Şimdi Ara

Ford Focus 2.0 Sport Trend Hk. Düşünceleriniz , Tecrübeleriniz ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.601
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar ,

    Ford focus 2.0 sport trend ile Golf 4 1.6 arasında kaldım.Focus biraz daha çekici geliyor.130 hp olmasına rağmen çok seri olmadığını biliyorum fakat hacim büyüklüğü ve görünüm olarak bana daha güzel gözüktüğü için focus almak istiyorum.
    Daha önce tecrübesi olan veya alırken nelerine dikkat etmeliyim cevaplarsanız sevinirim.



  • Güncelliyorum.
  • Kondüsyonu önemli alacağınız aracın, piyasa bitik sport trend dolu. Temizleri baya pahalı, temizini bulursan da gerçekten böyle bir konfor/yol tutuş dengesi, direksiyon sistemi hiçbir otomobilde yok, günümüzdeki araçlar dahil.

    2.0 versiyonun vites oranları uzun olduğu için ağır diye adı çıkmıştı o dönem, 2.0 değil de 1.8 gibi düşünürsen üzmez. Alfa 147 1.6 ile birebir aynı gider, Golften bariz hızlıdır. Yakıt olarak da 1.6 8v Golften hemen hiç farkı olmaz, 10lt civarı yakarlar. Golf 4'de dönemi için çok kaliteli ve konforlu otomobil de Focusun keyfini veremez. Temizini bulmak ise çok daha kolaydır.

    20 yaşına gelmiş araçlar bunlar, arabanın tipinden ziyade durumu da önem kazanmaya başlıyor. Temiz bir Astra bertone 1.8 coupe bulursan oda olabilir.
  • sport trend zamanına göre dolu bi araç esp falan vardı opsiyonel olarak o zamanlar hiç bi c araçta yoktu galiba aşırı zevkli bi araçtır kullananlar bilir düzgününü bulursanız kaçırmayın bütçeniz nedir bu arada
  • Cryin kullanıcısına yanıt
    98'de s40 T4'lerde ESP standart idi. Diğer motorlarda da opsiyon olarak alınabiliyordu.
    Gerçi o dönemin ESP'lerinden pek bir şey beklememek lazım. Bugünküler kadar müdahale etmiyorlar.

    Eski araç özellikle spor olanlarda her şeyden önce temizlik önemlidir. Alacağınız aracı o aracın ustasına A'dan Z'ye kontrol ettirmeniz lazım. Bu tür araçları herkesten de almamak lazım. Binici vardır alt takımı komple dandik yan sanayi parçalarla yapar, arabanın gidişini rezil eder. Binici vardır vidasına kadar full orijinal kullanır bugünkü araçlara taş çıkartır. Bu ikinci tipteki kullanıcılardan bulup onlardan almak gerek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    98'de s40 T4'lerde ESP standart idi. Diğer motorlarda da opsiyon olarak alınabiliyordu.
    Gerçi o dönemin ESP'lerinden pek bir şey beklememek lazım. Bugünküler kadar müdahale etmiyorlar.

    Eski araç özellikle spor olanlarda her şeyden önce temizlik önemlidir. Alacağınız aracı o aracın ustasına A'dan Z'ye kontrol ettirmeniz lazım. Bu tür araçları herkesten de almamak lazım. Binici vardır alt takımı komple dandik yan sanayi parçalarla yapar, arabanın gidişini rezil eder. Binici vardır vidasına kadar full orijinal kullanır bugünkü araçlara taş çıkartır. Bu ikinci tipteki kullanıcılardan bulup onlardan almak gerek.
    s40 lar d segment olarak geçiyor focus mk1 de esp olsa da olmasada sıkıntı yok




  • Cryin kullanıcısına yanıt
    Bugünün standartlarına göre ikisi de C sınıfında kalıyor, zamanında s40 D sınıfı olarak piyasaya sürüldü ama kısa süre sonra yeni modellerin gelmesiyle C sınıfına koydular. En doğrusu premium C demek olur herhalde.
  • Cevaplar için teşekkür ederim.
  • Bugün ford st grubundan kendisinin usta olduğunu söyleyen biri ile görüştüm.Bu araçların LPG'de yağ eksiltmesinin normal olduğunu söyledi.Sizce bu durumun doğruluk payı nedir ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.