Akünün durumunun ektrikli direksiyon da ve robotize otomatik sanzimanlar da etkisi var. Arıza verebilir veya işlevini uygun şekilde yerine getirmeyebilir.

    Ancak diğer arkadaşların söylediği gibi farklı problemler de göz ardı edilmemeli. Direksiyon kutusu, alt takım veya sensör problemi olabilir.

    Aracınız tam olarak nedir? Opel arması görünmekte armanizda. Corsa c d (?) , meriva a, astra h kasalarda eps sisteminin kendisinden dolayı da olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0mer Faruk

    Merhabalar

    Akünün durumunun ektrikli direksiyon da ve robotize otomatik sanzimanlar da etkisi var. Arıza verebilir veya işlevini uygun şekilde yerine getirmeyebilir.

    Ancak diğer arkadaşların söylediği gibi farklı problemler de göz ardı edilmemeli. Direksiyon kutusu, alt takım veya sensör problemi olabilir.

    Aracınız tam olarak nedir? Opel arması görünmekte armanizda. Corsa c d (?) , meriva a, astra h kasalarda eps sisteminin kendisinden dolayı da olabilir.
    Merhaba,

    Aracım Astra J kasa. 2014 model 45.000KM'de. Aracı 1 yıldır kullanıyorum ve ilk sahibinden satın aldım. Şu zamana kadar böyle bir sorunum yoktu açıkçası.

    Yürür aksamda herhangi bir sorun yok. En azından bildiğim kadarıyla diyeyim. Yakın zamanda bakım.sebebiyle lifte kaldırıldı ve yürür aksamda sorun olmadığı söylendi. Rot ayarını 10.000KM önce yaptırmıştım ve hali hazirda rot gerektirecek bir sorun yok ve balans ayarını da geçen hafta yapmıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0mer Faruk

    Merhabalar

    Akünün durumunun ektrikli direksiyon da ve robotize otomatik sanzimanlar da etkisi var. Arıza verebilir veya işlevini uygun şekilde yerine getirmeyebilir.

    Ancak diğer arkadaşların söylediği gibi farklı problemler de göz ardı edilmemeli. Direksiyon kutusu, alt takım veya sensör problemi olabilir.

    Aracınız tam olarak nedir? Opel arması görünmekte armanizda. Corsa c d (?) , meriva a, astra h kasalarda eps sisteminin kendisinden dolayı da olabilir.
    Merhaba,

    Aracım Astra J kasa. 2014 model 45.000KM'de. Aracı 1 yıldır kullanıyorum ve ilk sahibinden satın aldım. Şu zamana kadar böyle bir sorunum yoktu açıkçası.

    Yürür aksamda herhangi bir sorun yok. En azından bildiğim kadarıyla diyeyim. Yakın zamanda bakım.sebebiyle lifte kaldırıldı ve yürür aksamda sorun olmadığı söylendi. Rot ayarını 10.000KM önce yaptırmıştım ve hali hazirda rot gerektirecek bir sorun yok ve balans ayarını da geçen hafta yapmıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Amortisör bilyalarına baktırın derim, benim aracımda gürültü yapıyordu, yeni değiştirttim ve direksiyon ağırlığı ciddi azaldı.

    K.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lastik basınçlarını kontrol ettiniz mi?
  • benim akü ömrü dolmaya yakın ilk çalıştırmada direksiyon uyarı veriyordu.marş esnasında direksiyon çevirme çalıştıktan sonra azda olsa bekle
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.